2011-09-09, 21:21
Medlem
Torrentss avatar
nrc säljer 500mg.
2011-09-10, 16:20
Medlem
Killnotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FromOuterSpace
Någon som vet någon shop som säljer HBW? Har testat ett antal gånger nu och uppskattar ruset väldigt mycket samt att jag inte alls blir dålig i magen som tydligen väldigt många andra blir på det, däribland några polare. Prylshoppen verkar ha tagit bort det ur sitt sortiment, och jag hann bara beställa därifrån en gång för att testa kvalitén :/

EDIT: Inom EU!

Hittar inte heller HBW. Fanns inte HBW på ganska många shoppar förut?

Sen letar man ständigt efter LSD shopp, inget nytt på den fronten?
2011-09-12, 17:39
Medlem
FroXies avatar
edit
2011-09-13, 01:47
Medlem
abccbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FromOuterSpace
Någon som vet någon shop som säljer HBW? Har testat ett antal gånger nu och uppskattar ruset väldigt mycket samt att jag inte alls blir dålig i magen som tydligen väldigt många andra blir på det, däribland några polare. Prylshoppen verkar ha tagit bort det ur sitt sortiment, och jag hann bara beställa därifrån en gång för att testa kvalitén :/

EDIT: Inom EU!

Citat:
Ursprungligen postat av Killnote
Hittar inte heller HBW. Fanns inte HBW på ganska många shoppar förut?

Sen letar man ständigt efter LSD shopp, inget nytt på den fronten?

Azarius har HBW men det verkar som lagret är slut. Morning glory verkar dom ha just nu i alla fall!

http://azarius.net/smartshop/psychedelics/lsa_seeds/
2011-09-13, 14:30
Medlem
Killnotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abccba
Azarius har HBW men det verkar som lagret är slut. Morning glory verkar dom ha just nu i alla fall!

http://azarius.net/smartshop/psychedelics/lsa_seeds/

Undra om det var där jag köpte förut oxå?

Iaf, man tackar
2011-10-01, 07:30
Medlem
Mandic!s avatar
Var kan man handla DPT nu när prisman är som den är?
2011-10-04, 15:35
Medlem
deletedsmacks avatar
Hur är azarius med tanke på leveranstid och anonymitet?
2011-10-11, 21:59
Medlem
NoHopes avatar
Hej.

Någon som kan tipsa om någon bra butik där man kan antingen köpa 4-ho-met eller svamp?
Dessa PR verkar inte ta emot några beställningar och
Inget utrikes, har dåliga erfarenheter av detta.

Sen så vad är det för skillnad på 4-ho-met fumarate, och 4-ho-met? eller är det samma sak och själlösa förkortar det.

Tack på förhand, skicka gärna PM.
2011-10-11, 23:26
Medlem
Torrentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoHope
Hej.

Någon som kan tipsa om någon bra butik där man kan antingen köpa 4-ho-met eller svamp?
Dessa PR verkar inte ta emot några beställningar och
Inget utrikes, har dåliga erfarenheter av detta.

Sen så vad är det för skillnad på 4-ho-met fumarate, och 4-ho-met? eller är det samma sak och själlösa förkortar det.

Tack på förhand, skicka gärna PM.
http://nordicrc.com
2011-10-18, 00:47
Medlem
När jag ser dom flesta länkarna här så äre bara sidor i länder som ligger långt i från Sverige. Finns det ingen sida som säljer saker liknande MDMA/LSD ( typ 6-APB 4-ho-met och sånt) som ligger i Sverige eller åtminstone i norden? en sida där man kan betala på andra sätt förutom kreditkort.

Jag tänker att om man beställer sånt här från typ USA blir säkert det jag beställer stoppad i tullen då jag tänker dra in över 50 doser (för att sälja och inte för eget bruk)
2011-10-18, 11:55
Medlem
cercinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamelskiva92
När jag ser dom flesta länkarna här så äre bara sidor i länder som ligger långt i från Sverige. Finns det ingen sida som säljer saker liknande MDMA/LSD ( typ 6-APB 4-ho-met och sånt) som ligger i Sverige eller åtminstone i norden? en sida där man kan betala på andra sätt förutom kreditkort.

Jag tänker att om man beställer sånt här från typ USA blir säkert det jag beställer stoppad i tullen då jag tänker dra in över 50 doser (för att sälja och inte för eget bruk)

Om du tittar en post ovanför din så hittar du det du söker
2011-10-18, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cercina
Om du tittar en post ovanför din så hittar du det du söker

det står inte vart dom skickar varorna ifrån och vilket land företaget är ifrån. Dessutom har dom slut på typ allt ganska ofta. Och deras sätt man betalar på är skumma fattar ingenting av dom

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in