2016-08-15, 14:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Kan du beskriva lite kring något av dessa försök. Var det som olyckor där du gjorde lite annorlunda eller snabba reflexer som räddade dig ? Har också ett par tre sådana händelser så vore intressant att höra från annan också
Nej det var olika gifter i vattnet och i maten. Inga olyckor.
Citera
2016-08-15, 20:39
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb

Vad hände då ? Har du sparat prov ?
Senast redigerad av Harfager 2016-08-15 kl. 20:48.
Citera
2016-08-16, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Vad hände då ? Har du sparat prov ?

Det var en bra fråga.
Citera
2016-08-16, 13:29
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:

Brukar du dricka mycket alkohol? Jag frågar inte för att pika dig eller insinuera något i syfte att sota ner ryktet men du underströk tidigare att du inte sysslar med narkotika (du sa inte att du inte syslat med droger där väl alkohol kan inkluderas). Jag försöker bena ut om det du uppleververkligen är för att någon jävlas med dig eller om du misstolkar och vad orsaken till det då kan vara.
Om du dricker mycket och socialt kanske någon spetsat groggen för dig, det kan ju påverka i olika riktning beroende på vad som sätts in?
Dricker du mycket och eller ofta kan ju det i sig orsaka diverse faktiska förgiftningar& och bland annat b-vitaminbrist som leder till att psykisk funktion påverkas negativt. Människor som dricker ofta eller mycket kan få problem med ämnesomsättning utan att det är direkt vajsing på hypofysen så de kan inte optimalt tilldodgöra sig näring från kost och man får alltså ge dem bl.a. B-vitamincocktails intravenöst.

Du behöver inte svara om det kan varit någon sådan situation nä du hörde rösten som sa "ge han en spruta" men kanske fundera om det kan passa in på något sätt.

Edit: även om det är så att du har alkoholproblem så behöver det ju inte betyda att du inbillar dig allt för att du är nervklen heller. Det kan ju vara någon som utnyttjar att du i så fall är tacksam att förvirra, vilket då leder till frågan om någon kan ha någon nytta av att förvirra dig? Det kanske ser elakt ut att ställa den frågan till någon som ser ut att vara paranoid men det kan ju faktiskt vara så (att någon kan dra nytta av att du är eller verkar förvirrad).
Senast redigerad av bradgardsindianen 2016-08-16 kl. 13:39.
Citera
2016-08-23, 06:18
Medlem
Harfagers avatar
Jaha Då har man hamnat i en prekär sits här nu då , där jag behöver för en myndighet beskriva min berättelse lite kort , med namnen och allt , för att få en sak och först därefter få en annan sak som jag behöver för mitt jobb.

Att sända sådant till en myndighet då man har en säpo liknade grupp ( med kontaktnätet menar jag nu, då jag hoppas att olyckor, tortyr och hot mot tredjeman inte används av dem ) efter sig känns ju som att dessa kan agera genom att de blir varnade ( om de nu inte fattat att jag kommer att sätta dit dem då jag kan ).

Gjorde en polisanmälan för att underlätta detta , men trotts 40 minuters samtal så lyckades polismannen få väsentliga delar upp och ned så jag måste begära en ny polisanmälan. (jag hade inte alla uppgifter framför mig som skärmdumpar mm då jag trodde att detta skulle bifogas sedan till anmälan separat så att det blev struligt i början av samtalet var mitt fel , men hans summering blev minst sagt märkligt OM det nu inte var för att jag sade att den kunde genast läggas ner då jag bara behövde dokumenteringen och inte kunde ta med en annan bit i detta då, och han bara summerade då ett "dött" ärende?)

Skulle behöva ett råd nu om en bra juristfirma som kan ta sådana här myndighetsärenden ( då jag skulle behöva vittnen till vad jag skriver och nämner ).

Har hämtat ut 11 tidigare polisanmälningar och ska bifoga. För den uppmärksamma läsaren så ser denna att tidigare har jag nämnt bara 4-5 anmälningar tidigare , men det var lögn då, jag gjort några till men borde ha gjort långt flera ser jag nu då detta kanske inte räcker till det jag behöver det till.

Men då man begärt ut kopior tidigare så har det suttit någon trött tant och sagt oj vad många ett par gånger så ....utöver att de bott nära en och då man inte kunnat gå ut fullt ut med övrigt så har man bara dokumenterat för att tex inte bli av med bostad etc innan man kunnat ta hela gruppen.

Man kan anmäla "okänd" och senare komplettera med namn och jag borde ha gjort så ... Men det går att polisanmäla även preskriberade saker så man får väl ta med sig dagböcker och sätta sig vare dag i en månad hos polisen och anmäla 20 års trakasserier, hot, förföljelse sabotagen mm mm
Senast redigerad av Harfager 2016-08-23 kl. 07:16.
Citera
2016-08-30, 12:51
Medlem
Citat:

Intressant.

Vilken typ av gift pratar vi om här ?

Vilken typ av mat, hur kunde detta ske isf ?

Menar du vattnet hemma eller i köpe flaska ?

