2016-09-16, 23:22
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spocck
Vem ska man anmäla för förgiftning?
Kommer det leda någon vart om man får en analys på gift i maten?
Nej det läggs ner som de flesta fall!

Det skulle med tanke på vad vi diskuterar i tråden vara ett enormt lyft.
Senast redigerad av madtop 2016-09-16 kl. 23:24.
Citera
2016-09-16, 23:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Om du har bevis för att du är förgiftad eller har förgiftad mat så kan du vända dig till polisen, släpper de ärendet utan att ens göra en undersökning trots att du har bevis för att din mat är förgiftad så är det bara att vända sig till nyhetsmedia där du gråter ut om hur polisen väljer att ignorera ett mordförsök på dig.

Att du sedan inte klarar av att vara tydlig med vad du vill få sagt utan skriver förvirrande inlägg är inte någon annans problem än ditt då du har från första början utgått från att du har rätt trots att du snabbt har erkänt att du inte vet något om det du pratar om.

Du tillför absolut ingenting till diskussionen med dina dåliga exempel som inte ens fyller något syfte då GS och Mobbning inte är samma sak eller menar du att polisen mobbar de som påstår sig vara utsatta för GS osv?

För om svaret är ja så kan du vara vänlig och lägga fram varför du anser detta.
Polisen tar inte hand om dessa ärenden och nyhets media gör inte heller det!
Det är ju du som inte fattar!?
Citera
2016-09-16, 23:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Det skulle med tanke på vad vi diskuterar i tråden vara ett enormt lyft.
Varför? tror inte folk vill hänga ut sig! Och lämna känsliga detaljer! bara för ett forum där dem blir nertryckta!
Citera
2016-09-17, 00:06
Bannlyst
Analys på maten kostar mycket!
Advokat kostar skit mycket!
Gäller det kommunen är det kört ingen hjälp!
Polis vill inte hjälpa nyheterna vill inte hjälpa!
Larm kostar skit mycket!
Och hur ska man fälla en grupp som stalkar en?
Citera
2016-09-17, 00:08
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Polisen tar inte hand om dessa ärenden och nyhets media gör inte heller det!
Det är ju du som inte fattar!?

Har du bevis för att polis inte bryr sig om mordförsök med solklara bevis?
Citera
2016-09-17, 00:11
Bannlyst
Citat:
Om någon mobbar dig så är det lika med att bli trakaserad och det finns lagar för det, om de slår dig så är det misshandel och det finns även lagar för det, Men du måste ha bevis för att ens kunna väcka ett åtal.

Och du tror att polisen hjälper dem svarar inte alls på 114114
Dem har inte alls resurser till att hjälpa till!

Ska det vara något bevis så är det en stalker som måste trädda fram!

I mitt län så har polisen 3 polisbilar
Citera
2016-09-17, 00:13
Bannlyst
Citat:
Har du bevis för att polis inte bryr sig om mordförsök med solklara bevis?
Hur ska dem få fram solklara bevis på att någon har haft gift i maten?
Citera
2016-09-17, 00:53
Medlem
Konsekvent för denna tråd är att dessa sk TI vägrar att ta sina bevis och gå till polisen.

Om maten är förgiftad så har du ju redan ditt bevis. Bara att ta med den till polisen.
Citera
2016-09-17, 01:46
Medlem
Ett tips till TI's som tillhör den gruppen som har varit utsatta för detta mer eller mindre hela livet är att beställa ett blodgruppstest på nätet. Det är enkelt att utföra och kostar bara dryga hundralappen. Om resultatet blir rh negativ så skulle det med stor sannolikhet kunna förklara varför man är en target. Vilken blodgrupp man tillhör är ju också något som läkarkåren har uppgifter om i sitt register.

Det är svårt att veta helt säkert varför de vill sabotera en persons liv bara för att de har en annorlunda och ovanlig blodgrupp (ca 15 % av Jordens befolkning är rh negativa)? Men det skulle kunna ha att göra med att dessa personer ofta har en stark medfödd intuition, högre IQ än resten av befolkningen och ofta besitter ledaregenskaper.

Det sägs att även den styrande makteliten till stor del består av rh negativa personer, men som det går att se så använder den stora majoriteten sina medfödda egenskaper i ett mörkt syfte, de använder dem för att göra ont. Om de då upptäcker att en person med samma sorts medfödda egenskaper istället vill använda dem för att göra gott så kan personen ifråga utgöra ett hot mot deras agenda. Och ett ännu större hot skulle det bli om en stor grupp av rh negativa fick möjlighet att enas och samarbeta. Därför kan man logiskt tänka sig att de gör allt i sin makt för att smutskasta, trycka ner och isolera en TI som är rh negativ och som vägrar att anpassa sig till den mörka agendan. De kan påverka mindre om de hålls separerade och ingen kommer att lyssna på dem om elakartade osanna rykten har spridits ut om dem. Många rh negativa är även sanningssökare och tillskansar sig därför på naturlig väg en hel del kunskap som makteliten inte vill ska spridas ut till den allmänna befolkningen.

Jag gjorde ett blodgruppstest och vad jag kunde avläsa så visar det rh negativ, men jag ska göra ett test till lite senare för att dubbelchecka så att det verkligen stämmer. Är det riktigt så borde resultatet bli det samma som första gången.

