Citat:
Ursprungligen postat av
masterpalm
Text ang. guardsmans slant.
Jag har en fundering gällande hur mycket guardsmans slant man kan ha på sina byxor utan att det ser konstigt ut. Du beskrev tidigare för mig att det är guardsmans slant vanligtvis innebär att man har ungefär 1,5 cm i skillnad mellan framben och bakben på byxorna (om jag inte förstått fel). Är detta vad som rekommenderas? Har du haft kunder som har önskat större skillnad? 2 cm? 2,5 cm? Om ja, har det sett ok ut på dessa byxor eller blir det för stor skillnad helt enkelt?