2016-09-20, 07:17
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Du sitter och ältar i samma skit som det redan diskuterats flera sidor om, Hillary började bete sig konstigt vid flera tillfällen och folk börjades spekulera. Allt grundar sig i hennes tidigare hjärnskakning, blodpropp och 6-12 månaders sängliggande. Du kan väl börja med att debuke a doktorer som kommenterat Hillarys sviktande hälsa typ kändisläkaren Dr. Drew.

Dr. Drew speaks out on Hillary’s Health (Full Interview)
https://www.youtube.com/watch?v=6e3ARRQpyzA
Hjärnskakning och blodpropp, det är allvarliga tillstånd.
Och även den lunginflammation som hon har/hade, som hon också verkar återhämta sig.
Citat:
Gå längre bak i tråden du för den i cirklar. Det är redan rätt många läkare som kommenterat hennes symtom. Men dem kanske är mutade av Trump. Hur som heslt så kom du in i matchen lite väl sent för att någon ska ta åt sig av det du skriver.
Det är rätt ointressant att höra spekulationer ifrån andra som inte undersökt henne.
Vi har gått igenom detta med dig och det är att alla symtomer som hon visat kan vara ett resultat av lunginflammation och det pressade schemat som hon forcerade sig till ändå.
Citat:
Ursprungligen postat av Hogdal
Ja hon är inte i fysisk topptrim, det kan nog alla vara ense om. Det ger dock inte en gnutta stöd åt de individer som försöker pådyvla henne neurologiska diagnoser.
Det verkar vara viktigt att ge värsta scenariot, det fanns ju inte en chans att det fick vara ett allvarligt sjukdomstillstånd av någon anledning.
Citat:
Ursprungligen postat av Hogdal
Vad är normala tics, och hur skiljer de sig från abnorma tics? Vad är abnorma tics?

Tics har alla, som vissa skrattar annorlunda, vilket Hillary gör också.
Trump har sina tics.
Det handlar bara om personlighet.
Och även här har vi stööre personlighet i kroppsspråket än vi brukar ha.
Vem som är värst av dom två, ja du det är en bra fråga.
Citat:
Jag har inte diskuterat hennes spasmer någonstans i tråden. Bara lunginflammation och hur hennes läkare hanterat situationen och inte varit raka med vad det är hon haft för åkommor. Sen har jag diskuterat hennes politik som inte har något med hennes hälsa att göra.
Du försöker framstå som smart. Men det börjar se riktigt dumt ut när du inte läst hela tråden och vem som skrivit vad. Du agerar allt annat än fackmannamässigt.
Diagnostisering är inget som sker med en knäppning med fingrarna.
För symtomer av lunginflammation kan man misstänka en massa saker före, innan man ens kommer till lunginflammation.
Så att de kan lika gärna tro att det är en kraftigare förkylning eller influensa.
Det är därför det tar tid att sätta en diagnos, kan man inte ens greppa en så enkel sak.
Och visar sig inte heller på nått unikt i blodproven, och ska man se nått i blodproven och det är lunginflammation, så måste man göra en odling.
Dessa tar ett antal dagar innan dessa blir klara, för mig 3-5 dagar.
Och svårt att se man tar dessa prover initialt.
Så kanske ens objektivitet är på sniskan.
Sen allt som sker är helt enligt vad som kan ske i en lunginflammation.
Sen är inte feberkramper och de andra symtomer hon fick vanliga.
Men det är inte speciellt vanligt att de med lunginflammation ens reser sig ur sängen.
Än mindre kandiderar till en presidentpost i USA.
Sätter man detta i perspektiv, så inser man snabbt att det måste vara en riktig jävla krutgumma.
För mig hade det varit otänkbart i min lunginflammation, där tom gå till toa var en väldigt tung uppgift.
Citat:

Det var ditt eget uttryck jag använde mig av gubben. Du uppvisar vissa likheter med Hillarys symptom när du inte kommer ihåg vad du själv skrivit.

Det är inte så konstigt att några här inne diskuterar hennes överreaktioner. Fan världens bästa hjärnkirurg ben Carson satt och diskuterade saken i Fox News. Men folk här ska ta mer åt sig vad en anonym självgod svennebanan på flashback skriver?

