Citat:
Ursprungligen postat av
L.D.
Och du ser inget ovanligt i Haileys blick heller?
Citat:
Ursprungligen postat av
LightMeUp80
Jag skrev tidigare att jag ser något i vissa bilder som inte ser bra ut och det är med blicken.
Det har jag också reagerat på faktiskt - dock är det något du kan se på samtliga bilder där du ser hennes ögon och inte bara på de senaste.
När jag ser på eller tar foton på mina barnbarn -- har en nygjord från i somras i familjen också - så får man olika storlek på pupillen beroende på vilket ljus det i rummet och andra faktorer. Två bilder tagna ganska efter varandra i tid i samma rum ger vanligen förändringar man kan se. Det här barnet har hela tiden ganska små sammandraga pupiller som inte verkar ändra sig från bild till bild.
En av mina småsyskon hade en hjärnblödning som liten - spontan som kom precis innan de skulle åka hem från BB. Nu låg hon på intensiven länge och hämtade sig -- men jag minns att jag reagerade just på att hennes pupiller inte var så flexibla som jag tycker de är hos andra små.
Dock - små barn har mindre pupill än äldre, så det kan ju helt enkelt vara så det vi ser är en effekt av hennes ögonfärg som ger en tydlig pupill i kombination med att den som fotar har blixt och hon störs av blixten.