2015-11-19, 02:26
  #2521
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Fasen vad dem där svider. Haft ett par såna och det värsta är när man redan firar vinsten så skiter det sig i sista. Har ingen screenshot på denna men det värsta som nånsin hänt mig i spelvärlden. Värre än alla tiotusentals kanske tom hundratusentals kronor man spelat bort va ett spel jag la för ungefär ett halvår sen. Hade spelat bort alla mina pengar för månaden samt tiotusen kr jag lånade av en kompis. Lirade lite slots för min sista tusing och kom upp i 5300. Tog ut 300 som matpengar för sista veckan och la in 5k på ett spel. Va minus 50 tusen ca plus kompisens 10k. Tänkte nu vinner jag eller så är jag körd. Sätter 3 matcher. Första matchen 2,5 i odds sitter. Andra matchen 1.9 i odds sitter. Sista matchen var ett kryss på oddset 3.3 och detta var den matchen jag var säkrast på av de tre då det var mellan två brazilianska fotbollslag som nästan kryssat alla inbördesmöten samt så var oddset på under 2,5 mål väldigt väldigt lågt så tänkte 0-0 eller 1-1.

Jag sitter fastklistrad framför livescore. Tiden går. 30 min 0-0. Första halvlek slut 0-0. 60e minuten 0-0. 75e minuten 0-0. Nu jävlar börjar hjärtat dunka och jag tänker på allt jag kan göra för pengarna. Vinna tillbaka allt jag förlorat betala tillbaka min kompis och nästan få 20000 utöver det. Tänker en skön resa i sommar för de pengarna samt en ny mobil till syrran som fyller år snart. Mår så bra samt är så orolig. 80e minuten 0-0. 85e minuten 0-0. 89e minuten 0-0!!! Nu börjar jag fira ordentligt finns inte en chans att någon för mål. 90e minuten 0-0 YEEEES. Bara tiläggstiden kvar nu. Uppdaterar livescore en sista gång så ser jag 90e minuten 1-0. Fyfan vad jag mådde illa. Började nästan gråta. Krampade i magen. Vill aldrig må sådär igen. Sitter och uppdaterar varannan sekund och hoppas på reducering. Sen kommer det ft 1-0. Fyfan. Hellre förlora en miljon än att vara sådär nära men ändå förlora. Finns förfan inget värre så lider verkligen med dig.
Vet inte om du spelat på svenska spel men om du hade backat i 87 minuten på sista matchen
så hade du tagit hem ca 45 000kr. Du hade alltså kunnat avbryta spelet och inkasserat pengarna innan matchen gick till sitt slut. Detta förutsätter givetvis att du har möjligheten att casha in pengarna under matchens gång. Är det svenska spel du spelat på kan jag förstå. dom fegar och har ingen cash in funktion. Om du hade det får du skylla dig själv, saken är den att du trugade in i det sista och otroligt många matcher avgjörs mellan 88 min inkl övertiden. Det var en tabbe!
Annars byt till Bolag som har cash in funktionen.
Citera
2015-11-20, 08:40
  #2522
Medlem
The-Korvens avatar
http://www.vf.se/nyheter/allman/bankchefen-stal-miljoner-till-spelande
Citera
2015-11-25, 01:58
  #2523
Medlem
Silltunnas avatar
Idag har lönen kommit in på kontot.
Passa er nu, pojkar och flickor!
Citera
2015-11-25, 04:14
  #2524
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sherlocksnake
Vet inte om du spelat på svenska spel men om du hade backat i 87 minuten på sista matchen
så hade du tagit hem ca 45 000kr. Du hade alltså kunnat avbryta spelet och inkasserat pengarna innan matchen gick till sitt slut. Detta förutsätter givetvis att du har möjligheten att casha in pengarna under matchens gång. Är det svenska spel du spelat på kan jag förstå. dom fegar och har ingen cash in funktion. Om du hade det får du skylla dig själv, saken är den att du trugade in i det sista och otroligt många matcher avgjörs mellan 88 min inkl övertiden. Det var en tabbe!
Annars byt till Bolag som har cash in funktionen.

Jo stoppa spel funktionen fanns men använder den aldrig då det inte lönar sig i längden med så dåliga utdelningar. Lätt att vara eftersmart men när det står 0-0 i 90e jävla minuten och du har att välja mellan 70k och 45-50k väljer du 70k då du inte tror att det finns en chans i helvete att någon gör mål i absolut sista.
Citera
2015-11-25, 04:15
  #2525
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Idag har lönen kommit in på kontot.
Passa er nu, pojkar och flickor!


