2016-09-21, 21:41
Medlem
meatballrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Bibloteket?
Alt gå till shopen igen och till samma produkt och se ifall det står att du äger den.

Ja det står det att jag gör, blev bara lite tveksam när jag inte godkände nåt. Drogs inte heller några pengar men det kanske tar ett litet tag. Tack för snabbt svar
Citera
2016-09-21, 21:42
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meatballrain
Ja det står det att jag gör, blev bara lite tveksam när jag inte godkände nåt. Drogs inte heller några pengar men det kanske tar ett litet tag. Tack för snabbt svar

Då är det väl bara att tacka och ta emot och hoppas att du fått ett spel gratis.
Citera
2016-09-22, 00:11
Medlem
elephantstones avatar
Efter fyra timmars spelande av Journey-läget kan jag berätta att det är mycket lovande. Känner verkligen hur mina prestationer påverkar vilken form karriären tar. Att möta tråkiga låg som Sunderland blir plötsligt mycket underhållande!
Citera
2016-09-22, 00:53
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elephantstone
Efter fyra timmars spelande av Journey-läget kan jag berätta att det är mycket lovande. Känner verkligen hur mina prestationer påverkar vilken form karriären tar. Att möta tråkiga låg som Sunderland blir plötsligt mycket underhållande!
Det ar bara BPL-lag du moter eller?
Citera
2016-09-22, 01:37
Medlem
längtar efter detta spelet..
manchester united kommer vara hur bra som helst!!!

simon zakaria lbou
Citera
2016-09-22, 01:37
Medlem
Freebops avatar
Varför är årets upplaga så satans dyr på konsol?

Citat:
Ursprungligen postat av Eric09
Förbokade mitt FIFA 17 (Xbox One) på denna sida http://www.cjs-cdkeys.com/products/FIFA-17-Xbox-One-Account.html för 275 kr. Nu sitter spelet i mitt bibliotek och inväntar den 29:e för att kunna laddas ner. Har använt CJS i flera år och aldrig haft några problem. Skaffade mitt FIFA 16, UFC 2, Sim City och andra spel därifrån. Dom kommer fylla på FIFA lagret i tid till releasen läste jag på Facebook, tror det är slut på lagret just nu.

Är sidan legit? 275 är rena kapet. Står dock att man får en "account" jag vill inte ha en ny account, vill ladda ner spelet till min gamertag. Antar att de köper spelet med cardade kort och säljer sedan vidare för profit
Senast redigerad av Freebop 2016-09-22 kl. 01:39.
Citera
2016-09-22, 02:24
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanBahia
Ja hur annars menar du? Kruxet är om spelet försvinner sen när man byter till svenska storen igen?
Allt är kvar oavsett vilken profil du är inloggad på. Tänk bara på att det kan vara svårt med betalningen om ni inte besitter ett amerikanskt kontokort. Själv köpte jag US psn-cards och betalade med dessa. Det är så det går till för er som undrar.
Citera
2016-09-22, 08:04
Medlem
elephantstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Det ar bara BPL-lag du moter eller?

Ja.

Citera
2016-09-22, 08:38
Medlem
SC sXes avatar
Är det bara 10 timmar speltid som ingår om man köper early access?
Citera
2016-09-22, 09:06
Medlem
elephantstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC sXe
Är det bara 10 timmar speltid som ingår om man köper early access?
¨
Ja.

Så förbered toalettbesök och måltider väl. Se till att stänga av spelet när du inte spelat då du annars riskerar att förbruka dina timmar ovetandes.
Citera
2016-09-22, 12:10
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meatballrain
Jag gick in och skulle köpa spelet vid FIFA 16 och så kryssade jag i att jag ville ha automatisk nedladdning men sedan stängdes allt bara ner utan att jag godkände någonting. Någon som vet vart man kan kolla om köpet gick igenom eller inte? Är på PS4:an.

Kolla om du har plats kvar i hårddisken först.
Citera
2016-09-22, 12:45
Medlem
OakleyBlizzards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Allt är kvar oavsett vilken profil du är inloggad på. Tänk bara på att det kan vara svårt med betalningen om ni inte besitter ett amerikanskt kontokort. Själv köpte jag US psn-cards och betalade med dessa. Det är så det går till för er som undrar.

Åhfan, där ser man! Så då köper jag alltså giftcard för totalt 60 USD (liknande detta http://www.pcgamesupply.com/buy/Sony-Playstation-Network-50/) för US store och sedan kan man bara lösa ut spelet från plånboken i Store?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in