2016-09-20, 19:09
Medlem
Jo han lämnade Jennifer för Angelina. Han sa till och med till Jennifer att han hade fått känslor för Angelina men att han inte var fysiskt otrogen med Angelina. Han ska ha väntat med det sexuella till att han hade avslutat äktenskapet med Jennifer Aniston. Hon valde att lita på hans ord att han inte var sexuellt otrogen.

Idag tror jag Jennifer Aniston känner sig extremt lättad och som att jorden har lyfts från hennes axlar. Tror hon drar en lättnadens suck. Det sägs att skadeglädje är den enda sanna glädjen och i det här fallet stämmer det nog.
Citera
2016-09-20, 19:12
Medlem
Lost-Souls avatar
Helvete hur hon ser ut på nya bilder, är det kokain-missbruk eller har hon helt enkelt drabbats av anorexia?

Välmående ser hon inte ut att vara

http://star-fights.com/celebrities/a...16-photos.html
Citera
2016-09-20, 19:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av asdfgh31
Jo han lämnade Jennifer för Angelina. Han sa till och med till Jennifer att han hade fått känslor för Angelina men att han inte var fysiskt otrogen med Angelina. Han ska ha väntat med det sexuella till att han hade avslutat äktenskapet med Jennifer Aniston. Hon valde att lita på hans ord att han inte var sexuellt otrogen.

Idag tror jag Jennifer Aniston känner sig extremt lättad och som att jorden har lyfts från hennes axlar. Tror hon drar en lättnadens suck. Det sägs att skadeglädje är den enda sanna glädjen och i det här fallet stämmer det nog.

Aniston skadeglädje? Aniston har nu hunnit bli 47 år och har fortfarande producerat 0 barn medan den lite äldre Brad har gjort 3 egna och köpt 3 st. Jag undrar vem som skrattar sist? Är glad att Brad lämnade den ofruktbare Aniston för Angelina så han kunde sprida sin fina säd vidare.
Citera
2016-09-20, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul
Helvete hur hon ser ut på nya bilder, är det kokain-missbruk eller har hon helt enkelt drabbats av anorexia?

Herregud!
Citera
2016-09-20, 19:16
Medlem
retrospectives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FysikElskarN
Skriver man från telefonen kan det ofta bli punkt istället för mellanslag.
Med min mobil går det alldeles utmärkt att gå tillbaka/sudda om man skriver fel, och det tar inte mer än någon enstaka sekund. Vad har ni för värdelösa mobiltelefoner som omöjliggör den här funktionen? Men det är lättja vi snackar om, eller hur?

ontopic: Åh nej,, Fan vad. Jag hoppades på.att.de skulle hålla ihop. Jag är .väldigt besviken. och.arg.
Citat:

Fråga dig själv varför hennes hals är suddig.
Senast redigerad av retrospective 2016-09-20 kl. 19:19.
Citera
2016-09-20, 19:20
Medlem
Ratis avatar
I stort sett alla nyhetsmedier har haft detta som huvudnyhet idag. Är detta verkligen världens största händelse idag?...
Citera
2016-09-20, 19:21
Medlem
Pirre77s avatar
Citat:

Men herrejävlar, det där ser inte bra ut för fem öre...

Var hon inte rejält sjuk i just anorexia redan för några år sedan? Men att Brad då fanns där vid hennes sida så hon blev bra igen? Verkar onekligen som att sjukdomen (eller någon form av knark) återtagit greppet om henne...
Citera
2016-09-20, 19:26
Medlem
Overminds avatar
Ödets ironi att Brad är otrogen mot Jennifer med Angelina och blir ihop med Angelina och sen är otrogen mot Angelina för Marion Cortillard.
Citera
2016-09-20, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
I stort sett alla nyhetsmedier har haft detta som huvudnyhet idag. Är detta verkligen världens största händelse idag?...

Två av några av världens mest kända personer skiljer sig, efter ett tämligen långt äktenskap i deras kretsar, tja - självklart är nyhetsvärdet stort. Det är få personer på jorden som inte vet vilka dessa är.

Huvudnyhet är dock fel. Bombningen av FN-konvojen i Syrien har idag varit världens huvudnyhet.
Citera
2016-09-20, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlanBahia
Aniston skadeglädje? Aniston har nu hunnit bli 47 år och har fortfarande producerat 0 barn medan den lite äldre Brad har gjort 3 egna och köpt 3 st. Jag undrar vem som skrattar sist? Är glad att Brad lämnade den ofruktbare Aniston för Angelina så han kunde sprida sin fina säd vidare.

Men jisses du behöver inte ta det jag skriver personligt. Skrev inte det för att börja en argumentation. Att adoptera tre barn (eller köpa som du kallar det) innebär inte att man blir förälder biologiskt så de barnen räknas inte (är ju inte deras avkommor). Deras biologiska barn är ju inte friska någon av de så någon större lycka vart det ju inte där heller. Fattar inte varför du blir så arg? Tror Jennifer Aniston känner skadeglädje och lättnad oavsett hur arg du blir. Eller så kanske hon bara inte bryr sig men de flesta kvinnor är inte så att de bara struntar i saker. Med tanke på Brads kommentarer och beteende genom åren under sin tid med Angelina Jolie så tror jag verkligen att Jennifer Aniston är skadeglad.
Citera
2016-09-20, 19:32
Medlem
godhetsapostelns avatar
Fight club är världens bästa film i mitt tycke. Gillar confession of a vampire och Benjamin Button med. Så usel kan ni glömma även om han gjort lite lättviktare med (vem har inte det).
Gissar att barnlösheten spelade roll för Aniston/Pitt. Dom verkade annars passa ihop. ANgelina har jag hela tiden fått vibbar av att vara någon statusmarkering snarare än kärlek. Som många andra killar finner jag angelina ful (så är det narurligtvis inte...men det är så det har känts).
Citera
2016-09-20, 19:35
Medlem
VAd är det för fel på deras biologiska barn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in