2016-09-18, 09:37
Medlem
Catpeoples avatar
Hej! För ett tag sedan fick jag reda på att mina partner använde badoo. Han kom med en dålig bortförklaring om att han laddade ner appen på sin mobil då han fick massa meddelanden från en person som kom upp på hans ipad. Han hade badoo redan innan vi träffades.
Jag bad han ta bort badoo vilket han sa att han gjort. Nu i helgen fick jag reda på att han fortf har badoo och dessutom fått utmärkelser som "mest aktiv" och "trevligaste" för 2 veckor sedan. Så jag gick in på hans mobil och såg att han inte har appen men är inne via internet liksom.
Gick in på hans konto och såg att han skrivit till en tjej för två veckor sedan och sagt att hon var väldigt vacker, sen har han inte skrivit till någon mer efter det.

Vad ska jag göra? Jag är sjukt kär i denna killen, vi har träffats i 4 månader. Han säger själv att jag är allt för honom och att han älskar mig. Det krossar mitt hjärta att han ljugit för mig ang detta.

Någon som vet vad utmärkelsen "trevligaste" innebär? "Mest aktiv" innebär att man måste vart inne på badoo ett visst antal ggr i veckan för att få den? Jag vet inte hur jag ska konfrontera honom ang. detta heller.
Senast redigerad av Catpeople 2016-09-18 kl. 09:42.
Citera
2016-09-18, 09:39
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catpeople
Hej! För ett tag sedan fick jag reda på att mina partner använde badoo. Han kom med en dålig bortförklaring om att han laddade ner appen på sin mobil då han fick massa meddelanden från en person som kom upp på hans ipad (så han hade badoo redan innan vi träffades). Jag bad han ta bort badoo vilket han sa att han gjort. Nu i helgen fick jag reda på att han fortf har badoo och dessutom fått utmärkelser som "mest aktiv" och "trevligaste" för 2 veckor sedan. Så jag gick in på hans mobil och såg att han inte har appen men är inne via internet liksom. gick in på hans konto och såg att han skrivit till en tjej för två veckor sedan och sagt att hon var väldigt vacker, sen har han inte skrivit till någon mer efter det. Vad ska jag göra? Jag är sjukt kär i denna killen, vi har träffats i 4 månader. Han säger själv att jag är allt för honom och att han älskar mig. Det krossar mitt hjärta att han ljugit för mig ang detta. Någon som vet vad utmärkelsen "trevligaste" innebär? "Mest aktiv" innebär att man måste vart inne på badoo ett visst antal ggr i veckan för att få den? Jag vet inte hur jag ska konfrontera honom ang. detta heller.
Det finns en del saker du ska göra:
  1. Börja använda styckeindelning
  2. Sluta gå in på hans mobil och dator och se vad han skriver
  3. Gör slut eller vänta på att han gör slut
  4. ?????
  5. Profit
Citera
2016-09-18, 10:08
Medlem
Hamprs avatar
Vad du ska göra? Skit samma om du är kär i idioten! Man kan uppenbarligen inte lita på personen.
Citera
2016-09-18, 10:25
Medlem
Läste bara rubriken, för texten ger mig bara huvudvärk.

Jag har själv varit den killen. Det du ska göra är att lämna honom, för det kommer annars sluta med att han lämnar dig eller är otrogen när han får napp på badoo.
Du tjänar inget annar än huvudvärk på att stanna kvar.
Citera
2016-09-18, 10:27
Medlem
"Trevligast" betyder att han är en av dem som skrivit till flest och gillat flest bilder. Han horar runt med andra ord
Citera
2016-09-18, 10:35
Medlem
Bara att fråga honom om han söker nåt annat,om inte så varför tar du inte bort badoo? Det känns inte bra att du har det,händer inget så lämna honom
Citera
2016-09-18, 10:43
Medlem
Det är du som sätter ditt eget värde, och i det ingår det att markera dina gränser. Stannar du hos honom så visar det att ni båda sätter samma låga värde på dig.
Citera
2016-09-18, 10:47
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Hej! För ett tag sedan fick jag reda på att mina partner använde badoo. Han kom med en dålig bortförklaring om att han laddade ner appen på sin mobil då han fick massa meddelanden från en person som kom upp på hans ipad. Han hade badoo redan innan vi träffades.
Jag bad han ta bort badoo vilket han sa att han gjort. Nu i helgen fick jag reda på att han fortf har badoo och dessutom fått utmärkelser som "mest aktiv" och "trevligaste" för 2 veckor sedan. Så jag gick in på hans mobil och såg att han inte har appen men är inne via internet liksom.
Gick in på hans konto och såg att han skrivit till en tjej för två veckor sedan och sagt att hon var väldigt vacker, sen har han inte skrivit till någon mer efter det.

Vad ska jag göra? Jag är sjukt kär i denna killen, vi har träffats i 4 månader. Han säger själv att jag är allt för honom och att han älskar mig. Det krossar mitt hjärta att han ljugit för mig ang detta.

Någon som vet vad utmärkelsen "trevligaste" innebär? "Mest aktiv" innebär att man måste vart inne på badoo ett visst antal ggr i veckan för att få den? Jag vet inte hur jag ska konfrontera honom ang. detta heller.

Man har badoo för man vill ligga och antingen är dålig på att ragga på krogen eller vill göra det diskret (som i din pojkväns fall).
Spelar det någon roll om du är kär i honom om han planerar att va otrogen mot dig, eftersom han är mest aktiv o trevligast?
Släng han snabbare än snabbast för den killen är inget att ha och de kommer bara sluta med att han kör din självsäkerhet i botten, krossar ditt hjärta och är otrogen mot dig.
Kommer bara bli jobbigare för dig att dumpa honom desto längre du väntar och jag kan lova dig att han är inget att ha om du har bett honom ta bort fjortisskiten men han har aktiverat sitt konto igen.
Han är inget att ha punkt slut end of discussion!
Citera
2016-09-18, 11:25
Medlem
Catpeoples avatar
Jag frågade om han fortf har badoo. Han sa att han har de men inte använder det, "inaktivt konto typ". Sen pratade vi om otrohet och han tycker ibte det är otrohet om man enbart pratar med någon annan.
Citera
2016-09-18, 11:29
Medlem
Catpeoples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenT
"Trevligast" betyder att han är en av dem som skrivit till flest och gillat flest bilder. Han horar runt med andra ord

Han har ju knappt skrivit till någon, vad jag kunde se. En person bara nyligen. Var några som ville chatta men som han inte skrivit till/med.
Citera
2016-09-18, 11:30
Medlem
Catpeoples avatar
Jag frågade honom om han skulle anse det som otrohet om jag skaffade tinder. Han sa "du är ju inte otrogen" och refererade till att han anser otrohet som när något händer, när man gör något med någon annan.
Citera
2016-09-18, 11:31
Medlem
Citat:
Han har ju knappt skrivit till någon, vad jag kunde se. En person bara nyligen. Var några som ville chatta men som han inte skrivit till/med.

Hahaha, du vet att man kan radera meddelanden va? Och utmärkelsen var för två veckor sen. Tänk lite logiskt för din egen skull.

Det där kommer och går i vågor. Han har perioder när han sitter med skiten hela tiden, och perioder där han inte bryr sig om det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in