2016-09-17, 20:17
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Du tycker kanske inte det, men jag är av en annan åsikt. En frisk människa kastar inte med huvudet så där när hon står och pratar med folk. Undantaget möjligen om hon försöker skrämma eller chockera dem.
Att hon kastade med med huvudet uppfattar jag kom en skämtsam kommentar till att de ställde flera frågor i följd till henne utan att hon han svara, och skämtet verkade ju dessutom gå hem. Men det här har vi diskuterat tidigare. Gå vidare...
2016-09-17, 20:24
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Att hon kastade med med huvudet uppfattar jag kom en skämtsam kommentar till att de ställde flera frågor i följd till henne utan att hon han svara, och skämtet verkade ju dessutom gå hem. Men det här har vi diskuterat tidigare. Gå vidare...

Man ser ju tydligt att det inte är något skämt, dels hur chockerade några av journalisterna blir av spasmerna. Och dels hur okontrollerat och länge det pågår. Sen vore det ju synnerligen olämpligt att "skämta" på det sättet, givetvis att många misstänker att hon har Parkinsons.
2016-09-17, 20:27
Medlem
atts avatar
Citat:

Nej vi går inte vidare. Så där skämtar ingen 68-åring. Jag är visserligen inte fullt lika ålderstigen (och jag har inte varit dansös, erkännes) men att kasta så där med halsen gör en gamling inte ostraffat, och definitivt inte frivilligt. Hon ser ju ut som en replikant som håller på att krascha!
2016-09-17, 22:26
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av att
Nej vi går inte vidare. Så där skämtar ingen 68-åring. Jag är visserligen inte fullt lika ålderstigen (och jag har inte varit dansös, erkännes) men att kasta så där med halsen gör en gamling inte ostraffat, och definitivt inte frivilligt. Hon ser ju ut som en replikant som håller på att krascha!
För fjärde gången så har jag visat filmen för en erfaren läkare och denna såg inget märkligt i hennes rörelser. Foliehatt av!
2016-09-17, 22:28
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Man ser ju tydligt att det inte är något skämt, dels hur chockerade några av journalisterna blir av spasmerna. Och dels hur okontrollerat och länge det pågår. Sen vore det ju synnerligen olämpligt att "skämta" på det sättet, givetvis att många misstänker att hon har Parkinsons.
De ser häpna ut en sekund för att sedan skratta. Parkinsonrörelser ser inte ut på det sättet enligt min erfarenhet iallafall. Ta av foliehatten nu och gå vidare. Det kan finnas anlednigna tt ifråga sätta både hennes och Trumps hälsa, men den där filmen säger ingenting!
2016-09-17, 22:37
Medlem
Citat:
För fjärde gången så har jag visat filmen för en erfaren läkare och denna såg inget märkligt i hennes rörelser. Foliehatt av!

Med all respekt, du har ungefär samma trovärdighet i detta med "erfaren läkare" som Crooked Hillary åtnjuter själv. Dvs noll.

Om man slänger med huvudet våldsamt fram och tillbaka, samtidigt som ögonen spärras upp och hela ansiktsuttrycket är "borta", så skulle jag nog säga att det är väl magstarkt att säga "inget märkligt". Haha, faktiskt dagens understatement.

Hur det ens är möjligt att förneka att Hillary har någon form av allvarligt problem är en gåta: Hon släpas upp för trappor, hon får ett anfall när ballongerna släpps på Demokraternas konvent, hon for ett anfall vid 911-firandet, det kända anfallet då hon pratar med journalisterna, samt hur många onaturliga hostattacker som helst.

Hostattackerna beror enligt läkare (riktiga) på att en Parkinson-patient ofta kan ha svårt med den komplicerade funktion som det är att svälja. Multipla muskelgrupper är involverade, och blir det några millisekunder fel i tajmingen så kan man svälja ner i lungorna. Detta är vad som hänt Hillary vid ett antal tillfällen, så som varandes Parinsons-drabbad tyvärr.
2016-09-17, 23:00
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Med all respekt, du har ungefär samma trovärdighet i detta med "erfaren läkare" som Crooked Hillary åtnjuter själv. Dvs noll.

