2016-09-21, 22:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av The Stranger
Följdfråga!

Är inne på en person jag följer som har 300 följare o följer 300 st. Jag kan se alla 300 följare i listan men när jag klickar på följer får jag bara upp 250, det fattas alltså 50 st i listan? Väldigt skumt?

Personer som har haft konto men inaktiverat/raderat dom tippar jag på.
Citera
2016-09-23, 11:08
Medlem
St.Smiths avatar
Hej!

Har tillfälligt inaktiverat mitt Instagramkonto, och nu vill jag aktivera det igen. Enligt Instagrams hjälpsida ska det räcka med logga in (via webbläsare), men det fungerar inte. När jag knappar in användarnamn och lösenord (som är korrekta) får jag felmeddelandet att användarnamnet inte finns. Vad göra?
Citera
2016-09-28, 21:51
Medlem
Någon som vet hur man gör för att nedgradera sitt insta ?

Appen har ju blivit helt värdelös med låsningar/buggar och irriterande "kanske du vill följa....." längst upp. Jag är inte ensam om det heller, läs de senaste recensionerna !
Citera
2016-09-29, 21:55
Medlem
Kooblais avatar
Såg en konstig grej idag. En följare som jag även följer hade flera personer 2 gånger i listan bland sina följare, däribland mig själv.

Bugg eller ngt slags "fusk" för att ha fler följare? Tyckte det var skumt iaf.
Citera
2016-10-06, 14:24
Medlem
Hej!

Hur gör jag en länk jag klistrar in i ett inlägg jag ska publicera klickbar?

Länken dyker upp men den görs inte om till en hyperlänk och gör därför ingen nytta. Någon som har ett bra svar på frågan?
Citera
2016-10-15, 13:37
Medlem
chronomasters avatar
Bara för mig som bilden alltid hamnar på snedden när man ska byta profilbild? Hjälper inte vända bilden i kamerarullen heller innan...
Citera
2016-10-15, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chronomaster
Bara för mig som bilden alltid hamnar på snedden när man ska byta profilbild? Hjälper inte vända bilden i kamerarullen heller innan...

Har du en dator så vänd den i Windows bildhanterar program.
Citera
2016-10-15, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stereolove
Hej!

Hur gör jag en länk jag klistrar in i ett inlägg jag ska publicera klickbar?

Länken dyker upp men den görs inte om till en hyperlänk och gör därför ingen nytta. Någon som har ett bra svar på frågan?

Har du tryckt på kopiera delnings URL?
Citera
2016-10-15, 23:56
Medlem
Finns det någon som har en bra instagrambot? Som like, följer och kommenterar i bra takt? Helst att man kan välja inom vilka hashtags den ska göra detta..

Har använt instagress, det fungerade okej! Söker en ny då jag använt deras free trail.. Finns de någon bra?

Mvh
Citera
2016-10-16, 00:49
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobagoo
Finns det någon som har en bra instagrambot? Som like, följer och kommenterar i bra takt? Helst att man kan välja inom vilka hashtags den ska göra detta..

Har använt instagress, det fungerade okej! Söker en ny då jag använt deras free trail.. Finns de någon bra?

Mvh

Blir man inte avstängd när man kör såna?
Citera
2016-10-16, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Blir man inte avstängd när man kör såna?

Finns miljontals som använder dessa, de riktar sig säkert in på dem som kör max prestanda hela tiden och har kommit upp till en del följare.. Jag blev ej bannad.

Men som sagt behöver nya tips på botar, ska vara gratis och fungera.. Instagress funkar men behöver fler!!
Citera
2016-10-16, 14:36
Medlem
526s avatar
Hur får man många följare på Instagram?
Kan man bjuda in med mailadresser?
Kan man bjuda in via Facebookkontot så ALLA man har som fb vänner blir insta vänner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in