Citat:
Ursprungligen postat av
jeanclaudevandamme
Det menade jag inte. Jag menade att hon inte har några egna egentliga åsikter. Hon är helt i händerna på Lobbyisterna, bidragsgivarna, the Corporatocracy.
Fast du är inte objektiv.
Det skulle jag vilja se. Leta freezes, ryckningar, känslomässiga utbrott och annat papphammar-beteende. Spännande!
Inom DNC handlar allt om pengar. De som kan ge mycket bidrag är tryggade en fördelaktig plats. Lobbyisterna styr politikerna som små trasdockor.
Kan vara sant att en del texter inte visat sig vara 100% objektiva, dock betydligt bättre än merparten som vissa skriver.
Min ursprungliga fråga på området i denna forumsdel, den var för jag undrade en sak.
Om varför vissa argumenterar att Trump skulle vara en bra president enbart för denne är en miljardär och har ett imperium.
Och att olikheterna är förstora mellan företag och stat och hur man hanterar dessa.
Man valde att köra "två fel blir ett rätt", och står och stampar på den än.
Även den extrema selektismen som existerar i tråden, där man försöker ge Hillary unika egenskaper.
Som då inte är det minsta unika.
Jag aldrig sett maken till så mycket haters här, nu har jag inte besökt vartenda forumsdel på FB.
Men utan tvekan samlas en hel del här.
En sak som förvånar mig, och det är att det inte dyker upp mer Trump-haters, så får du även se att jag klankar ned på dom.
Och när dom försöker ge han unika egenskaper, som inte är unika.