Citat:
Hjärnskakning och blodpropp, det är allvarliga tillstånd.Du sitter och ältar i samma skit som det redan diskuterats flera sidor om, Hillary började bete sig konstigt vid flera tillfällen och folk börjades spekulera. Allt grundar sig i hennes tidigare hjärnskakning, blodpropp och 6-12 månaders sängliggande. Du kan väl börja med att debuke a doktorer som kommenterat Hillarys sviktande hälsa typ kändisläkaren Dr. Drew.
Dr. Drew speaks out on Hillary’s Health (Full Interview)
https://www.youtube.com/watch?v=6e3ARRQpyzA
Dr. Drew speaks out on Hillary’s Health (Full Interview)
https://www.youtube.com/watch?v=6e3ARRQpyzA
Och även den lunginflammation som hon har/hade, som hon också verkar återhämta sig.
Citat:
Det är rätt ointressant att höra spekulationer ifrån andra som inte undersökt henne.Vi har gått igenom detta med dig och det är att alla symtomer som hon visat kan vara ett resultat av lunginflammation och det pressade schemat som hon forcerade sig till ändå.
Citat:
Det verkar vara viktigt att ge värsta scenariot, det fanns ju inte en chans att det fick vara ett allvarligt sjukdomstillstånd av någon anledning.
Citat:
Tics har alla, som vissa skrattar annorlunda, vilket Hillary gör också.Trump har sina tics.
Det handlar bara om personlighet.
Och även här har vi stööre personlighet i kroppsspråket än vi brukar ha.
Vem som är värst av dom två, ja du det är en bra fråga.
Citat:
Diagnostisering är inget som sker med en knäppning med fingrarna.Jag har inte diskuterat hennes spasmer någonstans i tråden. Bara lunginflammation och hur hennes läkare hanterat situationen och inte varit raka med vad det är hon haft för åkommor. Sen har jag diskuterat hennes politik som inte har något med hennes hälsa att göra.
Du försöker framstå som smart. Men det börjar se riktigt dumt ut när du inte läst hela tråden och vem som skrivit vad. Du agerar allt annat än fackmannamässigt.
Du försöker framstå som smart. Men det börjar se riktigt dumt ut när du inte läst hela tråden och vem som skrivit vad. Du agerar allt annat än fackmannamässigt.
För symtomer av lunginflammation kan man misstänka en massa saker före, innan man ens kommer till lunginflammation.
Så att de kan lika gärna tro att det är en kraftigare förkylning eller influensa.
Det är därför det tar tid att sätta en diagnos, kan man inte ens greppa en så enkel sak.
Och visar sig inte heller på nått unikt i blodproven, och ska man se nått i blodproven och det är lunginflammation, så måste man göra en odling.
Dessa tar ett antal dagar innan dessa blir klara, för mig 3-5 dagar.
Och svårt att se man tar dessa prover initialt.
Så kanske ens objektivitet är på sniskan.
Sen allt som sker är helt enligt vad som kan ske i en lunginflammation.
Sen är inte feberkramper och de andra symtomer hon fick vanliga.
Men det är inte speciellt vanligt att de med lunginflammation ens reser sig ur sängen.
Än mindre kandiderar till en presidentpost i USA.
Sätter man detta i perspektiv, så inser man snabbt att det måste vara en riktig jävla krutgumma.
För mig hade det varit otänkbart i min lunginflammation, där tom gå till toa var en väldigt tung uppgift.
Citat:
Det var ditt eget uttryck jag använde mig av gubben. Du uppvisar vissa likheter med Hillarys symptom när du inte kommer ihåg vad du själv skrivit.
Det är inte så konstigt att några här inne diskuterar hennes överreaktioner. Fan världens bästa hjärnkirurg ben Carson satt och diskuterade saken i Fox News. Men folk här ska ta mer åt sig vad en anonym självgod svennebanan på flashback skriver?
[Funny] Expert Brain Surgeon Ben Carson reacts to Hillary Seizure clip
https://www.youtube.com/watch?v=CDtHKhCASmk
Ben Carson säger OCH på allvar att Hillary är Luficer, och vi pratar nu inte att det är en människa utan faktiskt fiktifa karaktären luficer.Det var ditt eget uttryck jag använde mig av gubben. Du uppvisar vissa likheter med Hillarys symptom när du inte kommer ihåg vad du själv skrivit.
Det är inte så konstigt att några här inne diskuterar hennes överreaktioner. Fan världens bästa hjärnkirurg ben Carson satt och diskuterade saken i Fox News. Men folk här ska ta mer åt sig vad en anonym självgod svennebanan på flashback skriver?
[Funny] Expert Brain Surgeon Ben Carson reacts to Hillary Seizure clip
https://www.youtube.com/watch?v=CDtHKhCASmk
En människa som säger mer tokigheter än han är svårt att hitta.
Undrar man faktiskt om han utfört en hjärnoperation på sig själv.
Och kan inte se någonstans att han anses som en ledande hjärnkirurg.
Citat:
Det är ju ingen som sagt.Men säger du att hon inte är friskförklarad för blodpropparna, så hur relevanta är dessa idag?
Inte speciellt.
Och du verkar bli upprörd när jag visar att du far med osanning och försöker ge skulden till nått andra var skyldiga till.
Jag har märkt din taktik är inte att inse här är den som har koll på vissa saker.
Utan du väljer att få bort det som tydligt visar du har fel.
Där du tog upp två saker om, en om Bill som man kan härleda till par år innan ens Bill blev president.
Och sen säger det bar Hillary, nä, det var Bill, och sen visst även Bill var delaktig i de dåliga förhållandena som uppstod i Irak, men inte den som initiera sanktionerna.
Detta var Bush och sen i förlängningen FN också.
Bush den yngre var det som ljög om massförstörelsevapen, men visst Hillary var en som röstade jag men röstade på en lögn av Bush.
Vet inte om det är av okunskap du skriver såna konstiga saker, eller du tror jag inte ska ha koll.
Oavsett så blir det fel det du säger.
Citat:
Det sa du inte för ni inte för tre dagar sedan, då var ju det alla möjliga konstiga sjukdomar och domedags profetior om hennes hälsa.Hon verkade fullt återställd efter 3 dagar. Och i de senaste två talen verkade hon må mycket bättre än vid tidigare tillfällen. Hon såg jävligt drogad ut när hon mötte pressen i flygplanet men helt bra igen senare på kvällen. Känns rätt oansvarigt av hennes läkare om de pressat henne för hårt så att den milda icke smittsamma bakteriella lunginflammationen trotsat antibiotikan och gått till nytt angrepp.
Full Speech: Hillary Clinton Rally in Philadelphia, Pennsylvania (9/19/2016) Hillary Live Speech
https://www.youtube.com/watch?v=gBuMZp3oyVw
Full Speech: Hillary Clinton Rally in Philadelphia, Pennsylvania (9/19/2016) Hillary Live Speech
https://www.youtube.com/watch?v=gBuMZp3oyVw
Vet man inte längre vilket ben man ska stå på?
Jag undrar vad det uppenbara behovet i att konspirera emot Hillary.
Jag bara menar, det finns ju tillräckligt med saker om Hillary man kan ta upp, utan att sätta på sig foliehatten.