Citat:
Ursprungligen postat av
Eroticon6
Du tar fan priset! Jag skrev också att stängslet inte hade gjort någon skillnad din jävla idiot. Läs innan du gör bort dig igen.
Du är bland dem mest korkade människorna, helt oförmögen att se samband och lägga ihop saker.
Alltså Hitlary krävde ett staket av enda anledningen att hon kunde skrapa billiga politiska poäng samt låta ett utvalt företag tjäna stora pengar på att bygga stängslet med en baktanke att inte färdigställa projektet. Ett staket hade inte gjort någon skillnad tillade jag i mitten av stycket.
Så läs ordentligt innan du försöker plocka billiga poäng likt din idol den döende häxan Hillary Clinton.
Nja, det var prat om att Hillary ville ha stängsel, men det var i en period där invandringen söder ifrån var betydande.
Och men nu inte är det, då hon utvecklats med tiden och problemet, och säkert ville ha en poäng DÅ.
Men intressant att du säger billiga politiska poänger, jag bara antar inte det gäller Trump nu när han säger det.
Och när invandringen går åt andra hållet, om än väldigt sakta.
Så det du säger, utan du fattar det antar jag.
Det är att Trump vill bara skapa sig billiga poänger genom säga vilja ha en mur/stängsel.
Och idag när det inte ens behövs.
Du är väldigt motsägelsefull, när Hillary sa en sak och det var ett problem med den invandringen, så är det bara en billig poäng.
Men när Trump säger samma sak, och invandringen går i minustecken, så är det inte en billig poäng?
Jag vet att starka kvinnor kan få vissa att känna sig rädda, du har dock tagit detta ett steg längre känns det som.
Hillary är inte min idol, dock så har du en argumentation som inte finns någon unikhet i och detta jag påpekar för dig(medans du gråter).
Speciellt inte i frågan om mur/stängsel.
Du använder lastgamla klipp om Hillary, och kallar detta billiga poänger, men när Trump säger det samma så hyllar du honom.
Och inte ens ett problem idag med invandringen ifrån söder, att du inte ens hade koll på detta.
Det är nog det roligaste av allt, för mig då