[Funny] Expert Brain Surgeon Ben Carson reacts to Hillary Seizure clip
https://www.youtube.com/watch?v=CDtHKhCASmk
Ben Carson säger OCH på allvar att Hillary är Luficer, och vi pratar nu inte att det är en människa utan faktiskt fiktifa karaktären luficer.
En människa som säger mer tokigheter än han är svårt att hitta.
Undrar man faktiskt om han utfört en hjärnoperation på sig själv.
Och kan inte se någonstans att han anses som en ledande hjärnkirurg.
Citat:
Trump har aldrig haft blodproppar i skallen det luktar bara Klyban trams om dig.
Det är ju ingen som sagt.
Men säger du att hon inte är friskförklarad för blodpropparna, så hur relevanta är dessa idag?
Inte speciellt.

Och du verkar bli upprörd när jag visar att du far med osanning och försöker ge skulden till nått andra var skyldiga till.
Jag har märkt din taktik är inte att inse här är den som har koll på vissa saker.
Utan du väljer att få bort det som tydligt visar du har fel.
Där du tog upp två saker om, en om Bill som man kan härleda till par år innan ens Bill blev president.
Och sen säger det bar Hillary, nä, det var Bill, och sen visst även Bill var delaktig i de dåliga förhållandena som uppstod i Irak, men inte den som initiera sanktionerna.
Detta var Bush och sen i förlängningen FN också.
Bush den yngre var det som ljög om massförstörelsevapen, men visst Hillary var en som röstade jag men röstade på en lögn av Bush.
Vet inte om det är av okunskap du skriver såna konstiga saker, eller du tror jag inte ska ha koll.
Oavsett så blir det fel det du säger.
Citat:
Hon verkade fullt återställd efter 3 dagar. Och i de senaste två talen verkade hon må mycket bättre än vid tidigare tillfällen. Hon såg jävligt drogad ut när hon mötte pressen i flygplanet men helt bra igen senare på kvällen. Känns rätt oansvarigt av hennes läkare om de pressat henne för hårt så att den milda icke smittsamma bakteriella lunginflammationen trotsat antibiotikan och gått till nytt angrepp.

Full Speech: Hillary Clinton Rally in Philadelphia, Pennsylvania (9/19/2016) Hillary Live Speech

https://www.youtube.com/watch?v=gBuMZp3oyVw
Det sa du inte för ni inte för tre dagar sedan, då var ju det alla möjliga konstiga sjukdomar och domedags profetior om hennes hälsa.
Vet man inte längre vilket ben man ska stå på?

Jag undrar vad det uppenbara behovet i att konspirera emot Hillary.
Jag bara menar, det finns ju tillräckligt med saker om Hillary man kan ta upp, utan att sätta på sig foliehatten.
2016-09-20, 07:20
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Men det är fel av hon att ställa in. Hon visar sig svag. Hur många tror du inte blir besviken på henne nu i California? Trump borde åka dit. Han kanske kan plocka några röster.

Han kanske har redan varit där.
Och vad ska dessa ge honom då?
Han lär ju inte bli gladare om han får par tusen/tiotusen till.
Och såklart hon är svag, den som haft lunginflammation vet om detta med egen erfarenhet.
Inbillar man sig man kan gå ifrån haft feberkramper till helt symtomfri på par dagar.
Så får jag tyvärr meddela att så funkar inte lunginflammation.
På en sådan ska man ligga i sängen, och att hon ens vistas utanför dörren, visar på en extrem vilja.
2016-09-20, 07:25
Medlem
klybans avatar
Citat:
Jag var ironisk, ställer mig skeptisk till att hon haft en inflammation i lungorna.
Det kan jag förstå, då du varken är läkare eller har undersökt patienten.
Men det finns de som har undersökt patienten och kommit fram till lunginflammation.
2016-09-20, 07:43
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Hon röker, syns på läpparna och tänderna. Så det kanske är cancer?

Men om det är lunginflammation....Tror du hon blir frisk på 6 dagar?
Inte alls säkert.
Det krävs ett återhämtande, och väljer man då ge sig ut på det djupa vattnet innan man är tillräckligt frisk.
Så finns risken att allt kommer tillbaka igen, då kroppen inte pallar den stress i en såpass allvarlig sjukdom.

