2016-09-13, 23:24
Medlem
HAZARD17s avatar
Förvånansvärt lite skillnad trots ny motor. Behöver inte vara negativt då spel ibland kan gå tillbaka rätt många steg när man byter motor. Spelet känns roligare än FIFA 16 men inte mycket mer än så. Tycker vissa animationer ser rätt konstiga ut bland annat.
Citera
2016-09-13, 23:31
Medlem
Gregory.Houses avatar
Testade spelet och det verkar vara riktigt piss tråkigt och allting går riktigt fort jämfört med FIFA 16. Kommer det bli mer ändringar och uppdateringar?
Citera
2016-09-13, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregory.House
Testade spelet och det verkar vara riktigt piss tråkigt och allting går riktigt fort jämfört med FIFA 16. Kommer det bli mer ändringar och uppdateringar?
Demos är alltid en gammal build så finns en ganska stor risk att den färdiga upplagan skiljer sig ganska mycket ja. Brukar komma en del patchar i början som ändrar gameplay också, till det värre oftast.
Citera
2016-09-13, 23:45
Medlem
frantiks avatar
Min spontana känsla efter några matcher är att spelet känns riktigt kul!
Visst animationerna är inte klockrena alltid. Men det har dom aldrig varit.
The Journey ser jag mycket fram emot. Det kommer bli jävligt kul förhoppningsvis!
Citera
2016-09-14, 00:10
Medlem
Bästa upplagan på länge! Allt känns bättre, äntligen har det ändrat så att bollen studsar ut ur nätet när man gör mål istället för att glida ner längs nätet och rulla ut. Det enda jag saknar är att de skruvade skotten utifrån fortfarande bara skruvar sig åt sidan istället för att få en båge som i fifa 15. Ser fram emot detta spel!
Citera
2016-09-14, 00:32
Medlem
JoeL431s avatar
Det här kan nog bli nåt bra! Som föregående år så kommer mängder med uppdateringar på gott och ont, men tycker spelkänslan känns skön. Ska lira ett par matcher till och känna på skott från olika vinklar och dribblingen, förstod inte vad dem menar med genomskärare inlägg? Trekant (PS4) inriktat mot buren när man kommer löpande typ?
Citera
2016-09-14, 00:50
Medlem
Istok91s avatar
Är det bara jag som stör mig på att fjärdedomaren alltid syns i bild? Att han bara håller i tavlan.
Citera
2016-09-14, 00:51
Medlem
waikikiis avatar
Något FUT material att ta del av?
Citera
2016-09-14, 02:02
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Istok91
Är det bara jag som stör mig på att fjärdedomaren alltid syns i bild? Att han bara håller i tavlan.

Lite. Stör mig desto mer på att det redan är bestämt hur mycket tilläggstid det är och att det hela tiden står på tavlan som man kan se i rätt vinkel.
Citera
2016-09-14, 02:44
Medlem
Flinta82s avatar
Gav ju ingen jättemersmak. Be a pro har ju redan funnits tidigare. Ska till nåt rejält bra i "The journey" för att vara revolutionerande. Spelmässigt kändes det sådär, men lirar bara UT där det ju är ett helt annat gameplay. Känns ändå som att medspelarna försöker hitta ytor på bättre sätt än tidigare men det har ju EA haft som USP i två år nu.

Skotten känns lama, när jag trodde jag skulle dundra på utav helvete rullade bollen bara längs marken ich när jag knappt trodde jag skulle få iväg ett skott sköt jag typ hål i målet.

Kan tänka mig att det kommer ta lite tid att vänja sig men gameplayet går för fort och med tanke på att det alltid går fortare i UT blr jag lite nojig.
Citera
2016-09-14, 02:53
Medlem
JoeL431s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Skotten känns lama, när jag trodde jag skulle dundra på utav helvete rullade bollen bara längs marken ich när jag knappt trodde jag skulle få iväg ett skott sköt jag typ hål i målet.

Kan tänka mig att det kommer ta lite tid att vänja sig men gameplayet går för fort och med tanke på att det alltid går fortare i UT blr jag lite nojig.
Håller med här. Skotten känns helt out of logics men det har nog med vana att göra, hoppas jag .

Spelar också bara UT, men äh är positiv överlag. Tycker de är kul med nytt spel bara, lite ny känsla. Kommer bli kul som fan att bygga lag och trade'a, man kommer alltid in i spelandet med tiden.
Citera
2016-09-14, 03:04
Bannlyst
Håller med de flesta här om att spelet känns sådär väldigt osäker på om det kommer bli ett köp av detta spel men jag får väl spela mer och se om det blir bättre..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in