2016-08-30, 15:42
Medlem
moment-of-truths avatar
idag fick man sin kontakt knapp så man har ett business account har väntat på detta
Citera
2016-08-30, 15:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mulignan
Finns det något sätt att se om någon man följer har privat profil eller inte? Det går ju om man inte följer personen, men vore tacksam om det fanns någon med lösning på om man kan ta reda på det?
Logga in på profilen via webbläsaren det gör du såhär:

www.instagram.com/PROFILNAMN HÄR
Citera
2016-08-30, 22:01
Medlem
Det har varit snack om att Instagram ska ordna tvåstegsverifiering i flera år. Som jag förstår det har man implementerat det i USA, men varför har man inte släppt det i Sverige än? Det är en otroligt viktig funktion alla hemsidor borde erbjuda.
Citera
2016-08-31, 09:06
Medlem
moment-of-truths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10minute
Det har varit snack om att Instagram ska ordna tvåstegsverifiering i flera år. Som jag förstår det har man implementerat det i USA, men varför har man inte släppt det i Sverige än? Det är en otroligt viktig funktion alla hemsidor borde erbjuda.

Jag hoppas att man ej skall behöva verifiera sin identitet via en kod som skickas via sms till mobilen, då jag inte har ett aktivt SIM kort och trivs med det.
Citera
2016-09-01, 19:29
Medlem
nittontrettons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nittontretton
Nu har Jag lite bekymmer med Instagram appen och önskar lite hjälp . Vi kan kalla mig och den andra personen för 1. och 2. (Jag är 1 , den andra personen är 2.)

1an har Instagram och 1.ans Facebookvänner skaffar Instagram Användare så kommer det upp i 2.ans Instagramflöde och 2.an får "infon och vänförfrågan" som egentligen 1.an borde fått.

Hur kommer det sig? Väldigt konstigt. Även när 1.an får en 'vänförfrågan' som dem har gjort 'manuellt' d.vs inte via Facebook appen så brukar den bara 'dyka upp' för att sedan försvinna lika fort.

Alltså svårt att förklarar detta.

Citerar mitt eget inlägg ihop om svar.
Citera
2016-09-04, 21:31
Medlem
bajskorvsanuss avatar
Haj!

Ponera att jag har tre konton på Instagram;
Konto 1
Konto 2
Konto 3

Till dessa tre konton har jag två enheter jag använder för inloggning;
Telefon 1
Telefon 2

Telefon 1 är länkad till Konto 1, Konto 2 och Konto 3. Jag kan alltså via Telefon 1 ha access till alla dessa tre samtidigt utan att logga ut och logga in hela tiden.

Telefon 2 är länkad till endast Konto 3.

Om jag loggar in på Konto 3 med Telefon 2, ser jag då att kontot är länkat med Konto 1 och Konto 2 i Telefon 1, eller syns länkningen endast i Telefon 1?

Och nej, jag har inte möjlighet att prova själv och ta reda på svaret.

Mvh
Bajskorvsanus
Citera
2016-09-05, 00:17
Medlem
Om jag har en vän på instagram som har 11 likes men jag bara kan se 10 i listan. Är det fel på appen/seg uppdatering eller finns det något sätt att jag inte kan se alla like-användare?
Citera
2016-09-05, 13:50
Medlem
Servigins avatar
Kan man på något vis få appen att rotera? Har en z3 som den översta centimetern av skärmen inte fungerar på vilket gör att jag inte kan posta bilder då man måste trycka nästa uppe i hörnet. Detta är den enda appen som inte fungerar för mig så känns ovärt att laga skärmen bara för det...
Citera
2016-09-16, 20:02
Avslutad
Är skiten nere nu?
Citera
2016-09-21, 00:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FBdasen
Är skiten nere nu?
Nej
Citera
2016-09-21, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FulaTankar
Om jag har en vän på instagram som har 11 likes men jag bara kan se 10 i listan. Är det fel på appen/seg uppdatering eller finns det något sätt att jag inte kan se alla like-användare?
Troligtvis blockad av 1 användare.
Citera
2016-09-21, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlanBahia
Troligtvis blockad av 1 användare.

Följdfråga!

Är inne på en person jag följer som har 300 följare o följer 300 st. Jag kan se alla 300 följare i listan men när jag klickar på följer får jag bara upp 250, det fattas alltså 50 st i listan? Väldigt skumt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in