2016-09-20, 10:54
Medlem
gsminfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Idag har de visst höjt till 150p reklam, så jag behöver inte ha så bråttom med att byta...

Dagsgränsen fladdrar upp och ner lite hur som helst, beroende på hur mycker annonser Wifog lyckas sälja.
Citera
2016-09-20, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gsminfo
Dagsgränsen fladdrar upp och ner lite hur som helst, beroende på hur mycker annonser Wifog lyckas sälja.

Ja, precis. Jag har en teori om att det kan skilja mellan olika tider på dagen också...
124 p stoppade de mig på alldeles nyss.
(Och det räcker ju inte alls tyvärr, med tanke på att det inte är alla da´r i månaden jag kommer åt att sitta och reklama... )
Citera
2016-09-20, 17:25
Medlem
Enydrions avatar
gick att plussa på mer reklam nu, så stopp på 180 poäng istället för 150p som det stoppade på i förmiddags.
Citera
2016-09-20, 17:33
Medlem
Ja, titta! Hela tretton poäng till blev det! Wifog, operatören som älskar att hålla sina kunder i ovisshet.
Citera
2016-09-20, 17:48
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gissa vem
Ja, titta! Hela tretton poäng till blev det! Wifog, operatören som älskar att hålla sina kunder i ovisshet.

Du ger väl inte upp när den säger att den inte hittar mer reklam?

Försök igen tills du får fram att nu kan du inte se mer reklam idag typ...
Citera
2016-09-20, 17:52
Medlem
Citat:
Du ger väl inte upp när den säger att den inte hittar mer reklam?

Försök igen tills du får fram att nu kan du inte se mer reklam idag typ...

Närå, jag kör på tills det är stopp på riktigt. Men nu t ex gick det att fixa tretton p till fast systemet sagt att taket för idag var nått redan för någon timme sedan. Jag loggade in igen när du skrev och testade och det funkande.
Citera
2016-09-21, 14:31
Medlem
Har jag förstått det rätt att Wifog som mobiloperatör kommer läggas ned men att man kan fortsätta tjäna poäng och för dessa köpa Comviq-kontantkort istället?
Citera
2016-09-21, 15:41
Medlem
atjautigss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambience
Har jag förstått det rätt att Wifog som mobiloperatör kommer läggas ned men att man kan fortsätta tjäna poäng och för dessa köpa Comviq-kontantkort istället?

Wifog har delats upp i två delar, Wifog (reklamplattformen) och Wifog Mobile (virtuell operatör i 3s nät).

Wifog har avtalat med Tele2 att reklampoängen ska gå att använda att betala Tele2 med. Wifog Mobile blir då överflödigt. Wifog tänker lägga ner Wifog Mobile, och har lovat meddela två månader i förväg.
Citera
2016-09-21, 18:37
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atjautigs
Wifog har delats upp i två delar, Wifog (reklamplattformen) och Wifog Mobile (virtuell operatör i 3s nät).

Wifog har avtalat med Tele2 att reklampoängen ska gå att använda att betala Tele2 med. Wifog Mobile blir då överflödigt. Wifog tänker lägga ner Wifog Mobile, och har lovat meddela två månader i förväg.

De har ju gått ut med lite poängsummor som behövs för att fylla på då, någon som orkar göra några st beräkningar för några låtsaskunder, försökte tänka på det för några dagar sedan men det tog stopp...

gör ett par försök nedan, då räknar jag med 180poäng reklam per dag..

1. Fastpris, fria samtal sms och mms 1800 poäng = tio dagars reklamtittande
2. Fastpris mini, 200min samtal fira sms mms och 1Gig surf 3800 poäng = 21 dagars reklamtittande
3. 1 Gig surf 2000poäng = 11 dagars reklamtittande
4. 3 Gig surf 4000poäng = 22 dagars reklamtittande
5 10 Gig surf 8000poäng = 45 dagars reklamtittande

Skrik till om jag är ute och cyklar...

har beställt hallon mobilt bredband numera som jag kommer att kolla på reklamen med... och lite annat också ...

är det någon som vet på ett ungerfär hur många meg en reklamfilm numera brukar ta av surfen?

Skaffar ett kontantkort hos Comviq utifall att... så jag har nåt att ladda på om behov uppstår.
Senast redigerad av Enydrion 2016-09-21 kl. 19:15.
Citera
2016-09-21, 20:19
Medlem
Stoegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atjautigs

Vart finns informationen om att Wifog mobile skall läggas ned?
Citera
2016-09-22, 17:21
Medlem
Enydrions avatar
Gränsen är 225 poäng nu i kväll
Citera
2016-09-22, 17:48
Medlem
Citat:
De har ju gått ut med lite poängsummor som behövs för att fylla på då, någon som orkar göra några st beräkningar för några låtsaskunder, försökte tänka på det för några dagar sedan men det tog stopp...

gör ett par försök nedan, då räknar jag med 180poäng reklam per dag..

1. Fastpris, fria samtal sms och mms 1800 poäng = tio dagars reklamtittande
2. Fastpris mini, 200min samtal fira sms mms och 1Gig surf 3800 poäng = 21 dagars reklamtittande
3. 1 Gig surf 2000poäng = 11 dagars reklamtittande
4. 3 Gig surf 4000poäng = 22 dagars reklamtittande
5 10 Gig surf 8000poäng = 45 dagars reklamtittande

Skrik till om jag är ute och cyklar...

har beställt hallon mobilt bredband numera som jag kommer att kolla på reklamen med... och lite annat också ...

är det någon som vet på ett ungerfär hur många meg en reklamfilm numera brukar ta av surfen?

Skaffar ett kontantkort hos Comviq utifall att... så jag har nåt att ladda på om behov uppstår.

Alltså detta går ju överstyr nu... Ska du betala för att kolla på reklamfilm???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in