Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-09-23, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av affekaffe
Nu uppfattade jag av förklarliga skäl inte riktigt hur du ställde dig till att bomba en till liten bomb när jag redan tryckt i mig typ 0.25? Som jag förstått det så går de bara att #peaka" en gång om dagen på det då om jag fyller på är det väl mer för att effekten ska sitta i längre
Först en stadig dos, sen en påfyllning under peaken för att förlänga ruset, och för att styra upplevelsen åt det psykedeliska hållet. Återdosering efter peaken är onödigt och skapar bara mer problem dagen efter, åtminstone enligt mina erfarenheter.
Citera
2016-09-23, 17:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psyklop
Först en stadig dos, sen en påfyllning under peaken för att förlänga ruset, och för att styra upplevelsen åt det psykedeliska hållet. Återdosering efter peaken är onödigt och skapar bara mer problem dagen efter, åtminstone enligt mina erfarenheter.

Körde påfyllning kanske två lr tre gånger under kvällen och vaknade upp idag som att inget hade hänt. Dock hade jag kört en alldeles för liten dos igår och förvisso mådde man skitbra men jag kände att det var lite slöseri att inte panga på med en normaldos på runt 150-200mg istället för de mesiga 100mg jag tog igår som startdos.

Idag tänkte jag eller rättare sagt har jag redan tryckt i mig cirka 180mg så vi får se hur ruset blir idag sen blir det en lång paus för att inte låta hjärnan bränna ut sig för mycket. Tog bomben för exakt 5 min sen så nu gäller det att vänta o vänta o vänta....
Citera
2016-09-23, 19:09
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Körde påfyllning kanske två lr tre gånger under kvällen och vaknade upp idag som att inget hade hänt. Dock hade jag kört en alldeles för liten dos igår och förvisso mådde man skitbra men jag kände att det var lite slöseri att inte panga på med en normaldos på runt 150-200mg istället för de mesiga 100mg jag tog igår som startdos.

Idag tänkte jag eller rättare sagt har jag redan tryckt i mig cirka 180mg så vi får se hur ruset blir idag sen blir det en lång paus för att inte låta hjärnan bränna ut sig för mycket. Tog bomben för exakt 5 min sen så nu gäller det att vänta o vänta o vänta....

Nästa gång du testar, drick MDt med vatten. ^^
Citera
2016-09-23, 19:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tehSecretzzz
Nästa gång du testar, drick MDt med vatten. ^^

Aa det är så jag får göra för denna gången krossa jag kristallerna lite lätt i ett rizzlappapper och svalde. tog typ 180mg för en och en halvtimme sen men känner inget nämnvärt. MDMaT sa vara av bättre kvalite då många betydligt mer erfarna bekanta köpt samma och alla har varit svinnöjda. Hatar att behöva vänta på denna sköna kick!
Citera
2016-09-24, 11:04
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Aa det är så jag får göra för denna gången krossa jag kristallerna lite lätt i ett rizzlappapper och svalde. tog typ 180mg för en och en halvtimme sen men känner inget nämnvärt. MDMaT sa vara av bättre kvalite då många betydligt mer erfarna bekanta köpt samma och alla har varit svinnöjda. Hatar att behöva vänta på denna sköna kick!

Hur gick de? Fick du nån vidare resultat?
Tror receptorerna tar rejäl stryk efter ett md race. Så ha uppehåll nu i ca 3 mån innan du testar igen.
Senast redigerad av tehSecretzzz 2016-09-24 kl. 11:09.
Citera
2016-09-24, 11:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tehSecretzzz
Hur gick de? Fick du nån vidare resultat?
Tror receptorerna tar rejäl stryk efter ett md race. Så ha uppehåll nu i ca 3 mån innan du testar igen.

Nådde aldrig någon riktig peak igår under den andra dagens Md-race. Drog först i mig 200 mg för attbara någoin timme senare smälla på med med ytterligare 150mg och visst var man ead men ljusår ifrån den första dagens bänga. Men de känns bra på ett sätt att ha provat då slipper man undra i framtiden. Ska nog vänta fram tillminst nyårsafton innan jag tar tag i denna drog från himmelen igen.
Citera
2016-09-24, 19:26
Medlem
Hej allihopa!

