2016-09-13, 22:19
Medlem
Jarnabos avatar
Nu vet vi ju allihop att Latrin lusläser alla inlägg i den här tråden, trots att hon påstår annat. Det mesta både i bloggen och på Instagram handlar ju om vad vi skriver om här och ofta är det direkta svar, eller försvar, på det vi frågat eller diskuterat.
Vore det inte så mycket enklare om nu Cimone kunde skaffa sig en egen inloggning och svara oss direkt här istället? 😜
Citera
2016-09-13, 22:25
Medlem
Ja vad ska man säga!?! Jag undrar bara C*tr*n, hur din mamma kan ta hand om barnen så mycket som hon gör och ändå sköta sitt arbete? Dina barn går ju inte heltid på förskola/skola då du är arbetslös, (bedrägerier räknas inte som ett jobb!). Som förskolechef jobbar din mamma minst 40h/v och hur det är förenligt med att hämta och lämna dina barn så mycket som hon gör, och ändå hinna sköta sitt jobb, det går ta mig tusan inte ihop!
Du kan väl skriva ett svar i ditt nästa blogginlägg 😉
Citera
2016-09-13, 22:26
Medlem
Tr4mss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarnabo
Nu vet vi ju allihop att Latrin lusläser alla inlägg i den här tråden, trots att hon påstår annat. Det mesta både i bloggen och på Instagram handlar ju om vad vi skriver om här och ofta är det direkta svar, eller försvar, på det vi frågat eller diskuterat.
Vore det inte så mycket enklare om nu Cimone kunde skaffa sig en egen inloggning och svara oss direkt här istället? 😜

👍
Roligt att hon kallar FB för media 😜
Citera
2016-09-13, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisen68
Ja vad ska man säga!?! Jag undrar bara C*tr*n, hur din mamma kan ta hand om barnen så mycket som hon gör och ändå sköta sitt arbete? Dina barn går ju inte heltid på förskola/skola då du är arbetslös, (bedrägerier räknas inte som ett jobb!). Som förskolechef jobbar din mamma minst 40h/v och hur det är förenligt med att hämta och lämna dina barn så mycket som hon gör, och ändå hinna sköta sitt jobb, det går ta mig tusan inte ihop!

Inte helt omöjligt att socialen har gått in och ordnat så hon får ha barnen där heltid om det anses vara barnens bästa...
Citera
2016-09-13, 22:29
Medlem
landsers avatar
Snus mula kanske.
Finns ju dom som åker flera gånger i veckan just för att handl snus.

Citat:
Ursprungligen postat av Glufsglufs30
Åbo i Finland? Vad gör hon där?

Hon har alltså stuckit iväg på en Åbo-kryssning ? Med vem kan man undra?

Ser ju dessutom ut som att det är helt folktomt på båten

Klart hon har väl lyckats blåsa några på pengar klart hon tar chansen sticka på kryssning då med drinkar o grejer

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=jsjdch&s=9
Citera
2016-09-13, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarnabo

Nej! Där snackar vi verkligen en person som skulle dra ner nivån på tråden!

Känns som att jag la hela maj och juni på att (under olika alias) försöka förklara hennes ekonomiska och juridiska situation för henne själv och hon förstod på riktigt ingenting!

Catrin är inte kvalificerad att delta i en diskussion om Catrin!

Det mest sammanhängande och klartänkta hon fick ur sig var följande (och jag citerar verkligen ordagrant nu):

"Jag har inte så mkt val än att låta kronofogden sköta detta via dem , iom att jag inte vet vem hur vad jag ska börja betala till.. Politikerna tar ut Extra 'bidrag' som de inte behöver ta ut men gör det ändå - på skattebetalarnas bekostnad.. Jag väljer ev att ta hjälp av Sveriges myndigheter / system dvs indrivning av kronofogden via utmätningen eller vad det nu har för system.."
Citera
2016-09-13, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisen68

Rent teoretiskt borde ju AH jobba "kontorstid" dvs 8-17, men har pojkarna bara arbetslöshetsplats går K1 i förskoleklass typ 8-13 och K2 i förskolan typ 9-14. Min enkla slutsats blir då att AH med all sannolikhet "jobbar hemifrån" rätt så mycket när hon har barnen. Kanske inte helt optimalt att missa så mycket arbetstid på plats när man är chef. Tur (eller otur?) att hon inte är vanlig knegare, då hade det aldrig funkat.
Citera
2016-09-13, 23:34
Medlem
Latrins mamma underblåser hennes kriminalitet genom att ta hand om barnen så att hon kan resa med stulna pengar, det är ytterst dumt och egoistiskt gjort av henne. Ni är många här som verkar tro att hon gör det av kärlek, det stämmer INTE. Hennes enda sätt att visa sin kärlek till barnen vore att hon anmälde Latrin till soc och berätta om varför inte hennes dotter är kapabel att ta hand om sina barn, en kriminell mamma är inte det. Det vore att ta ansvar fullt ut, hur ont det än gör.
Citera
2016-09-13, 23:42
Medlem
husbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calippo-lover
Rent teoretiskt borde ju AH jobba "kontorstid" dvs 8-17, men har pojkarna bara arbetslöshetsplats går K1 i förskoleklass typ 8-13 och K2 i förskolan typ 9-14. Min enkla slutsats blir då att AH med all sannolikhet "jobbar hemifrån" rätt så mycket när hon har barnen. Kanske inte helt optimalt att missa så mycket arbetstid på plats när man är chef. Tur (eller otur?) att hon inte är vanlig knegare, då hade det aldrig funkat.

Skulle det inte kunna vara så att eftersom hennes mamma är förskolechef, kanske har mamman barnen på sin egna förskola under tiden de inte får/kan vara på sin egna? Har någon koll på det exakta avståndet mellan mammans jobb och barnens förskola/skola? Är det möjligt?
Citera
2016-09-13, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Headbanging
Latrins mamma underblåser hennes kriminalitet genom att ta hand om barnen så att hon kan resa med stulna pengar, det är ytterst dumt och egoistiskt gjort av henne. Ni är många här som verkar tro att hon gör det av kärlek, det stämmer INTE. Hennes enda sätt att visa sin kärlek till barnen vore att hon anmälde Latrin till soc och berätta om varför inte hennes dotter är kapabel att ta hand om sina barn, en kriminell mamma är inte det. Det vore att ta ansvar fullt ut, hur ont det än gör.

Jag tror inte att äpplet faller långt ifrån trädet tyvärr. Hennes mamma kan inte ha alla hästar hemma heller? Hon agerar absolut inte vad jag anser är normalt. Vem hjälper sitt eget barn att vara ifrån sina barn så pass ofta??
Citera
2016-09-13, 23:47
Medlem
husbys avatar
För övrigt så tror jag att hon åkte på kryssning med samma person hon var till Polen med. Han solbrillesnubben. Hon skrev ju tidigare i sin blogg att hennes vän som var med på kryssningen skulle plåta lite. Och hennes Polen-vän verkar ju vara nån slags hobbyfotograf.

Undrar hur länge det dröjer innan hon har ännu en polisanmälning på sig från sin nya vän. Jag ger det här max en månad. Max.
Citera
2016-09-13, 23:58
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glufsglufs30
Är han fotograf? Enligt Catalina så är hennes kryssningsvän en som plåtar bilder men jag vet inte på vad, kanske för porrtidningar?

På en av bilderna från Polen kan man se en kamera-modell-större som ligger på träräcket bredvid Clarabella när hon poserar för sin mobilkamera. Förmodligen vännens kamera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in