2016-09-19, 22:02
Medlem
Hogdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
jag skulle gissa att det är någon slags sjukdom som har gett henne dessa ryckningar eller vad man nu ska kalla det. Hon har inte haft dessa problemen tidigare vad jag vet. Sen att hon spyr upp bollar och får okontrollerbara hostattacker är säkert fullt normalt när man lider utav lunginflammation. Säkert därför hon däckar av så de få släpa in henne i bilen så hon till och med tappar skorna?

Nu vill jag inte förstöra din kväll mer men måste ändå berätta för dig att din drottning troligtvis inte kommer ro hem presidentvalet. På stor grund utav hennes (O)normalatillstånd.
Ah! En sjukdom.

Klargörande, men du skulle inte kunna elaborera lite? Är hostan kopplad till den neurologiska diagnos som ni fortfarande tjyvhåller på?

Ni förstör inte alls min kväll, den förgylls av den medicinska spetskunskap som bara regnar över mig.

Varför tror du att jag är pro Clinton? Läs min inläggshistorik om du vill ha en bild av var jag står i det amerikanska presidentvalet. Du är rätt fel ute.

Jag är däremot pro såväl saklig som verklighetsförankrad argumentation.
2016-09-19, 22:04
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hogdal
Om du tagit del av en diagnosställning så kan du väl delge den. Jag har bara sett medicinskt obevandrade individer hävda att hon är "heeelt sjuuuk" och liknande. Några spasmer har inte heller presenterats, det som valsar runt är ett klipp på hur hon rycker till då hon blir överrumplad och sedan försöker skoja bort sin reaktion genom att överdriva sin rörelse. Återigen, det finns ingen diagnos kopplad till ett sådant beteende, men har du en på lager är jag här för dig.

Du sitter och ältar i samma skit som det redan diskuterats flera sidor om, Hillary började bete sig konstigt vid flera tillfällen och folk börjades spekulera. Allt grundar sig i hennes tidigare hjärnskakning, blodpropp och 6-12 månaders sängliggande. Du kan väl börja med att debuke a doktorer som kommenterat Hillarys sviktande hälsa typ kändisläkaren Dr. Drew.

Dr. Drew speaks out on Hillary’s Health (Full Interview)
https://www.youtube.com/watch?v=6e3ARRQpyzA
2016-09-19, 22:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Du fick mig att skratta lite med Trump walk.

Men denna bild var inte ens samma bild från samma dag.

http://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/78/590x/secondary/ClintonFallOver-650553.jpg

Hon och hennes crew står där i begrepp att göra ett Jacksonskt s.k. freeze move inför en fullskalig anti-gravity dance session, tyvärr fastnade inte själva dansen på film men ungefär så här var det meningen att det skulle ha sett ut:

https://www.youtube.com/watch?v=Y_3B85387z4#t=2m38s

Fan att Trumps KKK-stab klippte bort det alltså, jävla deplorables.

Hillary kommer att bli en sjuuuukt bra president, med tonvikt på SJUKT.
2016-09-19, 22:05
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killing.fields
Men det är högst märkligt att hon konsekvent väljer att inte åka till vanliga sjukhus. Hade hon varit frisk hade hon ju gjort en oberoende fysical; allt annat är ju knäppt då frågan lär hänga med hela resten av valkampanjen.

Hon vill gå till historien som första kvinna som US President, det är allt hon bryr sej om.

Sen tror jag det är försent att byta kandidat för DNC, både juridiskt och praktiskt.

Nu pollar hon på .5-1% försprång, i viktade genomsnitts OU.

Hon döljer något för sina väljare. Hon lär tappa på detta garanterat. Typ 2-3% som ansåg att Clinton var frisk och röstar på en stabil ledare.
2016-09-19, 22:06
Medlem
Hogdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killing.fields
Men det är högst märkligt att hon konsekvent väljer att inte åka till vanliga sjukhus. Hade hon varit frisk hade hon ju gjort en oberoende fysical; allt annat är ju knäppt då frågan lär hänga med hela resten av valkampanjen.

Hon vill gå till historien som första kvinna som US President, det är allt hon bryr sej om.