Bästa förslag av dosering av 3,5 röda coca Cola? Rusets längd kontra intensitet som parametrar. Ser hellre att jag kan rulla i 5-6h än 2-3 så inte alla på en gång tack.

Peace and Love!
Senast redigerad av Biggiz 2016-09-24 kl. 19:29.
Citera
2016-09-28, 23:47
Medlem
Ingetinternets avatar
Så min kompis har fått tag i några små lila, någon annan som prövat just dom?
/Nooben
Citera
2016-09-29, 20:24
Medlem
Brossys avatar
Dum fråga och jag hoppas mods överser att detta förmodligen frågats 1000 ggr, men hur blir effekten om man röker i samband med E? Testade igår och ca 30min innan den kickade in rökte jag, fick inget illamående alls. Sen blev jag även inte så galet skön som man har hört att man ska bli, mest att jag tyckte allt var nice. Var det pga rökat eller pga att jag tog för lite E? Tog först ½tablett sen 1/4 tablett lite senare.
Citera
2016-09-29, 21:03
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy
Dum fråga och jag hoppas mods överser att detta förmodligen frågats 1000 ggr, men hur blir effekten om man röker i samband med E? Testade igår och ca 30min innan den kickade in rökte jag, fick inget illamående alls. Sen blev jag även inte så galet skön som man har hört att man ska bli, mest att jag tyckte allt var nice. Var det pga rökat eller pga att jag tog för lite E? Tog först ½tablett sen 1/4 tablett lite senare.

Den dosen är ju inte jättemycket, om det är någorlunda normalstarka tabletter. Annars är det väl en smaksak. Själv tycker jag att cb harmonierar och ofta boostar effekter av andra droger, så jag vill gärna puffa lite samtidigt.
Citera
2016-09-29, 22:13
Medlem
Hej! Har tagit både E och MDMA nu ca 6 gånger på 3-4 månader med 2-3 veckors mellanrum.
Sist jag käkade e med tjejen (2 veckor sen) så fick jag utslag dagen efter över hela kroppen som sved och kliade, men försvann mot kvällen.

Nu är det så att vi är sugna på att poppa till helgen igen.. Har läst lite om utslagen och fått olika uppfattningar men det mest oroväckande är väl "leverproblem" som man har läst om.

Vad rekommenderar ni? Jag vet att det är dumt att rolla såpass ofta men är jävligt sugen till helgen.

EDIT: Kan tänka mig att bara käka en halv för hela kvällen, tror ni att jag ändå kommer att känna något eller är det onödigt?
Senast redigerad av DevranS 2016-09-29 kl. 22:28.
Citera
2016-09-29, 22:45
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy
Cannabis tenderar att ta udden av MDMA-ruset. Vidare kommer man i regel inte högre av att fylla på när det gäller MDMA - startdosen sätter nivån och en eventuell påfyllning förlänger snarare effekten. Du borde ha tagit hela dosen på en gång och skippat rökat.
Citat:
Ursprungligen postat av DevranS
Hej! Har tagit både E och MDMA nu ca 6 gånger på 3-4 månader med 2-3 veckors mellanrum.
Sist jag käkade e med tjejen (2 veckor sen) så fick jag utslag dagen efter över hela kroppen som sved och kliade, men försvann mot kvällen.

Nu är det så att vi är sugna på att poppa till helgen igen.. Har läst lite om utslagen och fått olika uppfattningar men det mest oroväckande är väl "leverproblem" som man har läst om.

Vad rekommenderar ni? Jag vet att det är dumt att rolla såpass ofta men är jävligt sugen till helgen.

EDIT: Kan tänka mig att bara käka en halv för hela kvällen, tror ni att jag ändå kommer att känna något eller är det onödigt?
Låt bli. Du tar det på tok för ofta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in