2016-09-17, 23:28
Medlem
Ostrobothnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bludderbladder
Varför vill du ha någon som beter sig som ett mongo (eller för all del en dålig jycklare som du skriver ovan) i vita huset?
En president utan perfekt komisk tajming är ngt man kan leva med, Trumps framträdande i SNL var ingen vintage-ep det heller.
2016-09-17, 23:34
Medlem
bludderbladders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostrobothnia
En president utan perfekt komisk tajming är ngt man kan leva med, Trumps framträdande i SNL var ingen vintage-ep det heller.
Du menar att häxan beter sig som en BobbleHead inte hade den perfekta komiska tajmingen? Kan inte sluta garva
Du borde bli komiker
2016-09-17, 23:36
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Varför vill du ha någon som beter sig som ett mongo (eller för all del en dålig jycklare som du skriver ovan) i vita huset?

Jag håller med, om detta anfall var ett "skämt" som vissa här vill antyda så är det definitivt opassande. Not presidential.

Hillary har ju problemet att hon klarar max 15-20 minuters exponering i sträck. Sen måste hon få sin medicinering. Vi har sett det ett flertal gånger, hur hon fryser eller får spasmer.
2016-09-17, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Jag håller med, om detta anfall var ett "skämt" som vissa här vill antyda så är det definitivt opassande. Not presidential.

Hillary har ju problemet att hon klarar max 15-20 minuters exponering i sträck. Sen måste hon få sin medicinering. Vi har sett det ett flertal gånger, hur hon fryser eller får spasmer.

Att hon ser kraftlös ut tyder förmodligen på att hon inte är helt frisk. Och hostan och annat talar för att något är mer fel än att hon bara är trött. Men jag hoppas hon står på sig så att debatten om cirka en vecka är!
2016-09-17, 23:42
Medlem
atts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
De ser häpna ut en sekund för att sedan skratta. Parkinsonrörelser ser inte ut på det sättet enligt min erfarenhet iallafall. Ta av foliehatten nu och gå vidare. Det kan finnas anlednigna tt ifråga sätta både hennes och Trumps hälsa, men den där filmen säger ingenting!

De ser häpna ut för att Hillary beter sig som en galning. Sedan skrattar de, för de gillar Hillary och vill släta över.
2016-09-17, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
På vilket sätt är det "gammal skåpmat"? Det är från Häxfondens senaste rapport till IRS 2015:

"The Clinton Foundation spent less than 6 percent of its budget on charitable grants in 2014, according to documents the organization filed with the Internal Revenue Service (IRS) in 2015."

Det är gammal skåpmat eftersom Carly Fiorina drog upp det här under nomineringsprocessen som ett sätt att misstänkliggöra stiftelsen. Återigen: Clinton Foundation har inte som mål att skicka vidare pengar till andra hjälporganisationer, de finansierar istället egna projekt.
2016-09-18, 00:00
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
https://twitter.com/FashyTrumpMemes/status/776572567222005760/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw
2016-09-18, 00:18
Medlem
bludderbladders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlantaGenista
Det är gammal skåpmat eftersom Carly Fiorina drog upp det här under nomineringsprocessen som ett sätt att misstänkliggöra stiftelsen. Återigen: Clinton Foundation har inte som mål att skicka vidare pengar till andra hjälporganisationer, de finansierar istället egna projekt.
varför klassas den inte som välgörenhetsstiftelse isf? jo just pga att de flesta av deras sk 'projekt' inte på något sätt har med välgörenhet att göra.
2016-09-18, 01:46
Medlem
Citat:
varför klassas den inte som välgörenhetsstiftelse isf? jo just pga att de flesta av deras sk 'projekt' inte på något sätt har med välgörenhet att göra.

Vad är det för projekt de har då?
2016-09-18, 03:38
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Varken du eller jag tror jag är läkare, så jag frågade en. Och nej huvudrörelserna är i sig ingenting märkligt. Se gärna på bifogad film.
https://www.youtube.com/watch?v=12y5dKrtDmA
Däremot är det ju riktigt (som jag redan påpekat) att det finns anledning att fundera över båda kandidaternas hälsa Clinton har ju haft lunginflammation och trump är överviktig.

Hillary har haft hjärnskakning och blodpropp och käkar mediciner. Bara typisk vänster att ge sig på en mans vikt. Inte en fucking chans att Clintons vikt diskuterats, det hade varit sexistiskt!

Jag vet inte hur länge Trump har talat nu i Colorado men det lär bli upp emot en timme så Clinton som normalviktig bör klara av att snacka mer än knappa 25 minuter nästa gång.

För övrigt hade Trump inga problem att gå upp och ner för flygplanstrappar. Fan det tar ett år för Hillary att gå upp för en vanlig trappa. Trump gick enkelt upp i flygplanet och höll upp näven i vädret samtidigt som han vinkade mot folket i toppen av trappan.

Full Event: Donald Trump Holds HUGE Rally in Colorado Springs, CO 9/17/16
https://www.youtube.com/watch?v=H-qsQrSkKm0

Att ni kallar den där 70 åriga mannen för överviktig visar lite på hur sjuka i huvudet ni är
Senast redigerad av Eroticon6 2016-09-18 kl. 04:30.
2016-09-18, 04:13
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Detta "Foliehatt av"-tjatande från din sida börjar bli lite löjligt (angående foliehatt, så är det ju i dag de som inte kan se MSM's bias som är de riktiga foliehattarna).

Svar nej, Clintons attack där när hon fick för många frågor på en gång och hon inte kunde hantera situationen utan fick ett anfall, det är inte att skämta om. Detta är allvarliga saker och det är uppriktigt synd om henne. Det ska man inte skämta bort.

Eller menar du att den filmade kollapsen 911 var ett skämt även den?

Det bästa är nästan om hon håller sig hyfsat frisk nu för kunna debattera emot Trump. Det är något hon helst vill dra ut på så länge det går.
Man kan lägga fram hur många konstiga omständigheter som helst för en vänstermänniska utan att han tar till sig något av det så länge det inte passar in i hans egen världsbild.

Det är händer alltid någonting skumt kring Clinton och hennes tal. Senast var det mobiltelefonerna i publiken som inte tycks fånga Hillary och den plats hon befinner sig på bild. Men Vid Trumps möten så syns han alltid tydligt på alla mobiltelefonernas skärmar som hålls upp av åhörarna.

Men inte oväntat av vänstermänniskor att tjata om foliehattar när de är dem själva som har gjort bort sig. Förlorar hon valet så kommer hon aldrig sluta att hånas i klassiska youtubefilmer.

https://www.youtube.com/watch?v=A1EqkwHd1zI
2016-09-18, 04:43
Medlem
lampross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av att
Nej vi går inte vidare. Så där skämtar ingen 68-åring. Jag är visserligen inte fullt lika ålderstigen (och jag har inte varit dansös, erkännes) men att kasta så där med halsen gör en gamling inte ostraffat, och definitivt inte frivilligt. Hon ser ju ut som en replikant som håller på att krascha!
Hon kan faktiskt vara en "replikant", i bemärkelsen "organic robotoid" = en klon. Denna möjlighet diskuteras i denna tråd.
Senast redigerad av lampros 2016-09-18 kl. 05:24.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in