Citat:
Vet inte om du spelat på svenska spel men om du hade backat i 87 minuten på sista matchenFasen vad dem där svider. Haft ett par såna och det värsta är när man redan firar vinsten så skiter det sig i sista. Har ingen screenshot på denna men det värsta som nånsin hänt mig i spelvärlden. Värre än alla tiotusentals kanske tom hundratusentals kronor man spelat bort va ett spel jag la för ungefär ett halvår sen. Hade spelat bort alla mina pengar för månaden samt tiotusen kr jag lånade av en kompis. Lirade lite slots för min sista tusing och kom upp i 5300. Tog ut 300 som matpengar för sista veckan och la in 5k på ett spel. Va minus 50 tusen ca plus kompisens 10k. Tänkte nu vinner jag eller så är jag körd. Sätter 3 matcher. Första matchen 2,5 i odds sitter. Andra matchen 1.9 i odds sitter. Sista matchen var ett kryss på oddset 3.3 och detta var den matchen jag var säkrast på av de tre då det var mellan två brazilianska fotbollslag som nästan kryssat alla inbördesmöten samt så var oddset på under 2,5 mål väldigt väldigt lågt så tänkte 0-0 eller 1-1.
Jag sitter fastklistrad framför livescore. Tiden går. 30 min 0-0. Första halvlek slut 0-0. 60e minuten 0-0. 75e minuten 0-0. Nu jävlar börjar hjärtat dunka och jag tänker på allt jag kan göra för pengarna. Vinna tillbaka allt jag förlorat betala tillbaka min kompis och nästan få 20000 utöver det. Tänker en skön resa i sommar för de pengarna samt en ny mobil till syrran som fyller år snart. Mår så bra samt är så orolig. 80e minuten 0-0. 85e minuten 0-0. 89e minuten 0-0!!! Nu börjar jag fira ordentligt finns inte en chans att någon för mål. 90e minuten 0-0 YEEEES. Bara tiläggstiden kvar nu. Uppdaterar livescore en sista gång så ser jag 90e minuten 1-0. Fyfan vad jag mådde illa. Började nästan gråta. Krampade i magen. Vill aldrig må sådär igen. Sitter och uppdaterar varannan sekund och hoppas på reducering. Sen kommer det ft 1-0. Fyfan. Hellre förlora en miljon än att vara sådär nära men ändå förlora. Finns förfan inget värre så lider verkligen med dig.
Jag sitter fastklistrad framför livescore. Tiden går. 30 min 0-0. Första halvlek slut 0-0. 60e minuten 0-0. 75e minuten 0-0. Nu jävlar börjar hjärtat dunka och jag tänker på allt jag kan göra för pengarna. Vinna tillbaka allt jag förlorat betala tillbaka min kompis och nästan få 20000 utöver det. Tänker en skön resa i sommar för de pengarna samt en ny mobil till syrran som fyller år snart. Mår så bra samt är så orolig. 80e minuten 0-0. 85e minuten 0-0. 89e minuten 0-0!!! Nu börjar jag fira ordentligt finns inte en chans att någon för mål. 90e minuten 0-0 YEEEES. Bara tiläggstiden kvar nu. Uppdaterar livescore en sista gång så ser jag 90e minuten 1-0. Fyfan vad jag mådde illa. Började nästan gråta. Krampade i magen. Vill aldrig må sådär igen. Sitter och uppdaterar varannan sekund och hoppas på reducering. Sen kommer det ft 1-0. Fyfan. Hellre förlora en miljon än att vara sådär nära men ändå förlora. Finns förfan inget värre så lider verkligen med dig.
så hade du tagit hem ca 45 000kr. Du hade alltså kunnat avbryta spelet och inkasserat pengarna innan matchen gick till sitt slut. Detta förutsätter givetvis att du har möjligheten att casha in pengarna under matchens gång. Är det svenska spel du spelat på kan jag förstå. dom fegar och har ingen cash in funktion. Om du hade det får du skylla dig själv, saken är den att du trugade in i det sista och otroligt många matcher avgjörs mellan 88 min inkl övertiden. Det var en tabbe!
Annars byt till Bolag som har cash in funktionen.
ett tips: lika bra att sluta spela helt!