2016-09-15, 16:43
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krutoman
Jo jag vet - jag körde den enkla och solklara förklaringen så att tom hjärntvättade idioter kan förstå.

Man kan per definition inte vara president i USA om man är sjuk i huvudet (neurologiska problem)

Allt det andra har vi normala människor vetat om länge (men det går inte att förklara för sekten)

Vad som kommer att hända är att man puttar fram Joe Biden , men det är för sent och folk gillar inte att bli bedragna.
Vilka neurologiska problem ska man innefattas här?
2016-09-15, 16:46
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daftdark
Clinton ja. Psykopaten som nu har lunginflammation.. Visste inte att man kunde få ryckningar av det men okej.

Roliga av allt är dock att vänstern sväljer allt bätre än Sasha Grey i en bukkakevideo.
Vet en del vänstertjejer som sväljer med hull och hår.

#sjukvärld
Har man lunginflammation bör man ju inte heller gå ut och krama om småbarn.... Så nej det är något annat hon har.

OT, har Sasha Gray gjort bukkake? Alltså med 20+ män, trevligt isåfall.
2016-09-15, 16:48
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlantaGenista
En (1) person föreslog att Sanders religion kunde användas emot honom, men inget kom av det.

No, the DNC Didn't Rig the Primary in Favor of Hillary: https://newrepublic.com/article/135472/no-dnc-didnt-rig-primary-favor-hillary
Tror du på det där sjlV? Varför avgick isåfall Wasserman? Sanders är väl knappast religös, det är väl snarare hans etnicitet de ville använda emot hnom.
2016-09-15, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Läs upp dig, så lär du dig nått.
Skakningar och stelhet är saker som kan ske på lunginflammation.

Om man inte kan titta på fyrverkerier utan att få en neuro "fitt" olika "frozen moments"

Nä jag orkar inte förklara.....Hillary kommer inom 1-2 dagar att ge upp
2016-09-15, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Tror du på det där sjlV? Varför avgick isåfall Wasserman? Sanders är väl knappast religös, det är väl snarare hans etnicitet de ville använda emot hnom.

Wasserman avgick därför att skandalen var ett faktum, oavsett om det var befogat eller inte.

Så här såg mejlet om Sanders tro ut:

Citat:
It might may no difference, but for KY and WVA can we get someone to ask his belief. Does he believe in a God. He had skated on saying he has a Jewish heritage. I think I read he is an atheist. This could make several points difference with my peeps. My Southern Baptist peeps would draw a big difference between a Jew and an atheist.

Det var med andra ord Sanders möjliga brist på religion som personen ville attackera, inte hans etnicitet. I vilket fall kvittar det eftersom så inte skedde.

Hör och häpna, Clinton vann faktiskt nomineringen ärligt.
2016-09-15, 17:06
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Crooked ska väl enligt planen hålla ett Rally i Greensporo North Carolina om sisådär 4 timmar. Första framträdandet efter senaste Parkinsons-anfallet!

Hoppas det går att se live... spännande att se hur det går
2016-09-15, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
När man lyssnar på Trump, så ska jag säga jag inte har en aning i vad han vill.
Då det hoppas i budskapen rejält stundtals.

Intressant att för en ny dag så kommer det ett nytt troll... Så du tycker att Trump hoppar i budskapen, Trump som har relativt sett hållt en och samma linje sista 20 åren.
Vet du vad Clinton vill? För om någon hoppar så är det hon. Men ändå så ska du försöka påstå att det är Trump som ändrar åsikter. Ingen här går på dina tafatta trolleritrick.
2016-09-15, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Har man lunginflammation bör man ju inte heller gå ut och krama om småbarn.... Så nej det är något annat hon har.

OT, har Sasha Gray gjort bukkake? Alltså med 20+ män, trevligt isåfall.

Är det lag på att det ska vara 20+?
Extremt sällsynt väl?

Att hon har blivit utsatt för extremmängd spermagår inte att tvivla på.

När det gäller tråden kan jag bara säga att jag är imponerad. Ryckningar av lunginflammation och att man kollapsar. Fast att man får medicin i världsklass. Okej då vet jag

En annan rolig sak är att hon snart har haft alla lindriga åkommor man kan ha enligt hennes stab
Senast redigerad av Daftdark 2016-09-15 kl. 17:29.
2016-09-15, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Crooked ska väl enligt planen hålla ett Rally i Greensporo North Carolina om sisådär 4 timmar. Första framträdandet efter senaste Parkinsons-anfallet!

Hoppas det går att se live... spännande att se hur det går

Hon kommer att kungöra att hon ej längre är kandidat inför presidentposten.
Senast redigerad av Krutoman 2016-09-15 kl. 17:31.
2016-09-15, 17:29
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Hon kommer att kundgöra att hon ej längre är kandidat inför presidentposten.
Källa?

Och det heter kungöra
2016-09-15, 17:30
Medlem
klybans avatar
Citat:
Om man inte kan titta på fyrverkerier utan att få en neuro "fitt" olika "frozen moments"

Nä jag orkar inte förklara.....Hillary kommer inom 1-2 dagar att ge upp
Men om du läser upp dig på lunginflammation, så kommer du inse att det som hände henne kan ske om man har fått l unginflammation.

Om hon ska ge upp, så bör hennes lunginflammation bli riktigt illa.
Känns avlägset just nu, men kan ändra sig så skriver inget i sten som du gör.
2016-09-15, 17:31
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlantaGenista
En (1) person föreslog att Sanders religion kunde användas emot honom, men inget kom av det.

No, the DNC Didn't Rig the Primary in Favor of Hillary: https://newrepublic.com/article/135472/no-dnc-didnt-rig-primary-favor-hillary

Avpixlat har mer trovärdighet än den blaskan...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in