2016-08-17, 15:30
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Ingen post än?

Nej tror inte det kommer nått heller, vet inte vad deras mål var men kanske för att få tag i add (som att jag hade gett ut min egen, eller så hade de inget).

PS såg precis att det var postat så ger d nån dag till...jag som kanske är för misstänksam !?
Senast redigerad av Jungle 2016-08-17 kl. 15:56.
2016-08-17, 15:57
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
Jag väntar på sample. Återkommer om det dyker upp.

Fick du nått?
2016-08-17, 16:35
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Fick du nått?

Jo.
2016-08-17, 17:18
Bannlyst
Citat:
Nej tror inte det kommer nått heller, vet inte vad deras mål var men kanske för att få tag i add (som att jag hade gett ut min egen, eller så hade de inget).

PS såg precis att det var postat så ger d nån dag till...jag som kanske är för misstänksam !?

Vad ska någon med din adress till? Spam?

Citat:
Jo.

Vart fick du tag i hemsidan?
2016-08-18, 13:45
Medlem
Jungles avatar
Mitt sample hade kommit idag, men kommer inte kunna hämta det fören ikväll så återkommer när jag testat det.
2016-08-18, 19:17
Medlem
Jungles avatar
Provet var Ketamin, delade det med en vän och hade ingen våg men var väl ca 100 mg var.

Har lite annat i systemet så svårt att bedöma hur bra det var men verkade vara som det brukar vara, sen om d e gröna elr ej kan ju inte jag säga.

Edit:Är ni gröna så blir det nog en test beställning...tack för provet.
Senast redigerad av Jungle 2016-08-18 kl. 19:21.
2016-08-18, 20:00
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Vart fick du tag i hemsidan?

Nån snubbe.

Har provat nu och kan väl konstatera att det var bra grejer. Som ketamin ska vara liksom.
Jag har svårt att tänka mig att de skulle skicka ut samples för att sedan börja scamma.
Grejerna finns ju uppenbarligen.
2016-08-18, 22:55
Bannlyst
Citat:
Nån snubbe.

Har provat nu och kan väl konstatera att det var bra grejer. Som ketamin ska vara liksom.
Jag har svårt att tänka mig att de skulle skicka ut samples för att sedan börja scamma.
Grejerna finns ju uppenbarligen.

Så det är din sida mao. Det gör ingenting tvärtom så tycker jag det är bea! Blir en beställning i slutet av månaden då. Skönt att du kan sköta support direkt i tråden.
2016-08-18, 23:07
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Så det är din sida mao. Det gör ingenting tvärtom så tycker jag det är bea! Blir en beställning i slutet av månaden då. Skönt att du kan sköta support direkt i tråden.

Om jag hade haft en massa ketamin så skulle jag gå under jorden så länge som det räckte till.
2016-08-18, 23:39
Bannlyst
Citat:
Om jag hade haft en massa ketamin så skulle jag gå under jorden så länge som det räckte till.

Okej. Men du är den första som nämner shoppen och verkar väldigt positiv till den. Värsta slumpen annars. Du blir tipsad om en shop som säljer k samtidigt som någon annan är ute efter det och blir först att nämna shoppen samt få smakprov och skriva om produkten. Men det spelar ingen roll egentligen. Vi alla bör vara tacksam att det finns en shop alls.

Får hoppas att någon fler vågar beställa och atg det är utlovad produkt. Ska absolut testa beställa när jag får stålar. Känner absolut skillnad på äkta och rc.
2016-08-23, 14:01
Medlem
madwolfs avatar
Citat:
Om jag hade känt till sidan så hade jag nog d...men frågan om d är Keta... kan jag lätt bedöma o lite väl saftigt men får se...

Blir väl utrikes då d som finns lagligt är för dyrt o ska fan inte behöva slå i sig d för att känna.

Marodoren är GRÖN, fick sample tidigare i veckan.
2016-08-24, 22:52
Medlem
Overklighetss avatar
Jag kom in på en sida för ett tag sen, där man kunde knappa in önskad produkt i sökfältet. Sen dök alla online-shoppar världen över som hade det upp, tillsammans med kommentarer om sidornas trovärdighet. Jag minns dock inte vad denna magiska sida hette.

Någon som kan upplysa mig?
Senast redigerad av Overklighets 2016-08-24 kl. 23:10.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in