2016-09-18, 11:28
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pantherTypeG
Såhär är det. Vi måste spekulera själva när Hillary Clinton inte vill avslöja vad hon har för något. Parkisons är ett av de troligare alternativen. När hon under en längre tid uppvisat olika typer av symptom, ja då är det något i kikaren. De börjar med att säga att hon var för varm. Senare säger de att hon hade lunginflammation.

Det är lättare att dra en egen tolkning utifrån experter, än att lyssna på vad hon själv säger. För det är garanterat lögner.
Lunginflammation kan ge alla dessa symtomer som man sett.
Men väljer ändå att göra domedags scenario.
2016-09-18, 11:32
Medlem
pantherTypeGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Lunginflammation kan ge alla dessa symtomer som man sett.
Men väljer ändå att göra domedags scenario.
Även från symptomen i våras och tidigare år?

De kunde sagt det direkt isåfall. Men väljer att ljuga ut något enkelt skit först. Sen skriver de om historien för att det ska passa bättre.

Vi får väl se hur hon tacklar debatterna och om hon klarar av att stå på scenen i mer än 15-20 minuter Det bästa hon kan göra är att motbevisa alla spekulationer, om hon nu klarar av det...
2016-09-18, 11:35
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Det behövs inte mycket vilja för konspirationsteorier.
Sättet detta hanteras är löjligt, och säger en hel del om användaren.
Sen kan det vara okey att spekulera, men det är få som gör, utan dom berättar för oss vad det är.
Och sen har man en sjukdom som kan generera SAMTLIGA dessa symtomer.
Men nej, värsta scenariot ska det vara, sen gråter nån för att nån sa Trump var överviktig.

Objektivitet är som bortblåst i denna tråd.
Jag tar gärna en källa på att spastiska ryckningar är ett symptom på lunginflammation. Det är givetvis fullt möjligt att ha parkinson OCH lunginflammation på samma gång. Personligen tror jag att hon är multipelsjuk och, faktiskt, döende. Lustigt nog är det Hillarys supporters som hetsar fram denna sjukliga gumma. Någon i hennes närhet borde ta lite ansvar och sätta punkt för den här charaden.
2016-09-18, 11:38
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
För fjärde gången så har jag visat filmen för en erfaren läkare och denna såg inget märkligt i hennes rörelser. Foliehatt av!
Vilka erfarenheter hade den läkaren av spasmer och ryckningar? Det finns gott om läkare som uttalat sin oro över Hillarys hälsa, men de ska vi nu avfärda som foliehattar för att Clodius läkare sagt att hon är fullt frisk...
2016-09-18, 11:42
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pantherTypeG
Även från symptomen i våras och tidigare år?

De kunde sagt det direkt isåfall. Men väljer att ljuga ut något enkelt skit först. Sen skriver de om historien för att det ska passa bättre.

Vi får väl se hur hon tacklar debatterna och om hon klarar av att stå på scenen i mer än 15-20 minuter Det bästa hon kan göra är att motbevisa alla spekulationer, om hon nu klarar av det...
Det är inte ljuga när man inte kommit fram till vad som är problemet med hälsan är.
Just lunginflammation är inget man ser på normala blodprover, utan oftast ställer man diagnosen helt genom undersökning.
Och sjudomen behöver itne krasha på en, utan kan sakta med säkert smyga på sig en.
Så ljuga när.
Vet itne vika spasmer du har i åtanke om.
Men en sak är 100% uppenbar, och det är att de symtomer hon har går härleda till lunginflammation.

Det kan vara tveksamt att hon orkar längre framträdanden, allt beror på hur väl hon tillfrisknat efter anttibiotikakuren som jag antar inte ens är slut än.
Jag hade inte orkat stå ens 5min när jag hade lunginflammation.
2016-09-18, 11:44
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Jag tar gärna en källa på att spastiska ryckningar är ett symptom på lunginflammation. Det är givetvis fullt möjligt att ha parkinson OCH lunginflammation på samma gång. Personligen tror jag att hon är multipelsjuk och, faktiskt, döende. Lustigt nog är det Hillarys supporters som hetsar fram denna sjukliga gumma. Någon i hennes närhet borde ta lite ansvar och sätta punkt för den här charaden.
LoL, det står ju nästan överst på 1177.
Där det står att skakningar, frossa, förvirring och omtöcknad.
Nästan skrattretande att du inte orkat läsa upp dig om detta, nu när du har en åsikt om detta.
2016-09-18, 11:45
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6

Att ni kallar den där 70 åriga mannen för överviktig visar lite på hur sjuka i huvudet ni är
VI får förstå att vänstermänniskor och liberaler är lite som småbarn. När vi från den vettiga fronten påpekar att Hillary är sjuklig, blir det enda som vänsterpacket klarar av att ropa "men du då", "den som sa't han va't" och så vidare. De ser det som ett uttryck för demokrati att alla presidentkandidater ska vara lika sjuka. Allt annat är orättvist och ett uttryck för sexism/kvinnohat. Att däremot kalla exempelvis Sarah Palin för korkad bimbo, är, enligt vänsterpacket, helt okej. Det kallas att "sparka uppåt" och är något positivt för vänsterpacket, som gärna vill sparka och förnedra sin omgivning, i syfte att må bättre i sitt homosex, kokainmissbruk och alkoholism.
2016-09-18, 11:47
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Hur mår Clinton idag? Hon gick från lunginflammation till frisk och kry på 3 dagar.