Sitter redan och lägger spel. Fyfan. Får bara bli 2-3 tusen denna månad som jag lirar för långsammare med 50-200 kr per spel.
Citera
2015-11-25, 15:33
  #2526
Medlem
Lol spelade nästan upp hela min lön på cosmopol inatt 😅

På min sista hundring av 20.000 bortspelade pengar vann jag tillbaka allt och drog hem,
Citera
2015-11-25, 16:19
  #2527
Medlem
Bonuskungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syriamydear
Lol spelade nästan upp hela min lön på cosmopol inatt 😅

På min sista hundring av 20.000 bortspelade pengar vann jag tillbaka allt och drog hem,

Spärra dig från Cosmopol direkt. Ingen idé att gå dit och spela.
Citera
2015-11-25, 16:55
  #2528
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonuskungen
Spärra dig från Cosmopol direkt. Ingen idé att gå dit och spela.
Äh jag har vunnit 50.000-100.000 flera gånger där 😀

Dock spelar jag minst 100kr per spin
Citera
2015-11-25, 18:14
  #2529
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av syriamydear
Äh jag har vunnit 50.000-100.000 flera gånger där 😀

Dock spelar jag minst 100kr per spin

Hur ofta spelar du? Statistiskt sett är det närmast oundvikligt att du torskar rejält med pengar om du spelar 100kr/spinn väldigt ofta, oavsett om du vinner en miljon på ett bonusspel.
Citera
2015-11-26, 12:29
  #2530
Medlem
zumgallis avatar
Fyfan vilket jävla mög spelmaskiner. Jag fattar inte det, har varit "spelfri" under 1.5 månad och fick chansen att lira lite. Om att bara lira för en mindre summa. En tu tre, så är jag 13K back. Vad fan hände, och varför går det såhär långt? Jag förstår inte tankemönstret. Jag har _ALDRIG_ varit speltorsk och känner inte igen mig själv när jag sitter framför skärmen och klickar på..

Att man inte slutar innan och säger, nej nu räcker det - inte "svårare" än så. Nu har jag pengar till hyran, men inga räkningar. VAD FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag får lust att gråta, skrika, hoppa jämfota och hoppa från något högt.

Saken hör därtill att det inte är första gången stora summor försvinner... Vilket är det sorgliga. Ingen självömkan, men hur fan ska jag lösa detta. Måste jag iväg på någon behandling för spelandet? Det går bra så fort jag inte får för mig att "bara spela lite". Detta är sista, nej nu är sista, efter denna insättningen är det sista. Det slutar ju aldrig. När du är såpass långt ner och förlorat några tusen, måste du lira vidare för att ekonomin ska gå ihop, vad handlar detta möget om.

Jag skäms något så fruktansvärt, då jag har lovat att inte spela igen. Denna gången kommer allt gå åt pipan. Hur i hela helvetet ska jag få in pengar till att betala resterande.

Vad är denna yrseln för något? När jag spelade bort en stor summa pengar i somras sa jag till mig själv att aldrig må såhär igen, lik förbannat finns känslan där igen. Uppehåll på 1-2 månader mellan spelandet, sen samma visa igen. Intalar man sig själv att man är bättre efter uppehållet och kan sedan spela med måtta? Vaaaa faaaan!

Fly problem har väl aldrig varit en lösning och lär inte vara i detta fallet heller. Men satan vad skönt att slippa må kuk över något du inte kan kontrollera när du väl hamnar där. Vet att många har samma känsla och kan fixa det genom självdisciplin. Men de som inte får detta driv och jaktkänsla över att kamma hem pengarna igen eller vinna, O'MAN!

Jag kom fram till varför det är så lätt att spela bort pengar och det är för att på onlinecasino kan du inte ta på dina pengar och du stoppar därför itne heller in några. Du ser värdet men greppar inte det.

Låt mig bli fri. Kan du frälsa min själ och säga att allt kommer bli bra igen, just nu vet jag inte hur fan jag ska lägga fram detta för mina anhöriga. Min sambo har jag berättat att jag torskat 2 gånger och då ganska stora summor. Sista gången sa hon till mig att; "Händer detta en gång till så orkar jag inte mer.." och det är just vad som har hänt. Vaaaa faaan!

