2016-09-15, 15:10
Medlem
Bernt-Bennys avatar
TV4 Nyhetern imorse sa såhär: Clinton är frisk enligt hennes papper. Men den överviktiga Trump äter mediciner för höga blodfetter.

Sjukt att dom tar sånt jävla parti hela tiden.
Sedan att dom rapporterar att hon hade lunginflammation när hon hostade så jävligt.
2016-09-15, 15:23
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Hillary är en mögglig frukt i korgen. Hur mögglig är det som diskuteras.
Donald har inte lagts ner i korgen än. Man spekulerar bara i om han är mogen eller smakar gott.

Själv saknar jag Sanders.
Subjektiva åsikter på personnivå.
Och tydligt att det inte har med politik att göra, med tanke på gilla två motpoler som Sanders och Trump,

Kan förstå att folk har svårt för en liten tjej som är och klampar på de storas pojkarnas fält.
2016-09-15, 15:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PlantaGenista
Självklart har hon det. Hon var senator i åtta år och deltog i 2364 omröstningar där hon till större delen intog en klar liberal ställning.
Inte hon. Bidragsgivarna. Pengarna. Mutorna. The Corporatocracy
Hon själv har ingen åsikt om någonting.
2016-09-15, 15:28
Medlem
Lite "independent" amerikansk media expert https://www.youtube.com/watch?v=uQKcSGNLy7c
2016-09-15, 15:32
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Jo och det är ju verkligen ädelt av en vänstergalning som hatar män som krigar. Sen när en kvinna gör samma sak så är det helt ok för svensken. Hon har varit med orsakat många hundra tusen människors liv. Spelar oskyldigt offer och pekar finger åt andra, hon är sjukt jävla krokig och det ska firas lite när hon dör.
Vet inte vad du svarar på, men var det inte nyss så illa att Saudiarabien gav pengar.
Men när detta påpekas skett innan fast inte av D, så är det inte längre intressant att prata om?
Så selektivt av dig.

Det du säger det sista där om krig och liv, det är ju inte det minsta unikt för Hillary.
Och låter som om hon ensamt krigar, och resten av de ~320miljorner innevånare har inget att säga till om.
Är det så du tror politik funkar?
Och sen kan vi skapa en motpol och säga Bush, så hamnar Hillary i en gigantisk skugga.
Med det sagt så givetvis har hon tagit beslut som avslutat oskyldigas liv, så inbilla inte att jag säger annat.
En objektivitet måste uppnås vid påståenden som du gjorde, sen blir inte två fel ett rätt.
Men utan det är TVÅ fel, och det är det jag vill ha sagt, och att det inte går isolera ett fel och presentera det som nått unikt.

Var inte så intresserad av politik med Jimmy Carter var ju ung då, men fantastiskt att han inte behövde fälla en bomb eller skjuta ett skott i nått krig.
2016-09-15, 15:33
Medlem
Mohaves avatar
Hillary Clinton har inga åsikter. Att hon ramlar är ingen slump. Hela hon ramlar. Hon har ingen ryggrad.
2016-09-15, 15:45
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Du tar fan priset! Jag skrev också att stängslet inte hade gjort någon skillnad din jävla idiot. Läs innan du gör bort dig igen.
Du är bland dem mest korkade människorna, helt oförmögen att se samband och lägga ihop saker.

Alltså Hitlary krävde ett staket av enda anledningen att hon kunde skrapa billiga politiska poäng samt låta ett utvalt företag tjäna stora pengar på att bygga stängslet med en baktanke att inte färdigställa projektet. Ett staket hade inte gjort någon skillnad tillade jag i mitten av stycket.
Så läs ordentligt innan du försöker plocka billiga poäng likt din idol den döende häxan Hillary Clinton.
Nja, det var prat om att Hillary ville ha stängsel, men det var i en period där invandringen söder ifrån var betydande.
Och men nu inte är det, då hon utvecklats med tiden och problemet, och säkert ville ha en poäng DÅ.
Men intressant att du säger billiga politiska poänger, jag bara antar inte det gäller Trump nu när han säger det.
Och när invandringen går åt andra hållet, om än väldigt sakta.
Så det du säger, utan du fattar det antar jag.
Det är att Trump vill bara skapa sig billiga poänger genom säga vilja ha en mur/stängsel.
Och idag när det inte ens behövs.

Du är väldigt motsägelsefull, när Hillary sa en sak och det var ett problem med den invandringen, så är det bara en billig poäng.
Men när Trump säger samma sak, och invandringen går i minustecken, så är det inte en billig poäng?

