2016-09-21, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voodooprasten
Hänvisa gärna till någon av deras sociala medier eller dylikt, där de öppet visar att de är ett par. Helt anonyma är de ju inte eftersom de gärna exponerar sig själva intimt i IKEA-reklamer.

Det har du rätt i, men jag känner dem inte personligen. Känner inte till deras namn.
Citera
2016-09-21, 14:19
Medlem
Voodooprastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Estoc
Det har du rätt i, men jag känner dem inte personligen. Känner inte till deras namn.

Såklart du inte gör.
Citera
2016-09-21, 14:19
Medlem
Utopiantoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ServantOfGod
Han är inte arab. Man ser tydligt på utseendet att han är från Afrikas Horn. Jag gissar på att personen är från Eritrea.. majoriteten av eritreaner i Sverige är kristna.
Vad får dig att tro att majoriteten av eritreaner i Sverige är kristna? Hälften av folket i Eritrea är muslimer, och hälften kristna.
Citera
2016-09-21, 14:21
Medlem
Haha! vafan? Ska nästa utspela sig i sovrummet mån tro?

Spännande.
Citera
2016-09-21, 14:24
Moderator
sm910difs avatar
Kan ju vara värt att ha i åtanke, att IKEA tjänade grova pengar på alla sängar, madrasser och annat som migrationsverket m.fl. aktörer akutköpte under förra höstens kris. Det är inte så svårt att se varför de vill pusha för positivare attityder till främlingar.

Med det sagt, så har som nämnts i tråden IKEA genomgående varit en av de värst drivande propagandaaktörerna för de vita folkens utrotning även tidigare. Om bara Engdahl hade vetat vad hans forna kamrats framtida livsgärning skulle resultera i, så han hade kunnat agera på lämpligt vis för att lösa problemet där och då.
Citera
2016-09-21, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voodooprasten
Såklart du inte gör.

Haha, nej det är såklart mer troligt att jag sitter här och ljuger ihop något för att försvara IKEA.

Källa på att de inte är ett par? Såklart du inte har.
Citera
2016-09-21, 14:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Utopiantos
89 gillar den och 4.175 ogillar den. Väldigt talande. Kommentarerna är naturligtvis inaktiverade, av rädsla för fel åsikter.
Ja, det bevisar ju att reklamen riktar sig till media snarare än folket.
Citera
2016-09-21, 14:33
Medlem
Utopiantoss avatar
Citat:
Haha, nej det är såklart mer troligt att jag sitter här och ljuger ihop något för att försvara IKEA.

Voodooprasten har inte påstått att han vet att de inte är ett par, bara uttryckt sin tvivel över det.

Nu har du fått sagt att du är säker på att de är ett par. Såvida du inte kommer med några nya uppgifter som stärker det du har sagt, eller om fler kommer fram och säger att även de är säkra på att de faktiskt är ett par, så kommer Voodooprasten, jag och förmodligen de flesta andra här att fortsätta tvivla. End of discussion.
Citera
2016-09-21, 14:33
Medlem
Voodooprastens avatar
Citat:

Skulle mer tippat på ett tafatt försök att försvara mångfalden, men det spelar ingen roll. Jag tror dig inte förrän du bevisat motsatsen.
Citera
2016-09-21, 14:37
Medlem
Citat:
Voodooprasten har inte påstått att han vet att de inte är ett par, bara uttryckt sin tvivel över det.

Nu har du fått sagt att du är säker på att de är ett par. Såvida du inte kommer med några nya uppgifter som stärker det du har sagt, eller om fler kommer fram och säger att även de är säkra på att de faktiskt är ett par, så kommer Voodooprasten, jag och förmodligen de flesta andra här att fortsätta tvivla. End of discussion.

Helt korrekt, och med det lämnar jag tråden. Sanning har väl aldrig stått särskilt högt i kurs i den här forumsdelen.
Citera
2016-09-21, 14:40
Medlem
Voodooprastens avatar
Citat:
Helt korrekt, och med det lämnar jag tråden. Sanning har väl aldrig stått särskilt högt i kurs i den här forumsdelen.

Det är än så länge en spekulationstråd, men yttra dig inte på det här viset när du själv kommer med påståenden du inte kan hänvisa källor till.
Citera
2016-09-21, 14:41
Medlem
Citat:
Vad får dig att tro att majoriteten av eritreaner i Sverige är kristna? Hälften av folket i Eritrea är muslimer, och hälften kristna.

Eftersom det är främst kristna protestanter i Eritrea som flyr från landet och söker asyl i Europa. Dessa förföljs av den Eritreanska-Ortodoxa Kyrkan som regeringen och presidenten tillhör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in