2016-09-26, 17:43
Medlem
Lionel-Richies avatar
Flera av mina tidigare studiekamrater i USA som är politiskt aktiva rapporterar om att det ryktas om att Clinton kommer stiga åt sidan innan debatten.

Mycket rykten just nu på facebook etc.
2016-09-26, 17:48
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lionel-Richie
Flera av mina tidigare studiekamrater i USA som är politiskt aktiva rapporterar om att det ryktas om att Clinton kommer stiga åt sidan innan debatten.

Då förlorar hon starkt. Hon MÅSTE ta debatten, annars visar hon sig svag. Hon har själv valt att inte haft stolar och datumet är fastställt att det ska vara den 26:e September.

En presidentkandidat som inte klarar av att tala inför miljoner av folk kan inte bli president. Nog för att tala inför folk inte är så svårt, vissa blir lite nervösa och andra mår dåligt, men det är en träningssak som man övar.

Dessutom så har Clinton talat inför folk över 30 år.

Välkommen till det förbjudna forumet!
Senast redigerad av Tom.Of.Finland 2016-09-26 kl. 17:51.
2016-09-26, 17:52
Medlem
Lionel-Richies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Då förlorar hon starkt. Hon MÅSTE ta debatten, annars visar hon sig svag. Hon har själv valt att inte haft stolar och datumet är fastställt att det ska vara den 26:e September.

En presidentkandidat som inte klarar av att tala inför miljoner av folk kan inte bli president. Nog för att tala inför folk inte är så svårt, vissa blir lite nervösa och andra mår dåligt, men det är en träningssak som man övar.

Dessutom så har Clinton talat inför folk över 30 år.

Välkommen till det förbjudna forumet!
Hon kommer alltså enligt ryktet att dra tillbaka sin presidentkandidatur.
2016-09-26, 17:53
Medlem
Mullrets avatar
Citat:

Kan Hrc fått del av wikileaks dokument som enligt Assange skall publiceras innan debatten 2100 i USA ?

Man hoppas det är så graverande att man kommer få se Hrc i tvärrandig dräkt, handbojor i ett så kallat mug shot. FBI skall ju inte kunna bortse för åtal när wikileaks presenterar det som kommer sänka Hrc för gott.
2016-09-26, 17:53
Medlem
Citat:

På vilket sett debatten eller valet?

Hon har ju fan övat i 5 veckor nu, Trump drog ju lite plugg dagen innan som många av oss här inne.
2016-09-26, 18:03
Medlem
Lionel-Richies avatar
Det är kaos inom Dems just nu, får inga klara besked.
2016-09-26, 18:04
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Hon kommer alltså enligt ryktet att dra tillbaka sin presidentkandidatur.

Kommer hon?
2016-09-26, 18:05
Medlem
Lionel-Richies avatar
Citat:
Kommer hon?
Det viskas om det.
2016-09-26, 18:06
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Det är kaos inom Dems just nu, får inga klara besked.

Sitter du här med ryktesspridning? Det är faktiskt ett regelbrott här på forumet. Du måste backa upp det med en källa, annars tar moderatorerna bort inläggen och delar ut en varning.

Dessutom tror jag det är redan försent att byta ut henne. Att byta ut Clinton så måste väljarna avgöra. Annars är det fusk som fan.

DNC fuskar igen?
2016-09-26, 18:10
Medlem
Lionel-Richies avatar
Citat:
Sitter du här med ryktesspridning? Det är faktiskt ett regelbrott här på forumet. Du måste backa upp det med en källa, annars tar moderatorerna bort inläggen och delar ut en varning.

Dessutom tror jag det är redan försent att byta ut henne. Att byta ut Clinton så måste väljarna avgöra. Annars är det fusk som fan.

DNC fuskar igen?
Jag rapporterar om vad tidigare studiekamrater i USA som är politiskt aktiva diskuterar på en stängd Facebooktråd.

Var intresserad av att höra om någon hört liknande men ursäkta då.

Jag drar mig tillbaka.
2016-09-26, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Kan Hrc fått del av wikileaks dokument som enligt Assange skall publiceras innan debatten 2100 i USA ?

Man hoppas det är så graverande att man kommer få se Hrc i tvärrandig dräkt, handbojor i ett så kallat mug shot. FBI skall ju inte kunna bortse för åtal när wikileaks presenterar det som kommer sänka Hrc för gott.

Det vore något. Hillary och horbocken Bill gripna vid mexikanska gränsen med en väska kontanter när dom försöker fly precis som några sketna knarklangare. På med fångdräkterna och sen raka vägen till något hemtrevligt federalt fängelse..
2016-09-26, 18:14
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Jag rapporterar om vad tidigare studiekamrater i USA som är politiskt aktiva diskuterar på en stängd Facebooktråd.

Var intresserad av att höra om någon hört liknande men ursäkta då.

Jag drar mig tillbaka.

Posta lite printscreen. Det kan vara en mycket bra källa.

Vi har inte hört liknande för det skulle vara ett fall för Demokraterna att byta ut Clinton. För det kommer bli kaos om hon avgår. Då vinner Trump direkt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in