2016-09-26, 23:29
Medlem
Internetkrigare14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Jag tyckte din lista var korkad helt enkelt. Kul att du inte tog med ärlighet och idealism i den, det hade ju kunnat bli lite pinsamt.

Äsch du förstod inte
2016-09-26, 23:31
Medlem
History in the making boys, Enda chansen för vita rasens överlevnad är att Trump går segrande ur detta nu, ge han er mememagic nu så han kan krossa shillary the killary.
2016-09-26, 23:33
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigare14
Vad Trump inte är.

Statsmannamässig
Vältalig
Politiker
Kunnig

Well. Obama är väl det där. Och inte FAN har han åstadkommit något gott för landet.

Trump är ANNORLUNDA. Han är motsatsen till alla de politiker som år för år kört USA ännu mer ner i skiten. Och det är just DÄRFÖR han bör få chansen.

Och det är hans viktigaste uppgift i debatten inatt - att visa att han är annorlunda! Att han inte är ytterligare en i mängden av odugliga politiker.
2016-09-26, 23:35
Medlem
freeriderXIIs avatar
Politikerna har inte bara varit odugliga de har också varit köpta. Men som tur så är Trump för rik för att bli mutad.
2016-09-26, 23:37
Medlem
Tjock_och_Rökers avatar
Gällande hälsan kommer möjligen Trump pika henne kring det. Se bara på det här klippet
2016-09-26, 23:38
Medlem
Tarstans avatar
Trump har goda möjligheter, men han kan ju lika gärna schabbla bort allt också.
Känns så, allt eller inget för honom.
2016-09-26, 23:42
Medlem
Steinarrs avatar
Amerikanarna verkar lita mer på Trump än Clinton redan nu. 44% mot 36%.

Skulle Wikileaks släppa någonting mer så är det game over för Clinton.
2016-09-26, 23:43
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Senator Reid: "Trump is a racist!"

Källa: CNN.

Orsak: Ingen. CNN vet inte vad han syftar på.
2016-09-26, 23:45
Medlem
Internetkrigare14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Well. Obama är väl det där. Och inte FAN har han åstadkommit något gott för landet.

Trump är ANNORLUNDA. Han är motsatsen till alla de politiker som år för år kört USA ännu mer ner i skiten. Och det är just DÄRFÖR han bör få chansen.

Och det är hans viktigaste uppgift i debatten inatt - att visa att han är annorlunda! Att han inte är ytterligare en i mängden av odugliga politiker.

Annorlunda minst sagt. Men det är inget som talar för honom som PRESIDENT FÖR U.S.A.
2016-09-26, 23:50
Medlem
Tarstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigare14
Annorlunda minst sagt. Men det är inget som talar för honom som PRESIDENT FÖR U.S.A.

Jo, Trump kan bli nästa president.
Clinton är otroligt dålig, egentligen är båda dåliga men att Clinton inte krossar Trump, är inte det anmärkningsvärt tycker du?
2016-09-26, 23:50
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarstan
Trump har goda möjligheter, men han kan ju lika gärna schabbla bort allt också.
Känns så, allt eller inget för honom.

Kom ihåg att Trump's andra jobb är skådespelare. Han är ju känd för att driva skådespeleri och sälja lägenheter.

Trump kommer vara självsäker. Enligt hans böcker så ska man aldrig ge upp. Man ska lura fienden och man ska aldrig visa sig svag igenom att backa.

Trump älskar också sig själv så jag tror han kommer vara lugn och saklig.
2016-09-26, 23:52
Medlem
Tarstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Kom ihåg att Trump's andra jobb är skådespelare. Han är ju känd för att driva skådespeleri och sälja lägenheter.

Trump kommer vara självsäker. Enligt hans böcker så ska man aldrig ge upp. Man ska lura fienden och man ska aldrig visa sig svag igenom att backa.

Trump älskar också sig själv så jag tror han kommer vara lugn och saklig.

Egentligen tycker jag att båda är otroligt självcentrerade.
Jag tror ingen av de får vara nedlåtande eller elitisk för då kan det vara kört.

Trump kan vara sympatisk, det har jag skrivit förut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in