2016-09-13, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undseende
Som jag skrev innan: De har haft en tuff start. Givetvis sätter det sina spår på ett sådant litet barn. Men att man skulle kunna utläsa någon misshandel, vanvård eller annat märkligt i de bilder som har lagts upp, kan jag inte se.

Det skrev jag tidigare att man ej kan se på nån av bilderna att hon blivit misshandlad eller vanvårdad.
Citera
2016-09-13, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightMeUp80
Du får väl läsa om barns riktiga leende innan du skriver ;-)

Citat:
Her first "true" social smile is most likely to occur sometime between weeks 4 and 6

Och Hailys ålder var händelsevis...
Citera
2016-09-13, 15:46
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undseende
Som jag skrev innan: De har haft en tuff start. Givetvis sätter det sina spår på ett sådant litet barn. Men att man skulle kunna utläsa någon misshandel, vanvård eller annat märkligt i de bilder som har lagts upp, kan jag inte se.

Nej det tycker inte jag heller.
Bara att barnet inte ser friskt ut.
Citera
2016-09-13, 15:47
Medlem
Citat:
Var mer en ryckning i mungipan än ett riktigt leende. Leendet kommer senare i utvecklingen xD
Vid tre veckors ålder har alla mina barn börjat le, ja riktiga leenden och inte ryckningar. Min kusins bebis är nu tre veckor och ler när man pratar med h*n
Citera
2016-09-13, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Och Hailys ålder var händelsevis...

Mellan 3-6 veckor får dom oftast sitt första leende men det är ett större leende än dina och Haileys film visar xD och ja, Hailey var 4 veckor men leendet i filmen var mer en ryckning än ett leende enligt mig
Citera
2016-09-13, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rizna
Vid tre veckors ålder har alla mina barn börjat le, ja riktiga leenden och inte ryckningar. Min kusins bebis är nu tre veckor och ler när man pratar med h*n

Jo, men skulle du le om du hade en mor som LightMeUp80?
Citera
2016-09-13, 15:50
Medlem
Citat:

Haileys var inte ett riktigt leende som jag såg
Citera
Medlem
Men förlossningsdep.....då ägnar man sej inte åt att lägga upp bilder och uppdateringar , dessutom har man svårt att känna att allt var så positivt och glatt. Svårt att knyta ann och känslan av att vara dålig mamma eller t o m stunder då du inte vill vara mamma (talar av egen erfarenhet)
Och jag får inte känslan av att den här mamman är särskilt deprimerad när man läste hennes uppdateringar.
Citera
Medlem
Citat:
27 bast snart och en jävligt stolt mamma som vet vad hon talar om ;-)

Jag håller med dig! Har själv 2 döttrar i tonåren. När jag ser bilderna på bebisen så får man onekligen flashbacks hur det var första tiden efter bb.
Jag kan inte heller se något märkligt på bilderna. Som vilken bebis som helst.

Det jag reagerade lite på är att där finns inga bilder efter 11.40 för 4 dagar sedan. I o f s så är det på fredagen och då åkte de in på sjukhuset. Vet dock inte klockslaget.
Citera
2016-09-13, 15:51
Medlem
Citat:
Mellan 3-6 veckor får dom oftast sitt första leende men det är ett större leende än dina och Haileys film visar xD och ja, Hailey var 4 veckor men leendet i filmen var mer en ryckning än ett leende enligt mig

Och du ser inget ovanligt i Haileys blick heller?
Citera
2016-09-13, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drakvinden2016
Jag håller med dig! Har själv 2 döttrar i tonåren. När jag ser bilderna på bebisen så får man onekligen flashbacks hur det var första tiden efter bb.
Jag kan inte heller se något märkligt på bilderna. Som vilken bebis som helst.

Det jag reagerade lite på är att där finns inga bilder efter 11.40 för 4 dagar sedan. I o f s så är det på fredagen och då åkte de in på sjukhuset. Vet dock inte klockslaget.

Nämen exakt, så kan hon då blivit misshandlad under denna tid?
Citera
2016-09-13, 15:52
Avslutad
Citat:
Han/hon har kanske bara en fis på tvären? (sorry, kunde inte låta bli)

Nå, det verkar nu som att vi kan få vänta tills imorgon fm, på att få veta om ev. fortsatt häktning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in