Fast nu försöker vi vara realistiska även om jag inte stödjer den gode Staffans teser. Vad era 2 supportrar bryr sig om är det knappast någon som bryr sig om.
App app app. Om du VERKLIGEN inte brytt dig, så hade mitt inlägg bemötts med total tystnad. Men nu avslöjade du dig allt. Attans.
Härligt när småpojkar börjar förneka sanningen. Alltid lika roligt. Samma småpojkar som säsong efter säsong vill att just Djurgården ska åka ur, att just Djurgården ska bestraffas hårdast vid incidenter och som mer än gärna vältrar sig i Djurgårdens problem. Ni är för gulliga.
"Nejdå, jag bryr mig inte mer om Djurgårdens IF än någon annan klubb". Haha. Tillåt mig gapskratta.
Tråkigt att inte din världsbild stämmer överens med alla andras. Men eran väg mot att dominera svensk fotboll och vara ledande i Norden de senaste 10 åren anser jag ha gjort att ni tappat mot andra lag. Din tes kan mycket väl ha stämt in i början av 2000 talet när ni faktiskt var Sveriges bästa lag. Men 10 år med mediokra resultat gör att man kanske ramlar av sina höga hästar. I dagsläget är ni inte bäst på någonting och då är det klart att andra lags supportrar inte bryr sig lika mycket om er eller vad som händer i er klubb.
Det känns som att vi slarvade bort den här matchen i mitten av andra halvlek när vi var på väg att ta över den helt, visst är det skönt att kvittera i 94:e men man lämnar ändå den här matchen med ett "mjääh".
Hoppas verkligen vi lägger lite pengar på en redig anfallare till nästa år. Trött på att behöva spela diverse kantspelare där framme nu. Sköld bör dessutom inte få en viktigare roll än som truppspelare.
Omoh är förövrigt förmodligen seriens mest explosiva spelare de första metrarna en-mot-en. Hujedamej vad det går undan när han rycker på vänsterkanten.
Kan inte alla jävla äckliga bonnläppar som klagat på att vi får så många straffar göra ett utlåtande om horungen Lindgren eller vad fan han nu hettes insats. Eller nej. Ni håller såklart käften nu. Incestbarn.
Helt sanslöst jävla rån på två pinnar från fiskrensaren.
Vi bör verkligen ha vunnit denna matchen och fortsätter visa att vi är ett lag för övre halvan.