2016-09-22, 12:46
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
Rekommenderar er som sitter på Early Access att investera alla era coins så snart som möjligt, prisökningen förra året var sjuk.
Tips på några spelare runt 4-8K som kommer öka efter release?
Citera
2016-09-22, 12:52
Medlem
Frewibs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Tips på en bra första Serie A-squad?
Köp Milik från Napoli!
Citera
2016-09-22, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
Tips på några spelare runt 4-8K som kommer öka efter release?
Lita inte för mycket på mina ord men ex Manolas finns just nu att få tag på för ~5k, har för mig att han kostade över 15k i början av FIFA 16. Bara ett ex, kolla efter relativt högt rateade spelare som du tror kommer vara eftertraktade, och samtidigt inte kostar supermycket. Snabba CBs är något som alltid är eftertraktat.
Citera
2016-09-22, 13:17
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Lita inte för mycket på mina ord men ex Manolas finns just nu att få tag på för ~5k, har för mig att han kostade över 15k i början av FIFA 16. Bara ett ex, kolla efter relativt högt rateade spelare som du tror kommer vara eftertraktade, och samtidigt inte kostar supermycket. Snabba CBs är något som alltid är eftertraktat.
Tack Har hyfsat koll på marknaden men önskar att man förda anteckningar tidigare säsonger vid den här tidpunkten. Snabba ytterbackar som Bellerin (95 pace) borde väl gå över 10K framöver?
Citera
2016-09-22, 14:13
Medlem
Mr.Spiks avatar
Tips på bra spelare att tradea med? helst under 1,5k
Citera
2016-09-22, 14:14
Medlem
Vattumannens avatar
Hur är det med IF-korten? Blir denna veckas paketupplaga mer eller mindre öppnad?

Chansade och köpte ett par Milik för 15k st.
Citera
2016-09-22, 14:22
Medlem
Citat:
http://imgur.com/8ycVtMy

Förbered er för hög press i varenda match haha
Nice! Undrar dock om man kan importera taktiken alltså spelarnas positioner. Jag gillar att flytta mina spelare lite grann i formationen. Inte så att det byts formation, det vore ologiskt. Men typ om jag spelar med två anfallare så gillar jag att flytta ner dem lite grann för att täcka passningsvägar istället för att pressa mittbackar.
Citera
2016-09-22, 14:48
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vattumannen
Hur är det med IF-korten? Blir denna veckas paketupplaga mer eller mindre öppnad?

Chansade och köpte ett par Milik för 15k st.
Mindre men tänk på att om Milik får en ny IF kommer dina bli i stort sett värdelösa så jag skulle nog passa på att sälja dem när spelet släpps.
Citera
2016-09-22, 15:13
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Mindre men tänk på att om Milik får en ny IF kommer dina bli i stort sett värdelösa så jag skulle nog passa på att sälja dem när spelet släpps.
Stämmer inte då TOTW1 alltid ökar massa i pris
Citera
2016-09-22, 15:16
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Stämmer inte då TOTW1 alltid ökar massa i pris
Mycket möjligt! Jag tror däremot att just Milik kommer kunna få fler TOTW så som han har startat, vad innebär det då för hans TOTW1 kort? Bästa för det värdet skulle nog vara om han gick och skadade sig en lång tid!
Citera
2016-09-22, 15:27
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Mycket möjligt! Jag tror däremot att just Milik kommer kunna få fler TOTW så som han har startat, vad innebär det då för hans TOTW1 kort? Bästa för det värdet skulle nog vara om han gick och skadade sig en lång tid!
Absolut, värdet kanske inte blir lika högt om han fortsätter få IF efter IF.. Däremot ökar alltid TOTW1-spelare massa i värde. Har sett IFs från TOTW1 som är värda mer än 3IF av samma spelare.
Citera
2016-09-22, 15:43
Medlem
Om man köper Fifa via ps4 store går det att ladda ner i förtid då? Kan tänka mig servern brukar vara rätt seg 00:01 när det släpps?
Senast redigerad av slow88 2016-09-22 kl. 15:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in