2016-09-21, 16:14
Medlem
edelmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Travelix
"Svara"-knappen är borttagen när jag loggar in och ska teckna mig.

Du är inte inloggad på ISK då? Testa att byta konto.
2016-09-21, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edelman
Du är inte inloggad på ISK då? Testa att byta konto.

Jo
2016-09-21, 16:28
Medlem
Ser inte heller erbjudandet på Avanza. Märkligt.
2016-09-21, 16:29
Medlem
edelmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Ser inte heller erbjudandet på Avanza. Märkligt.

Finns inte på Avanza.
2016-09-21, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edelman
Finns inte på Avanza.

Men då så. Vill dom inte ha mina pengar skall jag istället ägna tiden åt att snacka ner kursen. Inte för att det behövs, Engelska skolan är ju ett fuskbygge av rang, med kriminella i ledningen och en bokföring som inte går att lita på. Vet börsen om att ledningen är ohederlig?
2016-09-21, 17:01
Medlem
Citat:
Men då så. Vill dom inte ha mina pengar skall jag istället ägna tiden åt att snacka ner kursen. Inte för att det behövs, Engelska skolan är ju ett fuskbygge av rang, med kriminella i ledningen och en bokföring som inte går att lita på. Vet börsen om att ledningen är ohederlig?
På vilket sätt menar du att bokföringen inte går att lita på? Och varför har inte revisorerna isåfall hittat dessa felaktigheter?
2016-09-21, 17:06
Medlem
edelmans avatar
Citat:

Öppna konto på fyra sekunder på Nordnet med bankid och tjäna pengar istället för att klaga här.
2016-09-21, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
På vilket sätt menar du att bokföringen inte går att lita på? Och varför har inte revisorerna isåfall hittat dessa felaktigheter?

Senaste revisionsberättelsen klarade sig undan från att bli oren precis på marginalen. Ibland är det bra att ha riskkapitalägare som kan utöva påtryckningar.
2016-09-21, 17:11
Medlem
Citat:
Senaste revisionsberättelsen klarade sig undan från att bli oren precis på marginalen. Ibland är det bra att ha riskkapitalägare som kan utöva påtryckningar.
Du har fortfarande inte svarat på vilket sätt bokföringen inte går att lita på. Vilka siffror är det som inte stämmer? Och vad är isåfall de korrekta siffrorna?
2016-09-21, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Du har fortfarande inte svarat på vilket sätt bokföringen inte går att lita på. Vilka siffror är det som inte stämmer? Och vad är isåfall de korrekta siffrorna?

Om jag har uppfattat saken korrekt är hela Engelska skolan ett stort fuskbygge. Det är därför ägarna väljer att casha in snabbt nu. Småsparare skall pådyvlas risken när hela bygget rämnar samtidigt som tidigare ägare och ledning cashar in.
2016-09-21, 17:35
Medlem
Citat:
Om jag har uppfattat saken korrekt är hela Engelska skolan ett stort fuskbygge. Det är därför ägarna väljer att casha in snabbt nu. Småsparare skall pådyvlas risken när hela bygget rämnar samtidigt som tidigare ägare och ledning cashar in.
Varför undviker du att svara på frågan? Du pratar bara i abstrakta uttryck om att det är ett fuskbygge utan att kunna peka på en enda specifik punkt som styrker ditt påstående. Vad är det som är ett fuskbygge?

Du kanske ska ha lite mer på benen nästa gång du beskyller ett bolag för att fuska med bokföringen.
2016-09-21, 21:00
Medlem
pernil90s avatar
Jag tecknade igår men är inte så haj på nyintroduktioner som sannolikt kommer bli övertecknade flera gånger om. Vad är det man baserar vem som får aktier och hur många? Är det först till kvarn i anmälningen eller kan man dansa in i sista stund och ändå få samma antal som någon som tecknade sig första dagen?

Mvh

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in