För valet skulle hoppas jag det avgörs på deras politik, och inte att någon blev tillfällig sjuk.
Men anar det finns för många vi-mot-dom nu, så de hoppas väl på att Hillary insjuknar igen pga överansträngning i lunginflammationen.
Vilket inte är helt otroligt att det också sker.
2016-09-20, 08:17
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Inte alls säkert.
Det krävs ett återhämtande, och väljer man då ge sig ut på det djupa vattnet innan man är tillräckligt frisk.
Så finns risken att allt kommer tillbaka igen, då kroppen inte pallar den stress i en såpass allvarlig sjukdom.

För valet skulle hoppas jag det avgörs på deras politik, och inte att någon blev tillfällig sjuk.
Men anar det finns för många vi-mot-dom nu, så de hoppas väl på att Hillary insjuknar igen pga överansträngning i lunginflammationen.
Vilket inte är helt otroligt att det också sker.

Oavsett vilka sjukdomar Hrc må ha, så dessa ticks, huvudviftande samt uppspärrade ögon och märkliga beteende visar på att något som inte är normalt. Om det nu så vore att Hrc gör detta för skoja med journalister eller publik så tyder det på ett mycket dåligt omdöme. Från köksbordet i det Clintonska hemmet har det nog itutats Hrc att man uppför sig som en statsman i alla lägen. En syrlig kommentar eller någon personlig liten grej kan man bjuda på men vifta på huvudet som ett mongo med ADHD går inte hem i stugorna.

När den fete dansade med Doris så hånlog de med IQ över 65.

https://www.youtube.com/watch?v=9WCfi0cTUDI
2016-09-20, 08:28
Medlem
AversisrevAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalosyne
Man blir inte så här knasig i bollen av bara lunginflammation:

https://www.youtube.com/watch?v=5g9cqV86z8k

Det där är inte lunginflammation, det är nåt helt annat. Frågan är bara vad, men att tanten har feta problem är som sagt helt uppenbart för alla som inte av politiska anledningar vill tro nåt annat.

Jag kan lätt ana mig till hur tongångarna hade varit om Trump hade drabbats av dessa flagranta, okontrollerade cp-ryck inför kameran...

Alltså hon kan så klart ha lunginflammation också, men det är i såna fall bara toppen av isberget.

Det är löjligt att beskylla de som tvivlar på neurologisk sjukdom för politisk anledning. Jag ogillar skarpt både Hillary och Trump om det nu måste deklareras. Min senaste favorit var Al Gore, men jag har gillat republikaner lika ofta. Det behövs självklart ingen sådan anledning för att ifrågasätta alla fantasifulla spekulationer om Parkinsons, cancer m.m. Hobbyläkarna på Flashback eller Trump-anstrukna youtubekanaler är inte övertygande.

Hillary är krasslig från lunginflammation och kanske efter utbrändhet, men det betyder verkligen inte att det är uppenbart att hon lider av en neurologisk sjukdom. Det mest sannolika är att hon kämpade på trots att hon borde ha tagit ett långt break, och att resultatet är vad vi sett.
2016-09-20, 08:32
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Oavsett vilka sjukdomar Hrc må ha, så dessa ticks, huvudviftande samt uppspärrade ögon och märkliga beteende visar på att något som inte är normalt. Om det nu så vore att Hrc gör detta för skoja med journalister eller publik så tyder det på ett mycket dåligt omdöme. Från köksbordet i det Clintonska hemmet har det nog itutats Hrc att man uppför sig som en statsman i alla lägen. En syrlig kommentar eller någon personlig liten grej kan man bjuda på men vifta på huvudet som ett mongo med ADHD går inte hem i stugorna.

När den fete dansade med Doris så hånlog de med IQ över 65.

https://www.youtube.com/watch?v=9WCfi0cTUDI
Sök du på Trump så ser du en hel del tics också.
Samtidigt prata om statsman, så är Trump lika värdelös.
Såg man ju bara på de som hade förlorat sin son i militären, inte speciellt statsmannalikt

Det är här objektiviteten försvinner, när man är så selektiv.
Så det blir knasigt när man påstår en sak om Hillary.
Det är ingen tillfällighet att dessa två är de mest hatade kandidaterna.
Sen kommer hatet av olika anledningar, men det har noll betydelse.
2016-09-20, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Sök du på Trump så ser du en hel del tics också.
Samtidigt prata om statsman, så är Trump lika värdelös.
Såg man ju bara på de som hade förlorat sin son i militären, inte speciellt statsmannalikt

Det är här objektiviteten försvinner, när man är så selektiv.
Så det blir knasigt när man påstår en sak om Hillary.
Det är ingen tillfällighet att dessa två är de mest hatade kandidaterna.
Sen kommer hatet av olika anledningar, men det har noll betydelse.