Mvh Reklam-
Citera
2016-09-12, 19:19
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Nej precis, jag har tagit bort den videon!

Det är inte lönsamt att skriva ut något på FB, då ingen ändå tar till sig infon!

Jag såg ditt YT-klipp och jag lyssnade på vad du sa. Men faktum är att klippet inte framförde ett enda argument eller bevis för att du är utsatt för GS. Klippet var med tanke på trådens ämne fullständigt off-topic.

Ditt problem är inte att ingen lyssnar på dig, ditt problem är att ingen tror på dina påståenden. Du måste backa upp dina påståenden med bevis och fakta. Mitt förslag är att du köper den mat som du påstår är förgiftad och skickar maten på analys. Då får vi svart på vitt om maten är förgiftad eller om du bara inbillar dig att den är förgiftad.
Citera
2016-09-12, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Jag såg ditt YT-klipp och jag lyssnade på vad du sa. Men faktum är att klippet inte framförde ett enda argument eller bevis för att du är utsatt för GS. Klippet var med tanke på trådens ämne fullständigt off-topic.

Ditt problem är inte att ingen lyssnar på dig, ditt problem är att ingen tror på dina påståenden. Du måste backa upp dina påståenden med bevis och fakta. Mitt förslag är att du köper den mat som du påstår är förgiftad och skickar maten på analys. Då får vi svart på vitt om maten är förgiftad eller om du bara inbillar dig att den är förgiftad.

Kommer aldrig någonsin att ske, ...........................
Citera
2016-09-12, 21:05
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Kommer aldrig någonsin att ske, ...........................

Dåså, då kan du sluta skriva i tråden du i detta inlägg erkänner att du aldrig, aldrig kommer att göra det som är i din makt för att bevisa att du är ett offer utan du ville endast ha uppmärksamhet.

Att du inte skäms människa!?
Citera
2016-09-12, 21:23
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Nej precis, jag har tagit bort den videon!

Det är inte lönsamt att skriva ut något på FB, då ingen ändå tar till sig infon!

Det är såklart svårbevisat huruvida någon systematiskt försöker byta ut din mat etc. eller inte. Jag tror dock att du mycket väl kan vara utsatt för något.

Viktigt att komma ihåg en sak; staten kan med hjäp av avancerade neurovapen/teknik manipulera människors hjärnor till den milda grad att det är svårt att riktigt greppa. Om man inte har varit utsatt en längre tid kan man absolut inte förstå hur farliga dessa vapen är. Då man inte kan vara helt säker på att alla de tankar man tänker/dyker upp är ens egna eller att alla de slutsatser man drar är korrekta är det mycket viktigt att man noga reflekterar över sina tankar och handlingar.

Var stark. Träna. Umgås så mycket som möjligt med andra (som kan vittna om konstiga saker om så krävs). För dagbok och fota. Bry dig inte om alla skitsnackare som inte har en aning om att verkligheten kan överträffa dikten.
Senast redigerad av FreedomDeep 2016-09-12 kl. 21:30.
Citera
2016-09-13, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Det är såklart svårbevisat huruvida någon systematiskt försöker byta ut din mat etc. eller inte. Jag tror dock att du mycket väl kan vara utsatt för något.

Viktigt att komma ihåg en sak; staten kan med hjäp av avancerade neurovapen/teknik manipulera människors hjärnor till den milda grad att det är svårt att riktigt greppa. Om man inte har varit utsatt en längre tid kan man absolut inte förstå hur farliga dessa vapen är. Då man inte kan vara helt säker på att alla de tankar man tänker/dyker upp är ens egna eller att alla de slutsatser man drar är korrekta är det mycket viktigt att man noga reflekterar över sina tankar och handlingar.

Var stark. Träna. Umgås så mycket som möjligt med andra (som kan vittna om konstiga saker om så krävs). För dagbok och fota. Bry dig inte om alla skitsnackare som inte har en aning om att verkligheten kan överträffa dikten.

Ja det är väldigt svårbevisat.

Ja inom 6mån så lär det mesta ha kommit ut angående vad dom använder för teknik och hur dom har använt dessa mot oskyldiga människor. Det har redan kommit ut en del.

Ja jag tar inte åt mig av kommentarer från personer som inte är insatta.

Är du själv utsatt för liknande metoder ?
Citera
2016-09-13, 14:48
Medlem
Citat:
Ja det är väldigt svårbevisat.

Ja inom 6mån så lär det mesta ha kommit ut angående vad dom använder för teknik och hur dom har använt dessa mot oskyldiga människor. Det har redan kommit ut en del.

Ja jag tar inte åt mig av kommentarer från personer som inte är insatta.

Är du själv utsatt för liknande metoder ?

HAR VI YTTERLIGARE ETT DATUM DÅ ALLT SKA KOMMA UT.

Tidigare har ju bl a Harfager vid et antal tillfällen lovat att komma med bevis, men det skjuts framåt tills det blir tyst.

<<<<<<<<<<<<<<<men ok om 6 mån kommer du med det stora avslöjandet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in