Sen tror jag det är försent att byta kandidat för DNC, både juridiskt och praktiskt.

Nu pollar hon på .5-1% försprång, i viktade genomsnitts OU.
Jo, hon har fysiska svårigheter och även jag tror att hennes kondition skulle vara ett hinder om hon skulle vinna valet. Det ställs hårda fysiska krav på en amerikansk president, och jobbet skulle definitivt bli lidande av fysiologiska tillkortakommanden.

Talet om neurologiska åkommor tycks dock helt ogrundade.
2016-09-19, 22:10
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Hur blir det i debatterna om hon har svårt att stå upp?
Trump är som en stolpe dag och natt som aldrig sover.
2016-09-19, 22:19
Medlem
Jag läste en intervju med en läkare i Washington Post som försvarade lunginflammationsdiagnosen och sa att den var konsistent med vad vi såg på videon. Resonemanget gick ut på att hon måste haft feber orsakad av lunginflammationen.

Detta köper jag rakt av. Om Clinton hade feber så kan hon mycket väl kollapsa. Det behöver säkert inte ens vara hög feber för att en 68-årig kvinna med hälsoproblem ska få ett svimningsanfall.

Vad jag däremot tvivlar på är att Clinton skulle gå på minnesceremonien om hon hade feber och stå stilla i två och en halv timma i en stor folksamling. Det skulle närmast garantera en incident.

Vad jag tror hände är att hon kände sig hur pigg som helst när hon gick dit men att hon helt enkelt inte klarar att stå så länge. Då får hon något slags anfall som beror på någon djupare problematik som de vägrar avslöja arten av. Den här gången klarade hon en och en halv timma innan hon började känna att hon skulle kollapsa. Hon klarade sig nästan ända fram till bilen men inte sista sträckan.

Detta är konsistent med att hon bara håller tal i 30 minuter. Mer vågar de inte när de inte måste. När det blir debatt så blir det annorlunda. Hon måste sitta ner under debatten annars kommer det inte att funka.
2016-09-19, 22:22
Medlem
Hogdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Du sitter och ältar i samma skit som det redan diskuterats flera sidor om, Hillary började bete sig konstigt vid flera tillfällen och folk börjades spekulera. Allt grundar sig i hennes tidigare hjärnskakning, blodpropp och 6-12 månaders sängliggande. Du kan väl börja med att debuke a doktorer som kommenterat Hillarys sviktande hälsa typ kändisläkaren Dr. Drew.

Dr. Drew speaks out on Hillary’s Health (Full Interview)
https://www.youtube.com/watch?v=6e3ARRQpyzA
Skiten står du och ett par andra skribenter för. Du kan inte argumentera för din sak, beroende på att du är medicinskt obildad.

Nu börjar du dessutom slira. Att hon har sviktande hälsa är inget jag argumenterar emot. Hon ser utmattad ut och har åtminstone drabbats av en allvarlig infektion. Hon tycks överkänslig för värme och dehydrering. Hon har förmodligen haft problem med sin thyroidea. Det som ett par tre individer i denna tråd hävdat och som jag argumenterat emot är de klipp som skulle påvisa att hon lider av spasmer, vilket är fullkomligt gripet ur luften.

Ingenting i den intervjun ger för övrigt stöd åt påståendet att de videos som länkats visar att Hillary har spasmer. Spasmer triggas inte på det viset, visar sig inte på det viset, och har inte ett så snabbt tilltagande och övergående förlopp. Hennes huvudrörelser är tydligt viljestyrda. Att se "knäpp" ut och att göra grimaser är inte något som ligger till grund för diagnosbild.
2016-09-19, 22:33
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Skiten står du och ett par andra skribenter för. Du kan inte argumentera för din sak, beroende på att du är medicinskt obildad.

Nu börjar du slira. Att hon har sviktande hälsa är inget jag argumenterar emot. Hon ser utmattad ut och har åtminstone drabbats av en allvarlig infektion. Hon tycks överkänslig för värme och dehydrering. Hon har förmodligen haft problem med sin thyroidea. Det som ett par tre individer i denna tråd hävdat och som jag argumenterat emot är de klipp som skulle påvisa att hon lider av spasmer, vilket är fullkomligt gripet ur luften.