Denna tant verkar ha fått känna på mycket skada: utmattning, hjärnskakning, lunginflammation.

Mer då?
2016-09-18, 11:48
Medlem
Japhys avatar
Citat:
LoL, det står ju nästan överst på 1177.
Där det står att skakningar, frossa, förvirring och omtöcknad.
Nästan skrattretande att du inte orkat läsa upp dig om detta, nu när du har en åsikt om detta.
Nu är jag inte någon läkare, men jag blir ogärna skrattad åt av personer som inbillar sig att frossa och spasmer är samma sak. Kanske du får spastiska ryckningar i huvudet när du fryser. Jag lovar dig att du borde söka läkarhjälp om du nu har det så svårt. Jag är faktiskt lite orolig över DIN hälsa nu. Okontrollerade spastiska ryckningar när det är kallt, borde tas på allvar. Det är inget att leka med!
2016-09-18, 11:52
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Varken du eller jag tror jag är läkare, så jag frågade en. Och nej huvudrörelserna är i sig ingenting märkligt. Se gä på bifogad film.
https://www.youtube.com/watch?v=12y5dKrtDmA
Däremot är det ju riktigt (som jag redan påpekat) att det finns anledning att fundera över båda kandidaternas hälsa Clinton har ju haft lunginflammation och trump är överviktig.
Så vi har alltså en presidentkandidat som spontant brister ut i etiopisk ormdans mitt framför journalisterna, ungefär som ett litet "skämt".

Kontentan är att hon antingen är allvarligt sjuk, eller att hon är en toka, i klass med crazy cat lady på Simpson. Jag känner mig lätt oroad. Psyksjuk eller fyssjuk, det är frågan.
2016-09-18, 11:53
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Nu är jag inte någon läkare, men jag blir ogärna skrattad åt av personer som inbillar sig att frossa och spasmer är samma sak. Kanske du får spastiska ryckningar i huvudet när du fryser. Jag lovar dig att du borde söka läkarhjälp om du nu har det så svårt. Jag är faktiskt lite orolig över DIN hälsa nu. Okontrollerade spastiska ryckningar när det är kallt, borde tas på allvar. Det är inget att leka med!
Du använder spastisk väldigt vårdslöst.
Men märker du aldrig sett någon som får skakningar av feber, vi pratar nu inte om att man huttrar.
Utan det ter sig på detta sätt, och inget man har kontroll på.
Tror du inte om man kunde behålla kontrollen att man inte skulle skaka?

Man ska inse att lunginflammation är en allvarlig sjukdom, som man ska vila om man har.
Och då går ut och försöka kampanja då är det stor risk att sånt sker.
Men jag tror du är mer intresserad av att hitta konspirationen än se sanningen som stirra dig i brunögat.
2016-09-18, 11:57
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Du använder spastisk väldigt vårdslöst.
Men märker du aldrig sett någon som får skakningar av feber, vi pratar nu inte om att man huttrar.
Utan det ter sig på detta sätt, och inget man har kontroll på.
Tror du inte om man kunde behålla kontrollen att man inte skulle skaka?

Man ska inse att lunginflammation är en allvarlig sjukdom, som man ska vila om man har.
Och då går ut och försöka kampanja då är det stor risk att sånt sker.
Men jag tror du är mer intresserad av att hitta konspirationen än se sanningen som stirra dig i brunögat.
Sanningen är uppenbar för den som inte tar på sig skygglappar. Att du får spasmer när du fryser är en sak du borde ta upp med din doktor. Jag lovar dig att dina spasmer inte beror på att du har lunginflammation. Personligen har jag haft feberfrossa, precis som många andra. Mitt huvud började inte skaka okontrollerat fram och tillbaks.

Men jag håller med dig - hon borde inte vara ute och kampanja. Hon borde ligga i sängen och få vård och omsorg. Tyvärr är hela vänsterrörelsen blind och kommer hetsa denna stackars tant till döden. Bra jobbat. Antar att ni känner er solidariska.
Senast redigerad av Japhy 2016-09-18 kl. 12:12.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in