Om man slänger med huvudet våldsamt fram och tillbaka, samtidigt som ögonen spärras upp och hela ansiktsuttrycket är "borta", så skulle jag nog säga att det är väl magstarkt att säga "inget märkligt". Haha, faktiskt dagens understatement.

Hur det ens är möjligt att förneka att Hillary har någon form av allvarligt problem är en gåta: Hon släpas upp för trappor, hon får ett anfall när ballongerna släpps på Demokraternas konvent, hon for ett anfall vid 911-firandet, det kända anfallet då hon pratar med journalisterna, samt hur många onaturliga hostattacker som helst.

Hostattackerna beror enligt läkare (riktiga) på att en Parkinson-patient ofta kan ha svårt med den komplicerade funktion som det är att svälja. Multipla muskelgrupper är involverade, och blir det några millisekunder fel i tajmingen så kan man svälja ner i lungorna. Detta är vad som hänt Hillary vid ett antal tillfällen, så som varandes Parinsons-drabbad tyvärr.
Varken du eller jag tror jag är läkare, så jag frågade en. Och nej huvudrörelserna är i sig ingenting märkligt. Se gärna på bifogad film.
https://www.youtube.com/watch?v=12y5dKrtDmA
Däremot är det ju riktigt (som jag redan påpekat) att det finns anledning att fundera över båda kandidaternas hälsa Clinton har ju haft lunginflammation och trump är överviktig.
2016-09-17, 23:01
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Jo, det är ju tydligt att det är ett skämt, och åskådarna drog ju på munnen också Foliehatt av!
2016-09-17, 23:06
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Varken du eller jag tror jag är läkare, så jag frågade en. Och nej huvudrörelserna är i sig ingenting märkligt. Se gärna på bifogad film.
https://www.youtube.com/watch?v=12y5dKrtDmA
Däremot är det ju riktigt (som jag redan påpekat) att det finns anledning att fundera över båda kandidaternas hälsa Clinton har ju haft lunginflammation och trump är överviktig.

Jag är lite osäker på varför din proktolog skulle ha någon expertkunskap om anfall av den typen Clinton drabbades av, men vi kan iaf. ställa dennes uttalande mot alla andra läkare som tvärtom vittnat om att något inte verkar stå rätt till med henne.
2016-09-17, 23:15
Medlem
Citat:
Jo, det är ju tydligt att det är ett skämt, och åskådarna drog ju på munnen också Foliehatt av!

Hon slänger till med huvudet när de två journalisterna med lite hög röst ställer en fråga i munnen på varandra. Den ena ser mycket brydd ut och förskräckt för ett kort ögonblick. Sen får hon ögonkontakt med Clinton och då ler hon. Av de kan vi nog anta att hon inte ser helt tokig ut i blicken. Att Clinton förmodligen opererat till sig kring ögonen vid någon punkt gör att de får en för rund form och därför ser rätt tokiga ut till och från gör ju sitt förstås för en uppfattning att det är något fel på henne.

I det här klippet som vi talar om här så hoppar hon till när de två pratar rakt ut högt och nickar cirka fem gånger på huvudet och när de skrattar så gör hon det igen. Men i många varianter av denna händelse så kör det nickningarna fram och tillbaka så det ser ut som om det pågår längre. Men rimligen är detta ett skämt ja.

Men det kan också vara något som hon skämtar om för att hon har något ofrivilligt ryckande i kroppen. Men det är väl kanske lite långsökt eller ....
2016-09-17, 23:21
Medlem
bludderbladders avatar
Citat:
Varför vill du ha någon som beter sig som ett mongo (eller för all del en dålig jycklare som du skriver ovan) i vita huset?
2016-09-17, 23:21
Medlem
Citat:

Detta "Foliehatt av"-tjatande från din sida börjar bli lite löjligt (angående foliehatt, så är det ju i dag de som inte kan se MSM's bias som är de riktiga foliehattarna).

Svar nej, Clintons attack där när hon fick för många frågor på en gång och hon inte kunde hantera situationen utan fick ett anfall, det är inte att skämta om. Detta är allvarliga saker och det är uppriktigt synd om henne. Det ska man inte skämta bort.

Eller menar du att den filmade kollapsen 911 var ett skämt även den?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in