2016-09-01, 01:43
Medlem
InTheFleshs avatar
Grönar psychoactive society. Fick paket efter en dag och var väl förpackat.
2016-09-02, 14:27
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madwolf
Marodoren är GRÖN, fick sample tidigare i veckan.

Som sagt fick oxo mitt men bara för du får ett sample så är d ju inte gröna, inte riktakt mot Moro.... men allmänt så kan man ju inte gröna för man fått ett prov...dock ett pos tecken
Senast redigerad av Jungle 2016-09-02 kl. 14:30.
2016-09-08, 08:22
Medlem
Gått igenom säkert 1500mg 4-aco-dmt från TT och känner mig förgiftad under varje tripp, får ont i ryggen. Sen undrar jag om tillverkarna inte slängt i nåt salvia-liknande med kortare halveringstid. Den känns av tydligt vid större doser (60mg). Det jag upplevde hade delvis DMT karaktär men också sådär anti-spirituellt mindfuck där hela rummet blev läskigt utomjordisk.

Funktionerna i hjärnan som normaliserar intryck (som gör att man tycker saker är bekanta) havererade och jag upplevde allt utan filter. Kände hur jag var ett experiment och att saker från högre dimensionen var närvarande. Total panik tills jag däckade av antipsykotikan.

Kan ha varit snetripp men iallafall jag har dåliga salvia-ångest-känningar första timmen av TT's 4-aco-dmt.
Senast redigerad av DiCapLock 2016-09-08 kl. 08:25.
2016-09-08, 21:30
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiCapLock
Gått igenom säkert 1500mg 4-aco-dmt från TT och känner mig förgiftad under varje tripp, får ont i ryggen. Sen undrar jag om tillverkarna inte slängt i nåt salvia-liknande med kortare halveringstid. Den känns av tydligt vid större doser (60mg). Det jag upplevde hade delvis DMT karaktär men också sådär anti-spirituellt mindfuck där hela rummet blev läskigt utomjordisk.

Funktionerna i hjärnan som normaliserar intryck (som gör att man tycker saker är bekanta) havererade och jag upplevde allt utan filter. Kände hur jag var ett experiment och att saker från högre dimensionen var närvarande. Total panik tills jag däckade av antipsykotikan.

Kan ha varit snetripp men iallafall jag har dåliga salvia-ångest-känningar första timmen av TT's 4-aco-dmt.

Varför i hela friden fortsätter du ta det om du får såna bieffekter?

Använder du några medikament i övrigt?
2016-09-08, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiCapLock

Tror inte det bara är TTs 4-AcO-DMT, en del verkar bara må skit av denna drog av någon märklig anledning.

4-AcO-MET rekommenderas istället, mycket roligare
2016-09-08, 23:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Raissac
Tror inte det bara är TTs 4-AcO-DMT, en del verkar bara må skit av denna drog av någon märklig anledning.

4-AcO-MET rekommenderas istället, mycket roligare
Var hittar du 4-AcO-MET, bortsett från darknet?
2016-09-09, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
Chemikaze har det bland annat.
2016-09-09, 08:24
Medlem
InTheFleshs avatar
Citat:
rc24
2016-09-09, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
Varför i hela friden fortsätter du ta det om du får såna bieffekter?

Använder du några medikament i övrigt?
Når högre medvetande på peaken.. Vi snackar Buddha-nivå. Så de har varit värt de jobbiga i början. Men trodde att det var så de skulle vara, att allt var normalt. Det är först nu jag började misstänka att nåt inte står rätt till och att det är möjligt att dom blandat två hallucinogener eller att det är gifter i pulvret.

Det var den enda hallucinogen jag testat så hade liksom inget att jämföra med.

Nej tar inga mediciner.

Peace
Senast redigerad av DiCapLock 2016-09-09 kl. 09:24.
2016-09-09, 19:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av InTheFlesh
rc24
Tack mina fellow droogies. Är Chemikaze & RC 24 gröna?

Edit: Tröttsamt.. countermail kan inte maila RC24 från ett trialkonto. Om någon rep från RC24 är inne då och då - skicka ett PM.
Senast redigerad av arioch 2016-09-09 kl. 19:45.
2016-09-09, 21:42
Medlem
Citat:
Tack mina fellow droogies. Är Chemikaze & RC 24 gröna?

Edit: Tröttsamt.. countermail kan inte maila RC24 från ett trialkonto. Om någon rep från RC24 är inne då och då - skicka ett PM.
Båda är gröna som gräset
2016-09-13, 12:03
Medlem
MrWalldemars avatar
Finns det inget shop med riktiga grejor, LSD, Meskalin, DMT
Finns det bara massa dassiga rc vendors överallt vad har hänt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in