2016-09-20, 18:30
Medlem
Läthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanBahia
Var då?
10% Fifa 16 + 10% EA Access
Citera
2016-09-20, 18:46
Medlem
OakleyBlizzards avatar
Bor i ett land där standard edition kostar ca 850 svenska kronor i butik som billigast så kommer garanterat köpa från US Store

Börjar bli taggad för det här nu, avslutade min karriär på FIFA 16 genom att vinna Premier League med Portsmouth, blir nog något liknande den här gången
Citera
2016-09-20, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OakleyBlizzard
Bor i ett land där standard edition kostar ca 850 svenska kronor i butik som billigast så kommer garanterat köpa från US Store

Börjar bli taggad för det här nu, avslutade min karriär på FIFA 16 genom att vinna Premier League med Portsmouth, blir nog något liknande den här gången
Vad menar du med att köpa från Us store? Ändra location till Usa bara eller?
Citera
2016-09-20, 19:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nevada03

Ja hur annars menar du? Kruxet är om spelet försvinner sen när man byter till svenska storen igen?
Citera
2016-09-20, 19:01
Medlem
OakleyBlizzards avatar
Citat:

Jag spelar på PS4. Du kan skapa ett amerikanskt konto som du sedan köper spelet via. Du kan fortfarande spela spelet på ditt svenska konto och som jag förstår kan du fortfarande ha svenska som språk i spelet.
Citera
2016-09-20, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlanBahia
Ja hur annars menar du? Kruxet är om spelet försvinner sen när man byter till svenska storen igen?
Har du gjort det förrut? Verkar helt sjukt om det funkar eftersom man får spelet typ 200kr billigare + två dagar tidigare
Citera
2016-09-20, 19:51
Medlem
OakleyBlizzards avatar
Citat:
Har du gjort det förrut? Verkar helt sjukt om det funkar eftersom man får spelet typ 200kr billigare + två dagar tidigare

Jag har aldrig gjort det personligen (brukade ha spel på skiva) men har läst på många ställen att det funkar så och själv göra så i år
Citera
2016-09-20, 20:03
Bannlyst
Citat:
Jag har aldrig gjort de själv men läst att andra svennar har gjort så och det fungerar. Jag tror Sony (PSN) är glada för alla spel de får sålt.
Citera
2016-09-20, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OakleyBlizzard
Jag har aldrig gjort det personligen (brukade ha spel på skiva) men har läst på många ställen att det funkar så och själv göra så i år
Har också alltid köpt på skiva. Ska nog köpa det imorn
Citera
2016-09-20, 23:29
Medlem
Men om priset ligger på 550-600kr, varför ska man då preorda? Helt värdelöst. Man tänker ju att om man preordar något borde det bli billigare... Hmm

Sedan undrar jag hur man köper spel utan skiva? Tänkte köpa BF1 utan skiva men FIFA med skiva för Fifa är spel man kör på andra ställen och tar med skivan etc.. Har en känsla av att MED skiva är det billigare (ingen logik i det dock pga. plast/tillverkning etc etc).

Något PS4 geni som vet hur man får billiga spel utan att fiffla med USA konto m.m. och VARFÖR ska Sverige ha 100-200kr dyrare. Ett spel kostar cirka 15% av vad hela jävla konsolen kostar.
Citera
2016-09-21, 21:37
Medlem
meatballrains avatar
Jag gick in och skulle köpa spelet vid FIFA 16 och så kryssade jag i att jag ville ha automatisk nedladdning men sedan stängdes allt bara ner utan att jag godkände någonting. Någon som vet vart man kan kolla om köpet gick igenom eller inte? Är på PS4:an.
Citera
2016-09-21, 21:38
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meatballrain
Jag gick in och skulle köpa spelet vid FIFA 16 och så kryssade jag i att jag ville ha automatisk nedladdning men sedan stängdes allt bara ner utan att jag godkände någonting. Någon som vet vart man kan kolla om köpet gick igenom eller inte? Är på PS4:an.

Bibloteket?
Alt gå till shopen igen och till samma produkt och se ifall det står att du äger den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in