Citat:
Jag tror att USA och svenskt näringsliv var inblandade i planerna på att mörda Olof Palme. Och andra tror att det socialdemokratiska partiet var inblandat och åter andra att KGB mördade honom. Och inga förslag är tabu, särskilt inte på Flashback.Ja och vem är det som framförallt står för den ideologiska infektionen???
Du skriver att näringslivet låg bakom MOP. Näringslivet är ett skällsord för dig men där pekar du mot alla sveriges företagare i känd kommuniststil. Skriv ut vilka företagare det rör sig om och hur indicierna ser ut så slipper vi politiserat orerande.
Fabulerande : vad kallar du din avdammning av Lars Krantz gamla teori om startpistolen på Markvardsgatan. För det första var den pluggad och gick inte att skjuta skarpt med. Kopplingen till CP är fritt hämtad ur luften. Och var finns den verklige skytten om GM använder en startpistol?
I Krantz urpsrungliga stollateori är det Joakim Palme som skjuter OP med en startpistol med LP avlivar sin make med ett finkalibrigt vapen. Givetvis saknas varje tillstymmelse till bevis för detta.
Du skriver att näringslivet låg bakom MOP. Näringslivet är ett skällsord för dig men där pekar du mot alla sveriges företagare i känd kommuniststil. Skriv ut vilka företagare det rör sig om och hur indicierna ser ut så slipper vi politiserat orerande.
Fabulerande : vad kallar du din avdammning av Lars Krantz gamla teori om startpistolen på Markvardsgatan. För det första var den pluggad och gick inte att skjuta skarpt med. Kopplingen till CP är fritt hämtad ur luften. Och var finns den verklige skytten om GM använder en startpistol?
I Krantz urpsrungliga stollateori är det Joakim Palme som skjuter OP med en startpistol med LP avlivar sin make med ett finkalibrigt vapen. Givetvis saknas varje tillstymmelse till bevis för detta.
Jag har skrivit om indicier som stödjer mina teorier och det är verkligen inte otänkbart att just Palmes politiska motståndare var inblandade i mordet. Valkampanjen 1985 var en hätsk kampanj mot Palme.
Att kalla mig för kommunist och blanda ihop mig med Lars Krantz visar bara hur lite du har att komma med.
Skottordningen visar att det var något konstigt med skjutningen och man hittade en revolver med tre patroner (två använda och en oanvänd) på Markvardsgatan nära mordplatsen den 2 mars 1986, och i mitt hypotetiska scenario spekulerar jag om ett samband. Inte så konstigt!
Konstigt för mig är att så många förnekar:
- allt som Lisbet Palme vittnat om
- startpistolens eventuella betydelse
- att OP föll vid andra skottet och att LP besköts sedan OP fallit
- att någon lik Christer Pettersson kan ha stått vid Dekorima
Det om något antyder politiskt styrd agenda.