Citat:
Ett märkligt inlägg, vill du ha något intressant sagt som gällde detta fall eller var det bara för att ge mig ett öknamn?Hallelujah, Mr Goretex har några minuter över "så nu ska jag minsann svara åklagarkramarna så de tiger!"
Det har du haft svårt med tidigare, trots att det lär vara svårt att missa aviseringsfunktionen på Flashback numera. Med det är mycket med lilla familjen förstås.
Det är du som är bekymrad i boden. Jag är fullständigt ointresserad av om den är bränd eller riven eller vad AJ nu kan tänkas tagit för beslut. Jag är inte det minsta upprörd, även om det är lite festligt att du tycker att mjölkdelen i ladan och boden ska stå intakt i åratal utifall Mördar-NB nån gång i framtiden skulle söka resning.
Varför ringer du inte AJ så kan han svara dig? Så du slipper grubbla och ligga sömnlös, det är inte bra för hälsan.
Du kan även få en privat visning i Blomberg om du är intresserad: http://blombergsateri.se/kontakt/
Så poliserna kan ha gjort ett dåligt jobb medvetet med de jobbade ändå så pass bra så att LGWP skulle bli imponerad? Hur gick den logiken ihop?
Det har du haft svårt med tidigare, trots att det lär vara svårt att missa aviseringsfunktionen på Flashback numera. Med det är mycket med lilla familjen förstås. Det är du som är bekymrad i boden. Jag är fullständigt ointresserad av om den är bränd eller riven eller vad AJ nu kan tänkas tagit för beslut. Jag är inte det minsta upprörd, även om det är lite festligt att du tycker att mjölkdelen i ladan och boden ska stå intakt i åratal utifall Mördar-NB nån gång i framtiden skulle söka resning.
Varför ringer du inte AJ så kan han svara dig? Så du slipper grubbla och ligga sömnlös, det är inte bra för hälsan.Du kan även få en privat visning i Blomberg om du är intresserad: http://blombergsateri.se/kontakt/
Så poliserna kan ha gjort ett dåligt jobb medvetet med de jobbade ändå så pass bra så att LGWP skulle bli imponerad? Hur gick den logiken ihop?
Aviseringsfunktionen är bra om man är inloggad. Tycker du att jag ska besvara fler inlägg som går i din stil, varför? Saknar du mig i tråden? Lite rörande, tack min vän.
Jag ska hjälpa dig med logiken. Eftersom polisen blev så sågad av LGWP så såg dom till att skriva ihop en ganska välskriven och omfattande FUP och man kan även misstänka att någon av dom manipulerade bevis för att få någon fälld för brottet (det utesluter inte att det är NB som begått det). Eftesom dom manupulerat bevis så behöver dom inte undersöka om det finns andra och dom hoppade då över en hel del.
Förstod du nu, inte, hoppa då över mina inlägg så slipper du grubbla.