Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-08, 15:32
  #13
Avstängd
xIcaRdixs avatar
Inga barn?
Citera
2016-09-08, 15:41
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xIcaRdix
Inga barn?


https://g.co/kgs/m8ff9u

Tydligen har han två barn: Nea Jones och Quincy Renzo Delight Jones IV
Hittar inget om deras mamma eller ålder på barnen just nu.
Citera
2016-09-08, 17:30
  #15
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
https://g.co/kgs/m8ff9u

Tydligen har han två barn: Nea Jones och Quincy Renzo Delight Jones IV

Det sistnämnda namnet talar starkt för att Quincy Jones är en ödmjuk person.

Citera
2016-09-08, 17:33
  #16
Avstängd
I yngre år var quincy i alla fall en väldigt ödmjuk & snäll kille.... Tror detsamma om honom idag.
Citera
2016-09-08, 21:08
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Det sistnämnda namnet talar starkt för att Quincy Jones är en ödmjuk person.


Hur menar du?
Citera
2016-09-20, 21:00
  #18
Medlem
Mikeyjamess avatar
Varför bodde de i en förort när han var barn? Hur kunde farsgubben tillåta det med alla tillgångar han hade?
Citera
2016-09-20, 21:31
  #19
Medlem
Voodooprastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Varför bodde de i en förort när han var barn? Hur kunde farsgubben tillåta det med alla tillgångar han hade?

Negrer är inte direkt kända för att ta ansvar för sina familjer förutom när det ska hämnas.
Citera
2016-09-22, 00:51
  #20
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gayloard_Fokker
Umgicks med Quincy på 80-talet, kanonkille. Han "red" definitivt inte - då iaf - på vem hans pappa är trots att "raggandet" hade förenklats betydligt då när vi var ute......trots mitt tjat på honom

Och nej, såg/upplevde aldrig att han tog några andra droger än öl när vi umgicks. En rolig, trevlig kille som alltid var glad det är mitt minne av honom iaf.

Stämmer det att han var "värsta jävla fightern"?
Citera
2016-09-22, 03:16
  #21
Medlem
Quincy var trevlig och glad när han var ung, stötte på honom ibland med gemensamma bekanta.
Citera
2016-09-23, 00:09
  #22
Medlem
Roibots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gayloard_Fokker
Umgicks med Quincy på 80-talet, kanonkille. Han "red" definitivt inte - då iaf - på vem hans pappa är trots att "raggandet" hade förenklats betydligt då när vi var ute......trots mitt tjat på honom

Och nej, såg/upplevde aldrig att han tog några andra droger än öl när vi umgicks. En rolig, trevlig kille som alltid var glad det är mitt minne av honom iaf.
Tycker det är härligt att han har förblivit en sympatisk och likeable person genom åren med tanke på hur känd hans pappa är.

Innan Idol sändes så hade jag inte ens hört talas om Quincy 3, och antog i förväg att han skulle vara en lite arrogant rapproducent som återvänt från Usa till Sverige för att inneha Cowell-rollen i idol-juryn.

Men det är snarare tvärtom; t.o.m. när han kritiserar deltagare så gör han det på ett så mjukt och vänligt sätt som möjligt. Hade typ svimmat om han någonsin höjde rösten i programmet (tänk Kishtis "DET ÄR ORIMLIGT" lol).
__________________
Senast redigerad av Roibot 2016-09-23 kl. 00:11.
Citera
2016-09-23, 09:48
  #23
Medlem
MathiasVonCremes avatar
Han var med i Stockholmnatt tillsammans med Paolo Roberto så kanske finns något lik i garderoben från det? Typ att han har sparkat någon i kungsan.
Citera
2016-09-23, 10:05
  #24
Medlem
Grim.Fandangos avatar
Hans morsa är ju alkoholist, var i skolan och snacka om sitt liv med och kring Quincy Jones I
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback