2016-09-20, 20:55
Medlem
Helt ofattbart att EA aldrig kan överraska en positivt. Har lirat FUT sedan 2011, men ändå får jag inte köra igång nu när webappen är ute. Vad fan är deras problem, egentligen?
Citera
2016-09-20, 21:02
Medlem
positivt för mig funka direkt att logga in och fick 6st pack 3 st player packs och 3 vanliga guld
Citera
2016-09-20, 21:05
Medlem
Startade med 2 guldpack och 3 "all player" pack. Alla var skit. Fick ihop 9k coins efter att jag snabbsålt typ allt, lol.

EDIT: Lider verkligen med er som inte får komma in... jag har "EST sep. 2014" och fick t.o.m lojalitetspack när jag kom in.
Senast redigerad av Cazzette 2016-09-20 kl. 21:45.
Citera
2016-09-20, 21:09
Bannlyst
http://s13.postimg.org/cqfcfo8if/sommaredn998.png

Nu är det dags att börja sälja o köpa in lite spelare.
Lite svårt bara att veta priserna såhär tidigt, men samtidigt kan ju bra kort gå väldigt billigt nu i början...
Citera
2016-09-20, 21:30
Medlem
Stjerna7s avatar
Har bara haft min klubb sedan mitten på 15 och kom in direkt så det har nog inte mycket att göra med hur länge man lirat FUT om man kommer in eller inte.
Citera
2016-09-20, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara
Helt ofattbart att EA aldrig kan överraska en positivt. Har lirat FUT sedan 2011, men ändå får jag inte köra igång nu när webappen är ute. Vad fan är deras problem, egentligen?
samma här.. skandal
Citera
2016-09-20, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
Har bara haft min klubb sedan mitten på 15 och kom in direkt så det har nog inte mycket att göra med hur länge man lirat FUT om man kommer in eller inte.
Läste någonstans att man var tvungen att ha spelat ett visst antal matcher på FIFA 16.
Den andra teorin var att det var en glitch, något som dykte upp vid överbelastning eller något.

.....

Hur f*n kommer det sig att folk redan har transfer profits på 200k+ när webappen inte varit uppe i 1.5h?
Citera
2016-09-20, 21:34
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cazzette
Läste någonstans att man var tvungen att ha spelat ett visst antal matcher på FIFA 16.
Den andra teorin var att det var en glitch, något som dykte upp vid överbelastning eller något.

.....

Hur f*n kommer det sig att folk redan har transfer profits på 200k+ när webappen inte varit uppe i 1.5h?

ett visst antal matcher kan det inte vara. Då jag lirat oerhört många och inte kommer in. Tror mer på en vanlig glitch, alltid är det något
Citera
2016-09-20, 21:35
Medlem
Fick 4 paket för trogen tjänst och den enda sällsynta guldspelaren var Kevin Trapp. Kastade upp större delen av laget på transferlistan men tvivlar på att jag får något sålt. Finns det något vettigt man kan göra nu eller är det bara att logga in en gång om dagen för sitt "pris" fram till att spelet släpps?
Citera
2016-09-20, 21:36
Medlem
Monza.1910s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducedo
Fick 4 paket för trogen tjänst och den enda sällsynta guldspelaren var Kevin Trapp. Kastade upp större delen av laget på transferlistan men tvivlar på att jag får något sålt. Finns det något vettigt man kan göra nu eller är det bara att logga in en gång om dagen för sitt "pris" fram till att spelet släpps?
Du kan alltid försöka tjäna in lite coins genom trading, finns diverse olika metoder man kan använda sig utav.
Citera
2016-09-20, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducedo
Typ så. Om du inte lyckas hitta någon dum jävel som lägger upp spelare för vrakpris. Snipade precis Gary Cahill för 800 coins. Inte så jättemycket men hjälper en bra nu i början
Citera
2016-09-20, 21:37
Medlem
Läthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
ett visst antal matcher kan det inte vara. Då jag lirat oerhört många och inte kommer in. Tror mer på en vanlig glitch, alltid är det något

Ja, enligt tweet arbetar det med problemet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in