Citat:
Ursprungligen postat av
Spitilinkkon
Pangelius.se verkar nu vara helt nedplockat och all tidigare text är borta. Det som är kvar och publicerat på sidan är endast mallen för webbsidan.
Antar att övriga ägare i företaget (LI) just nu inte planerar ett driva det vidare, men inte kunnat/hunnit stoppa pågående annonseringar.
Vad säger detta egentligen om hur JMs affärskollegor ser på den senaste tidens händelser?
Ingenting! Man är nog fri att spekulera i det hur man behagar. Jag gissar att de åtminstone är lite rädda för att bli granskade själva. Kanske lite skandaliserade av att hon blivit påkommen med byxorna nere, i ordens alla betydelser.
Förhoppningsvis har de förlorat lite pengar på henne.
Visst är jag tjatig, men jag tror att först fick hon ut lite pengar efter A*i, sedan använde hon kanske försäkringsbrevet som någon sorts garant för att hon skulle komma på grön kvist igen; stoppade det i ansiktet på dem som för tillfället var mest kontanta (även det i ordets alla möjliga betydelser)
Företaget skrivs i en artikel som Pangea/Pangelius 30 mars i år. Varför?
"Majorna-Linné har bland annat använt sig av det Eskilstunabaserade företaget Pangea/Pangelius. Ankie Widén, enhetschef för barn-ungdom, berättar att samarbetet med företaget nu sagts upp.
– Vi är inte alls nöjda med dem. Det är geschäft, helt enkelt, säger hon och syftar på fler företag än Pangea."
http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/familjehem-tj%C3%A4nar-miljoner-trots-brister-1.7432"