Citat:
Ursprungligen postat av
Catpeople
Hej! För ett tag sedan fick jag reda på att mina partner använde badoo. Han kom med en dålig bortförklaring om att han laddade ner appen på sin mobil då han fick massa meddelanden från en person som kom upp på hans ipad. Han hade badoo redan innan vi träffades.
Jag bad han ta bort badoo vilket han sa att han gjort. Nu i helgen fick jag reda på att han fortf har badoo och dessutom fått utmärkelser som "mest aktiv" och "trevligaste" för 2 veckor sedan. Så jag gick in på hans mobil och såg att han inte har appen men är inne via internet liksom.
Gick in på hans konto och såg att han skrivit till en tjej för två veckor sedan och sagt att hon var väldigt vacker, sen har han inte skrivit till någon mer efter det.
Vad ska jag göra? Jag är sjukt kär i denna killen, vi har träffats i 4 månader. Han säger själv att jag är allt för honom och att han älskar mig. Det krossar mitt hjärta att han ljugit för mig ang detta.
Någon som vet vad utmärkelsen "trevligaste" innebär? "Mest aktiv" innebär att man måste vart inne på badoo ett visst antal ggr i veckan för att få den? Jag vet inte hur jag ska konfrontera honom ang. detta heller.
Man har badoo för man vill ligga och antingen är dålig på att ragga på krogen eller vill göra det diskret (som i din pojkväns fall).
Spelar det någon roll om du är kär i honom om han planerar att va otrogen mot dig, eftersom han är mest aktiv o trevligast?
Släng han snabbare än snabbast för den killen är inget att ha och de kommer bara sluta med att han kör din självsäkerhet i botten, krossar ditt hjärta och är otrogen mot dig.
Kommer bara bli jobbigare för dig att dumpa honom desto längre du väntar och jag kan lova dig att han är inget att ha om du har bett honom ta bort fjortisskiten men han har aktiverat sitt konto igen.
Han är inget att ha punkt slut end of discussion!