Det är sannolikare att vinna på lotto än att man kan köpa 12 mn fastighet för ½ priset som kan säljas med 100 % marginal 2 mån senare. Uppenbar betalning av något slag.
Enl. honom själv betalade han 200000 i handpenning, på en 12 mn kåk som såldes för 6! Så påstår han att han var unik som hade 200 tusen kontant att sätta in som handpenning för att det skulle bli snabb affär.

De som kan få fram 200k för en sådan här affär går 13 på dussinet.
Egor fick inte låna och kunde inte betala så han sålde fastigheten vidare. Han säljer alltså en fastighet som han inte köpt/erlagt slutlikvid för!? Säljaren ”lånar ut” till honom genom att ha en fordran på Egor?
Egors historia är tunnare än lövtunn.
Citat:
”Eftersom jag hade den begärda handpenningen (200 000 kronor) som jag sparade ihop just till egen insats kunde jag erbjuda en snabb affär och därför fick köpa huset inom ett par dagar under marknadsvärdet. Avsikten var att behålla huset därför sökte jag lån hos bland annat Nordea. Dock fick jag inget lån och blev tvungen att sälja det så småningom, skriver han på sin Facebook.”
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23580996.ab
Alla som tror ett endaste ord av den historien kan kontakta mig, jag har en bro till salu, mycket förmånligt pris, långt under marknadsvärdet.