Citat:
Ursprungligen postat av
MrMadoff
Vad är det vi söker efter? Det är ju någonting bortom pengar, för när vi vinner så slutar vi ju inte utan istället höjer vi insatsen och spelar hårdare (iaf jag). Är det en skada sedan barndomen? Medfött? Någonting vi har för mycket av eller saknar i hjärnan?
Jag tror alla spelare är ensamma. De kanske börjar med att man ska hämta tillbaka förluster eller tro att vi vinner den där stora vinsten igen. Men de kommer vi aldrig göra!
När vi väl har fattat detta så blir vi spelare som spelar mindre men hårdare när vi väll faller tillbaka igen och igen och igen. Jag har gett upp på att sluta fär det går ju inte. Vi kommer alltid spela men jag har i alla fall slutat jaga alla mina förluster för dom kommer jag aldrig kunna vinna tillbaka.
Man gör de man kan och öppnar kontot med fakemail ändrar lösenord på spelkontot tar bort mailen och kan aldrig igen spela på den sidan då de allra flesta siter bara tillåter ett konto per person och jag är inte så dum så jag sätter in stålar på en sida där jag vet att de kommer hänvisa till pargraf 188c där de klart o tydligt står att dubbla spelkontot fryses alla pengar man satt in och konfiskeras av spelbolaget.
Jag har ett öppet spelkonto med 50$ gräns och då var jag tvungen att sitta o snacka med dom i tre dagar för att kunna öppna det då jag tog bort mailen och ändrade lösenordet på denna siten för ca 1 år sen. Så de tar på krafterna och öppna dessa konton igen.
Har man tur så tröttnar man på dag 1 med mailkonversationer med den helt korkade supporten som de alla bolagen har.
Jag spelar för att jag e ensam och ingen jävel bryr sig om mig. Inte för att vinna eller förlora. Tidsfördriv min enda vän spelbolaget som får min existens värd att leva. Varför spelar ni?