Nu är jag rökt och kokt på samma gång, jag kommer lämnas och allt är förstört, en uppbyggnad som tagit mig lång tid är som bortblåst och skyller inte på någon annan än mig själv. Detta torde vara det mest idiotiska jag har varit med om. Normalt beteende vad är det? Finns där någon som är det?

Kan man ge sig själv en omgång? För detta är pinsamt. HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!
Citera
2015-11-26, 14:09
  #2531
Medlem
SlenderMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zumgalli
Fyfan vilket jävla mög spelmaskiner. Jag fattar inte det, har varit "spelfri" under 1.5 månad och fick chansen att lira lite. Om att bara lira för en mindre summa. En tu tre, så är jag 13K back. Vad fan hände, och varför går det såhär långt? Jag förstår inte tankemönstret. Jag har _ALDRIG_ varit speltorsk och känner inte igen mig själv när jag sitter framför skärmen och klickar på..

Att man inte slutar innan och säger, nej nu räcker det - inte "svårare" än så. Nu har jag pengar till hyran, men inga räkningar. VAD FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag får lust att gråta, skrika, hoppa jämfota och hoppa från något högt.

Saken hör därtill att det inte är första gången stora summor försvinner... Vilket är det sorgliga. Ingen självömkan, men hur fan ska jag lösa detta. Måste jag iväg på någon behandling för spelandet? Det går bra så fort jag inte får för mig att "bara spela lite". Detta är sista, nej nu är sista, efter denna insättningen är det sista. Det slutar ju aldrig. När du är såpass långt ner och förlorat några tusen, måste du lira vidare för att ekonomin ska gå ihop, vad handlar detta möget om.

Jag skäms något så fruktansvärt, då jag har lovat att inte spela igen. Denna gången kommer allt gå åt pipan. Hur i hela helvetet ska jag få in pengar till att betala resterande.

Vad är denna yrseln för något? När jag spelade bort en stor summa pengar i somras sa jag till mig själv att aldrig må såhär igen, lik förbannat finns känslan där igen. Uppehåll på 1-2 månader mellan spelandet, sen samma visa igen. Intalar man sig själv att man är bättre efter uppehållet och kan sedan spela med måtta? Vaaaa faaaan!

Fly problem har väl aldrig varit en lösning och lär inte vara i detta fallet heller. Men satan vad skönt att slippa må kuk över något du inte kan kontrollera när du väl hamnar där. Vet att många har samma känsla och kan fixa det genom självdisciplin. Men de som inte får detta driv och jaktkänsla över att kamma hem pengarna igen eller vinna, O'MAN!

Jag kom fram till varför det är så lätt att spela bort pengar och det är för att på onlinecasino kan du inte ta på dina pengar och du stoppar därför itne heller in några. Du ser värdet men greppar inte det.

Låt mig bli fri. Kan du frälsa min själ och säga att allt kommer bli bra igen, just nu vet jag inte hur fan jag ska lägga fram detta för mina anhöriga. Min sambo har jag berättat att jag torskat 2 gånger och då ganska stora summor. Sista gången sa hon till mig att; "Händer detta en gång till så orkar jag inte mer.." och det är just vad som har hänt. Vaaaa faaan!

Nu är jag rökt och kokt på samma gång, jag kommer lämnas och allt är förstört, en uppbyggnad som tagit mig lång tid är som bortblåst och skyller inte på någon annan än mig själv. Detta torde vara det mest idiotiska jag har varit med om. Normalt beteende vad är det? Finns där någon som är det?

Kan man ge sig själv en omgång? För detta är pinsamt. HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!

på det sättet har man trillat dit några gånger ett tips: lika bra att sluta spela helt!
inte ens på demo/gratispengar ... och sen erkänna att man aldrig mer kommer kunna spela igen, oavsett om man "bara" ska spela för 100 kr , för det kommer inte sluta bra...
Citera
2015-11-26, 21:04
  #2532
Medlem
Hur ser era konto utdrag ut.. jag skulle då aldrig våga gå till banken å ta ut några iaf skulle skämas ögona ur mig.. fanns inget annat än spel utdrag från mitt konto när ja var intensiv på slots. skulle nog få tillbaka en bok 1000 sidor får ångest bara jag tänker på de ush.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in