Ingenting i den intervjun ger för övrigt stöd åt påståendet att de videos som länkats visar att Hillary har spasmer. Spasmer triggas inte på det viset, visar sig inte på det viset, och har inte ett så snabbt tilltagande och övergående förlopp. Hennes huvudrörelser är tydligt viljestyrda. Att se "knäpp" ut och att göra grimaser är inte något som ligger till grund för diagnosbild.

Jag har inte diskuterat hennes spasmer någonstans i tråden. Bara lunginflammation och hur hennes läkare hanterat situationen och inte varit raka med vad det är hon haft för åkommor. Sen har jag diskuterat hennes politik som inte har något med hennes hälsa att göra.
Du försöker framstå som smart. Men det börjar se riktigt dumt ut när du inte läst hela tråden och vem som skrivit vad. Du agerar allt annat än fackmannamässigt.
2016-09-19, 22:41
Medlem
Hogdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Jag har inte diskuterat hennes spasmer någonstans i tråden. Bara lunginflammation och hur hennes läkare hanterat situationen och inte varit raka med vad det är hon haft för åkommor. Sen har jag diskuterat hennes politik som inte har något med hennes hälsa att göra.
Du försöker framstå som smart. Men det börjar se riktigt dumt ut när du inte läst hela tråden och vem som skrivit vad. Du agerar allt annat än fackmannamässigt.
Det var då bra märkligt. Trots ditt trådläsande kände du att du tillförde något när just spasmerna diskuterades och du lade dig i. Det skulle tydligen ha diskuterats längre bak i tråden enligt dig. När jag efterfrågade var så kom du med svar på något helt annat.

Hade DU läst vad vi diskuterade så hade du kanske förstått vad det var jag efterfrågade. istället kommer du med trams och en för diskussionen helt irrelevant länk.

"Fackmannamässigt"
2016-09-19, 22:42
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Jo, hon har fysiska svårigheter och även jag tror att hennes kondition skulle vara ett hinder om hon skulle vinna valet. Det ställs hårda fysiska krav på en amerikansk president, och jobbet skulle definitivt bli lidande av fysiologiska tillkortakommanden.

Talet om neurologiska åkommor tycks dock helt ogrundade.

Fysisk form hon är fet och har högt blodtryck taskig kondition. Hon kan faktiskt göra något åt saken själv. Sedan vet man inte vad de håller hemligt kan mycket väl finnas en åkomma hon måste medicinera mot och som funkar bra långsiktigt men ger biverkningar.
2016-09-19, 22:47
Medlem
Eroticon6s avatar
|58530338]Det var då bra märkligt. Trots ditt trådläsande kände du att du tillförde något när just spasmerna diskuterades och du lade dig i. Det skulle tydligen ha diskuterats längre bak i tråden enligt dig. När jag efterfrågade var så kom du med svar på något helt annat.

Hade DU läst vad vi diskuterade så hade du kanske förstått vad det var jag efterfrågade. istället kommer du med trams och en för diskussionen helt irrelevant länk.

"Fackmannamässigt" [/quote]

[quote=Hogdal Så är det tics eller inte? Du skulle presentera sjuka tics. Är det hennes voluntära huvudrörelser du avser? Eller är det grimaserna?

Låt oss föra denna förment medicinska diskussion lite mer fackmannamässigt, jag undrar som sagt följande:

Det var ditt eget uttryck jag använde mig av gubben. Du uppvisar vissa likheter med Hillarys symptom när du inte kommer ihåg vad du själv skrivit.

Det är inte så konstigt att några här inne diskuterar hennes överreaktioner. Fan världens bästa hjärnkirurg ben Carson satt och diskuterade saken i Fox News. Men folk här ska ta mer åt sig vad en anonym självgod svennebanan på flashback skriver?

[Funny] Expert Brain Surgeon Ben Carson reacts to Hillary Seizure clip
https://www.youtube.com/watch?v=CDtHKhCASmk
Senast redigerad av Eroticon6 2016-09-19 kl. 22:53.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in