Jag vet att starka kvinnor kan få vissa att känna sig rädda, du har dock tagit detta ett steg längre känns det som.
Hillary är inte min idol, dock så har du en argumentation som inte finns någon unikhet i och detta jag påpekar för dig(medans du gråter).
Speciellt inte i frågan om mur/stängsel.
Du använder lastgamla klipp om Hillary, och kallar detta billiga poänger, men när Trump säger det samma så hyllar du honom.
Och inte ens ett problem idag med invandringen ifrån söder, att du inte ens hade koll på detta.
Det är nog det roligaste av allt, för mig då
2016-09-15, 15:49
Medlem
Clinton är färdig/finito/"död" Trump-0 blir USAs President för att Hillary ljög om sin hälsa i över 10 år.

Trump är ett as. Man får tacka Clinton för att hon möjliggjorde Trump. Det är Clintons fel att Trump blir president - eftersom hon ljög och manipulerade sanningen om sin hälsa.
2016-09-15, 15:52
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Hillary Clinton har inga åsikter. Att hon ramlar är ingen slump. Hela hon ramlar. Hon har ingen ryggrad.
Jag skulle inte vilja möta henne och hon har en fjäder att plocka på mig.

Att hat mot politiker och politiska block existerar, det var ingen överraskning för mig.
Men denna selektivitet är skrämmande.
Där man höjer en till skyarna, för såga en annan jäms fotknölarna och för samma handling/tanke.
Hur lyckas man resonera detta för sig själv?

Nu har jag i dessa trådar valt att påvisa likheter, och inte direkt stödja någon av de två.
Men eftersom hatet och konstigheterna är så extrema, så ser det ut som jag stödjer Hillary.
Dock är det objektiviteten jag vill ha fram.
Men det räcker ju ett par Hillary fan kommer hit och beter sig exakt likadant emot Trump istället, och bara strunta i objektiviteten.
Så kommer de generera exakt likadana inlägg, fast klagar då tvärtom och på samma beteende.
(Hoppas du förstår att det mesta är riktat till alla och inte dig).
2016-09-15, 15:53
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeanclaudevandamme
Inte hon. Bidragsgivarna. Pengarna. Mutorna. The Corporatocracy
Hon själv har ingen åsikt om någonting.
Helt riktigt!

Jag skulle hellre se Tony Soprano än henne som president. Gillar inte Trump heller, men om jag var amerikan skulle jag rösta på honom i det läge som nu uppstått
2016-09-15, 15:55
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krutoman
Clinton är färdig/finito/"död" Trump-0 blir USAs President för att Hillary ljög om sin hälsa i över 10 år.

Trump är ett as. Man får tacka Clinton för att hon möjliggjorde Trump. Det är Clintons fel att Trump blir president - eftersom hon ljög och manipulerade sanningen om sin hälsa.
pga lunginflammationen?
Om den inte fortsätter, så kommer den ha lite inverkan.
Men segar den sig, så kan det vara möjligt.
Och visst var det ett taktiskt misstag att inte informera och tona ned dess betydelse.
Nu när den uppenbart gav henne mer problem .
2016-09-15, 15:55
Medlem
Smoothmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
TV4 Nyhetern imorse sa såhär: Clinton är frisk enligt hennes papper. Men den överviktiga Trump äter mediciner för höga blodfetter.

Sjukt att dom tar sånt jävla parti hela tiden.
Sedan att dom rapporterar att hon hade lunginflammation när hon hostade så jävligt.

Nyheterna på TV och Radio och i tidningar måste i dessa tider alltid tas med en stor jävla grävskopa salt... propagandan är maximal. Det mesta de säger vinklas efter deras agenda. Det finns ingen oberoende, saklig och undersökande journalistik inom mainstream media idag. TV4, SVT, SR, Aftonbladet, Expressen, DN och SvD m fl är inte intresserade av att presentera det som händer ute i verkligheten - de är numera bara stora megafoner för sina ägare och partier som styr just deras mediebolag.

Hillary Clinton har haft denna svåra hosta sedan 2012, det fattar väl varenda jävel att det inte är en lunginflammation som är orsaken. Vem har lunginflammation i fyra år??? Våra nyhetskanaler är fullständigt förryckta och tror att folk går på vilka förbannande lögner som helst. Hillary Clinton lider i grund och botten av någon form av neurologisk sjukdom, tiden får utvisa exakt vad det är för åkomma hon åkt på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in