2012-08-09, 19:55
Medlem
Revileds avatar
Varför vill man ha en bot som likear ens egna bilder? Definitionen på meningslöst? Narcissism?
Citera
2012-08-09, 21:30
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reviled
Varför vill man ha en bot som likear ens egna bilder? Definitionen på meningslöst? Narcissism?

Kanske till för folk som inte lyckas fota nog intressanta bilder eller lyckats få nån enstaka follower bara, så blir dom ledsen i ögat och måste fuska till sig followers =)
Citera
2012-08-09, 23:42
Medlem
.Chloes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Kanske till för folk som inte lyckas fota nog intressanta bilder eller lyckats få nån enstaka follower bara, så blir dom ledsen i ögat och måste fuska till sig followers =)
Ja, och nej. Sett folk som lägger ut helt fantastiska bilder, utan att fuska med Instagram-effekterna utan manipulerar bilderna i LR och tagna med sin dyra Nikon-kamera. Man fuskar inte till sig followers, man vill bara ha uppmärksamhet.

Citat:
Ursprungligen postat av Reviled
Boten gillar inte dina bilder. Boten gillar ANDRAS bilder i DITT namn. Boten gör allt enklare och snabbare. Om du ska gilla 100 bilder på din feed manuellt så kanske det kommer ta 10 minuter, boten gör det på under 30 sek. Du tog fel på vad boten gör. Inte definitionen på meningslöst, utan definitionen på lathet.
Citera
2012-08-12, 07:11
Medlem
DuranDurans avatar
Är ny med det här.
Har laddat upp några bilder men jag vill ha ett instagram album på facebook. Hur i h-e gör jag? Har Android.
Citera
2012-08-12, 09:39
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Chloe
Ja, och nej. Sett folk som lägger ut helt fantastiska bilder, utan att fuska med Instagram-effekterna utan manipulerar bilderna i LR och tagna med sin dyra Nikon-kamera. Man fuskar inte till sig followers, man vill bara ha uppmärksamhet.

Ja man då tar man väl helt enkelt inte nog bra bilder om man inte får den uppmärksamhet man tycker sig vilja ha?

Vad har redigeringen med bilden i LR och nikonkameror att göra med mitt inlägg om booten?
Citera
2012-08-12, 21:56
Medlem
.Chloes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DuranDuran
Är ny med det här.
Har laddat upp några bilder men jag vill ha ett instagram album på facebook. Hur i h-e gör jag? Har Android.
Om du delade ditt foto på Facebook så skapades ett album med namnet "Instagram". Om inte, så får du väl manuellt skapa ett album. Kanske för något knas med dina sekretess-inställningar i Facebbok.

Citat:
Ursprungligen postat av mma
Vad har redigeringen med bilden i LR och nikonkameror att göra med mitt inlägg om booten?
Jag menade att jag har sett folk som lägger ner jättemycket pengar och tid på Instagram för att få följare, men de använder boten för att expandera sin följarsiffra. Boten används som ett redskap, inte som fusk.
Citera
2012-08-17, 15:40
Medlem
j1nxs avatar
Har fått ett riktigt skumt problem här. Jag uppdaterade till senaste versionen och när jag ska uppdatera mina foton. ( när tex någon gillar min bild) så står det bara ''Couldnt refresh''. Fast jag har internet. Någon som vet hur jag kan lösa detta?
Citera
2012-08-18, 23:08
Medlem
.Chloes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j1nx
Har fått ett riktigt skumt problem här. Jag uppdaterade till senaste versionen och när jag ska uppdatera mina foton. ( när tex någon gillar min bild) så står det bara ''Couldnt refresh''. Fast jag har internet. Någon som vet hur jag kan lösa detta?
Det var ett problem med detta i 3.0.0 och felet har åtgärdats i version 3.0.5. Uppdatera till senaste versionen, men om felet kvarstår och är permanent så testa att logga ut och logga in igen, även ta bort all cache som lagrats av Instagram.

Gör så här: Inställningar>Program>Hantera Program>Instagram>Resa Data
starta om din mobiltelefon och testa. (OBS. gör detta efter du loggat ut)
Citera
2012-08-19, 01:54
Medlem
j1nxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Chloe
Det var ett problem med detta i 3.0.0 och felet har åtgärdats i version 3.0.5. Uppdatera till senaste versionen, men om felet kvarstår och är permanent så testa att logga ut och logga in igen, även ta bort all cache som lagrats av Instagram.

Gör så här: Inställningar>Program>Hantera Program>Instagram>Resa Data
starta om din mobiltelefon och testa. (OBS. gör detta efter du loggat ut)
Har redan löst problemet tack ändå!
Citera
2012-08-26, 16:52
Medlem
eversflumms avatar
Tja, vet någon hur man tar bort private på instagram? måste alltid acceptera att folk ska få följa mig, men jag vet ju aldrig om någon vill det för att då måste jag besöka deras profil. Skitirriterande tack.
Citera
2012-08-28, 00:39
Medlem
Kan man på något sätt se enskilda besökare som har besökt ens instagram och kollat på ens bilder?
Citera
2012-08-31, 13:18
Medlem
Finns det något sätt att surfa helt anonymt på instagram och via PC? Vill inte skaffa ett account för att ladda upp bilder själv utan enbart för att kolla på andras bilder.
Senast redigerad av BFBC2 2012-08-31 kl. 14:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in