Citat:
Ursprungligen postat av
MarqsN92
Någon ny update eller? Min kompis fick ju Taurus i ett ägg.
Citat:
Ursprungligen postat av
RadikalFail
Ja jag såg en annan som också fått det. Om det var i augusti. Så är det omöjligt? För denna hade då inte fuskat med nått. Utan hade fått den här i sverige i ett ägg.
Denna diskussionen kan vi lägga ner. Det går INTE på något sätt att få en regionbaserad Pokémon utanför de aktuella regionerna. Basta.
Citat:
Ursprungligen postat av
NirvanA
Karta vart man fångat pokemonen, när fanns en sån?
Är väl bra för dom med dåligt lokalsinne att ta reda på nests och dylikt kanske?
--------
Fångade första dragoniten nyss, helt OK cp, 1700~, dragon breath och hyper beam, fångades på första försöket, so far so good.... men så har den 13% IV

.. FML
Den kan få typ 3200 CP som max vid lvl 40 istället för 3500 om den hade 100% IV... FÖrutom det vad skiljer mer? denna hade typ 108 i hp, om det är en med samma CP fast högre IV har den mer HP då, antar jag? Tar attackerna inte lika mycket heller trots att det står samma siffror bredvid attackerna?
Man e bra sugen att poweruppa den då det kostar så lite stardust och man får så mycket per power up men...
Samtidigt har jag bara 28 candy och en 96% högCP dratini man kan evolva... men då ska man hitta 97 candys för att kunna få en bättre dragonite
Nån som hittat en vild dragonite med kombinationen bra CP och grym IV?
Aldrig hittat en Dragonite i det vilda, har heller aldrig hört om någon som gjort det i Sverige. Bara att gratulera

För övrigt hade jag inte uppat den utan kört på din Dratini.
Vad det gäller nya updaten så känns den ju helt pointless, vad jag kan se så får man ju ingen karta utan bara en stad/ort. Det hjälper ju absolut ingenting gällande var exakt man har hittat den.
Citat:
Ursprungligen postat av
MarqsN92
Ser knappt folk ute som spelar längre men när man lägger in en pokemon i ett gym så är någon där direkt och slaktar en varje gång
Jag är i tre gym i en vecka nu och som, peppar peppar, fortsätter så. Alla tre är level 9-10 där sämsta Pokémon ligger strax över 2000cp.