Varifrån kommer ditt hat?

Att hatet skulle komma från att Trump skojade med en muslim som vräkte okvädningsord över honom tror jag att vi kan utesluta.

Med det sagt så vill jag veta varför vissa i tråden hatar Clinton också. Det ni kallar "korrupt" är ett sätt på vilket man för politik. Bygga relationer med mer eller mindre suspekta ledare av olika slag i världen. Tjänster och gentjänster.
2016-09-20, 08:39
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AversisrevA
Det är löjligt att beskylla de som tvivlar på neurologisk sjukdom för politisk anledning. Jag ogillar skarpt både Hillary och Trump om det nu måste deklareras. Min senaste favorit var Al Gore, men jag har gillat republikaner lika ofta. Det behövs självklart ingen sådan anledning för att ifrågasätta alla fantasifulla spekulationer om Parkinsons, cancer m.m. Hobbyläkarna på Flashback eller Trump-anstrukna youtubekanaler är inte övertygande.

Hillary är krasslig från lunginflammation och kanske efter utbrändhet, men det betyder verkligen inte att det är uppenbart att hon lider av en neurologisk sjukdom. Det mest sannolika är att hon kämpade på trots att hon borde ha tagit ett långt break, och att resultatet är vad vi sett.

Hennes läkare och rådgivare måste ha riktigt dålig övertalningsförmåga som lät henne propsa på att gå all in 3 dagar efter att hon svimmade.
2016-09-20, 08:47
Medlem
AversisrevAs avatar
Citat:
Hennes läkare och rådgivare måste ha riktigt dålig övertalningsförmåga som lät henne propsa på att gå all in 3 dagar efter att hon svimmade.

Det är inte förvånande om hon körde över dem. Hon inser att en par förlorade dagar kan avföra valet, inte minst när hennes hälsa hamnat i fokus. Dumt men mänskligt. Priset får hon betala nu i form av växande misstänksamhet om hennes förmåga och spekulationer om allvarlig sjukdom.
2016-09-20, 08:52
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Varifrån kommer ditt hat?

Att hatet skulle komma från att Trump skojade med en muslim som vräkte okvädningsord över honom tror jag att vi kan utesluta.

Med det sagt så vill jag veta varför vissa i tråden hatar Clinton också. Det ni kallar "korrupt" är ett sätt på vilket man för politik. Bygga relationer med mer eller mindre suspekta ledare av olika slag i världen. Tjänster och gentjänster.
Jag hatar inte nån av dom, dock ogillar jag de bägge.
Nä, hatet för bägge kandidaterna uppstått låååångt innan denna kandidatur.
Det som verkligen är otroligt, och det är att de är kandidater till vara såpass hatade.
Rätt otroligt när man tänker på det.

En när det gäller Hillary, och det är att det är en kvinna med starka nypor.
Sådana kvinnor uppskattas inte än, men det är mer givetvis.
Trump och affärsman TV-profil, så kommer man få folk som ogillar en.
Men rätt konstigt att just dessa två är kandidater, varför har man röstat fram de man inte gillar.
Sen kan man aldrig undvika att det finns hat mot en kandidat, men i denna omfattning är anmärkningsvärt.
2016-09-20, 08:54
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AversisrevA
Det är inte förvånande om hon körde över dem. Hon inser att en par förlorade dagar kan avföra valet, inte minst när hennes hälsa hamnat i fokus. Dumt men mänskligt. Priset får hon betala nu i form av växande misstänksamhet om hennes förmåga och spekulationer om allvarlig sjukdom.
Exakt, inte smart för hennes hälsa, då det är en chanstagning som kan visa sig vara förödande.
Och då pratar jag inte ens om politik och hennes närvarande där.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in