Signifikativt för rh negativa personer är bl a ljusa ögon: blå, gröna, ljusbruna eller melerade. Ofta har man lite rött i håret, eller så är det brunt. Man har en ganska låg kroppstemperatur och en något långsammare vilopuls. Empatisk, känslig för energier både i omgivningen och från andra personer, man har ofta vägledande och betydelsefulla drömmar, man kan känna på sig saker som ska ske i framtiden osv.

Säger inte att jag vet till 100 % att det uteslutande är blodgruppen som avgör om någon görs till TI redan från barndomen, men det är en intressant teori och det skulle mycket väl kunna vara så.
Senast redigerad av rosalotus 2016-09-17 kl. 01:54.
Citera
2016-09-17, 07:39
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Och du tror att polisen hjälper dem svarar inte alls på 114114
Dem har inte alls resurser till att hjälpa till!

Ska det vara något bevis så är det en stalker som måste trädda fram!

I mitt län så har polisen 3 polisbilar

Så med andra ord så tramsar du då mordförsök och mord är högprioritet och om någon förgiftar dig så tillkopplas inte vanlig polis i uniform utan mordroteln, sedan så tror jag föga att ditt län endast har tre polisbilar såvida det inte är någon av länen uppe i nordligaste Norrland.
Citera
2016-09-17, 08:54
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Ett tips till TI's som tillhör den gruppen som har varit utsatta för detta mer eller mindre hela livet är att beställa ett blodgruppstest på nätet. Det är enkelt att utföra och kostar bara dryga hundralappen. Om resultatet blir rh negativ så skulle det med stor sannolikhet kunna förklara varför man är en target. Vilken blodgrupp man tillhör är ju också något som läkarkåren har uppgifter om i sitt register.

Det är svårt att veta helt säkert varför de vill sabotera en persons liv bara för att de har en annorlunda och ovanlig blodgrupp (ca 15 % av Jordens befolkning är rh negativa)? Men det skulle kunna ha att göra med att dessa personer ofta har en stark medfödd intuition, högre IQ än resten av befolkningen och ofta besitter ledaregenskaper.

Det sägs att även den styrande makteliten till stor del består av rh negativa personer, men som det går att se så använder den stora majoriteten sina medfödda egenskaper i ett mörkt syfte, de använder dem för att göra ont. Om de då upptäcker att en person med samma sorts medfödda egenskaper istället vill använda dem för att göra gott så kan personen ifråga utgöra ett hot mot deras agenda. Och ett ännu större hot skulle det bli om en stor grupp av rh negativa fick möjlighet att enas och samarbeta. Därför kan man logiskt tänka sig att de gör allt i sin makt för att smutskasta, trycka ner och isolera en TI som är rh negativ och som vägrar att anpassa sig till den mörka agendan. De kan påverka mindre om de hålls separerade och ingen kommer att lyssna på dem om elakartade osanna rykten har spridits ut om dem. Många rh negativa är även sanningssökare och tillskansar sig därför på naturlig väg en hel del kunskap som makteliten inte vill ska spridas ut till den allmänna befolkningen.

Jag gjorde ett blodgruppstest och vad jag kunde avläsa så visar det rh negativ, men jag ska göra ett test till lite senare för att dubbelchecka så att det verkligen stämmer. Är det riktigt så borde resultatet bli det samma som första gången.

Signifikativt för rh negativa personer är bl a ljusa ögon: blå, gröna, ljusbruna eller melerade. Ofta har man lite rött i håret, eller så är det brunt. Man har en ganska låg kroppstemperatur och en något långsammare vilopuls. Empatisk, känslig för energier både i omgivningen och från andra personer, man har ofta vägledande och betydelsefulla drömmar, man kan känna på sig saker som ska ske i framtiden osv.

Säger inte att jag vet till 100 % att det uteslutande är blodgruppen som avgör om någon görs till TI redan från barndomen, men det är en intressant teori och det skulle mycket väl kunna vara så.
Hur skulle de påstådda stalkarna kunna känna till vilka som har rh-negativt blod? Själv fick jag veta att jag är B Rh-negativ i 25-årsåldern i samband med att jag blev blodgivare och det var ju inget som stod i någon läkarjournal utan testades först då. Men t.ex du själv hävdar ju att du stalkats i stort sett hela livet - så hur kunde de veta din blodgrupp?
Citera
2016-09-17, 10:21
Bannlyst
Citat:
Så med andra ord så tramsar du då mordförsök och mord är högprioritet och om någon förgiftar dig så tillkopplas inte vanlig polis i uniform utan mordroteln, sedan så tror jag föga att ditt län endast har tre polisbilar såvida det inte är någon av länen uppe i nordligaste Norrland.

Skit snack förgiftning är inte alls högprioriterat om det inte är sambon eller gubben!
Har själv fått det bekräftat att dem bara har tre polis bilar i hela länet!

Vad tror du händer om Ida på ålderdoms hemmet skriker om sjuksköterskorna förgiftar maten?
Eller Erik på psykiatrin skriker att dem förgiftar maten?
Eller Anders som är arbetslös skickar in prov på sin mat som är förgiftad? Vad tror du händer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in