Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-09-16, 20:59
Avslutad
Den största polisorganisationen i USA, National Fraternal Order of Police (FOP), går nu ut officiellt med att de önskar se Trump på presidentposten.
Citat:
The National Fraternal Order of Police, the largest national police labor group in the United States, has endorsed Donald Trump for President of the United States.

The FOP says that Hillary Clinton “declined to seek an endorsement” and praises Trump for “seriously look[ing] at the issues facing law enforcement today.” http://www.mediaite.com/online/breaking-largest-national-police-union-endorses-trump-for-president/
2016-09-16, 21:04
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Vad är det för tjat om Obama nu mellan Clinton och Trump?

Clinton säger nu att Trump är öppet rasistisk emot Obama. Vad har Trump sagt ?
2016-09-16, 21:05
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuuse
Det var Hillary Clinton som startade hela Obama-karusellen 2008, när hon utmanade Obama om nomineringen.

Trump agerade bara hitman åt Clinton, tro det eller ej men Clinton klanen och Trump har haft mycket affärer ihop.
Trump har själv berättat att han mutat både Hillary och Bill något som ingen av dem förnekar.

(Trump har varit demokrat, givetvis eftersom han har nytta av dem i NY där RP aldrig vinner.)

Säger inte emot det, bara att han slösade pengar på folk som inte ens gjorde sitt jobb och ja och man bör väl egentligen ha Clinton och Trump vänskapen kvar i bakhuvudet oavsett hur det låter fram till själva valet.

Vi vet helt enkelt inte hur pass nära vänner de två är.
Senast redigerad av Ondahamstern 2016-09-16 kl. 21:51. Anledning: skrev från telefon
2016-09-16, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland

Ja, jag skulle också vilja veta vad Hillary menade med att Donalds uttalande var 'despicable' eller vilket ord hon nu valde (minns inte exakt).
2016-09-16, 21:27
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Jag väljer att citera mig själv:

Vad du uppfattar som moget uppfattar jag som nådastöten. Ingen hade reagerat om han gått hårt som en ångvält mot Hillary. När han tvärtom är lugn och önskar henne ett gott tillfrisknande, då måste det vara något allvarligt som inträffat.

Kanske dags att erkänna att du haft konsekvent fel om Trump?
Citat:
Det blir inget mer Kamikaze Trump mer. Det är bara skådespeleri från Trump för att få uppmärksamhet. Nu har han all uppmärksamhet.

Orsaken varför Trump inte skrattade eller hånade Clinton för sin sjukdom är för att det ser inte bra ut att skratta åt folk som lider.

Normalt så är Trump väldigt lugn person. Kolla intervjun med Trump hos Ground Zero. Lugnare politiker hittar man inte. Inte ens Åkesson skulle vara så tyst.

Det var bara en och en halv månad sen som den impulsive osmarte Trump kritiserade paret Khan. Vad är det som får er att tro att det nu är slut på sådana utspel? Uppmärksamhet har han haft länge... jag tror inte det är slut på hans bombastiska utspel bara för att han har uppmärksamheten.

Det är ganska tydligt i grafen här hur Trump kraftigt dalade i opinionen efter hans kritik av paret Khan: http://projects.fivethirtyeight.com/2016-election-forecast/?ex_cid=rrpromo
2016-09-16, 21:34
Medlem
JustZlatans avatar
Jag förstår inte alls vad det skamliga är som Trump sa om Obama och som vänstermedia går bananas över nu.
2016-09-16, 21:34
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Det var bara en och en halv månad sen som den impulsive osmarte Trump kritiserade paret Khan. Vad är det som får er att tro att det nu är slut på sådana utspel? Uppmärksamhet har han haft länge... jag tror inte det är slut på hans bombastiska utspel bara för att han har uppmärksamheten.

Det är ganska tydligt i grafen här hur Trump kraftigt dalade i opinionen efter hans kritik av paret Khan: http://projects.fivethirtyeight.com/2016-election-forecast/?ex_cid=rrpromo

Ny kampanjmanager sedan 17:e augusti i Kellyanne Conway. Det var också däromkring han började tala med teleprompters.

Man kan ju inte veta men intrycket är att han är mer hårt hållen på slutet, vilket är väldigt bra om man ska framstå som en potentiell president.
2016-09-16, 21:36
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Ny kampanjmanager sedan 17:e augusti i Kellyanne Conway. Det var också däromkring han började tala med teleprompters.

Man kan ju inte veta men intrycket är att han är mer hårt hållen på slutet, vilket är väldigt bra om man ska framstå som en potentiell president.
Ja, något sådant tror jag också på. Vi får se hur länge han klarar av att lägga band på sig själv...
2016-09-16, 21:42
Medlem
Citat:

Hon försöker få billiga röster hos svarta.
2016-09-16, 21:52
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Jag förstår inte alls vad det skamliga är som Trump sa om Obama och som vänstermedia går bananas över nu.

Ge det en dag eller två så kommer vi troligen att få en fin summering av nyhetsmedia.
2016-09-16, 21:52
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan

Jag har absolut ingen aning. Jag försöker också få fram vad media är arga över. Trump sa att Obama är född i USA och det stämmer faktiskt.

Jag tror att Trump jävlades med Clinton och drog in Obama. Varje gång Trump nämner Obama, gott eller ont, så skriker media.
2016-09-16, 21:54
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Hon försöker få billiga röster hos svarta.

Haha. Hon kommer inte lyckas ett piss. Att anklaga Trump för rasism för att Trump sade att Obama är född i USA går att plocka poäng på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in