2016-09-12, 19:21
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Fast nu försöker vi vara realistiska även om jag inte stödjer den gode Staffans teser. Vad era 2 supportrar bryr sig om är det knappast någon som bryr sig om.

App app app. Om du VERKLIGEN inte brytt dig, så hade mitt inlägg bemötts med total tystnad. Men nu avslöjade du dig allt. Attans.
Citera
2016-09-12, 20:00
Medlem
feldgraus avatar
Det finns ett forum för matchprat. Håll matchpratet där.

/feldgrau, moderator
Citera
2016-09-12, 21:04
Medlem
knullklassons avatar
Östersund utmanar alltså Göteborg om fjärde/femte-platsen. Vem fan hade trott det?

Edit: Dock mycket pga "skrivbordsfotboll" ska tilläggas.
Senast redigerad av knullklasson 2016-09-12 kl. 21:11.
Citera
2016-09-12, 21:09
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Östersund utmanar alltså Göteborg om fjärde/femte-platsen. Vem fan hade trott det?

Jag tror det fortfarande inte. Östersund kommer hamna många poäng bakom.

Men vem vet, kanske får jag käka upp det.
Citera
2016-09-12, 21:16
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
App app app. Om du VERKLIGEN inte brytt dig, så hade mitt inlägg bemötts med total tystnad. Men nu avslöjade du dig allt. Attans.

Fast jag bryr mig om alla... Jag delar dock inte min Djurgårdsbroders tankegångar.
Citera
2016-09-12, 21:18
Medlem
Bajenjeppes avatar
Jävligt surt att tappa två poäng i 94:e minuten. Speciellt efter att vi haft 3 jävla ramträffar.
Citera
2016-09-12, 21:22
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Jävligt surt att tappa två poäng i 94:e minuten. Speciellt efter att vi haft 3 jävla ramträffar.

Det bästa som hänt allsvenskan änsålänge.
Citera
2016-09-12, 21:29
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Härligt när småpojkar börjar förneka sanningen. Alltid lika roligt. Samma småpojkar som säsong efter säsong vill att just Djurgården ska åka ur, att just Djurgården ska bestraffas hårdast vid incidenter och som mer än gärna vältrar sig i Djurgårdens problem. Ni är för gulliga.

"Nejdå, jag bryr mig inte mer om Djurgårdens IF än någon annan klubb". Haha. Tillåt mig gapskratta.

Tråkigt att inte din världsbild stämmer överens med alla andras. Men eran väg mot att dominera svensk fotboll och vara ledande i Norden de senaste 10 åren anser jag ha gjort att ni tappat mot andra lag. Din tes kan mycket väl ha stämt in i början av 2000 talet när ni faktiskt var Sveriges bästa lag. Men 10 år med mediokra resultat gör att man kanske ramlar av sina höga hästar. I dagsläget är ni inte bäst på någonting och då är det klart att andra lags supportrar inte bryr sig lika mycket om er eller vad som händer i er klubb.
Citera
2016-09-12, 22:14
Medlem
nomadics avatar
Det känns som att vi slarvade bort den här matchen i mitten av andra halvlek när vi var på väg att ta över den helt, visst är det skönt att kvittera i 94:e men man lämnar ändå den här matchen med ett "mjääh".

Hoppas verkligen vi lägger lite pengar på en redig anfallare till nästa år. Trött på att behöva spela diverse kantspelare där framme nu. Sköld bör dessutom inte få en viktigare roll än som truppspelare.

Omoh är förövrigt förmodligen seriens mest explosiva spelare de första metrarna en-mot-en. Hujedamej vad det går undan när han rycker på vänsterkanten.
Citera
2016-09-12, 22:20
Medlem
Kan inte alla jävla äckliga bonnläppar som klagat på att vi får så många straffar göra ett utlåtande om horungen Lindgren eller vad fan han nu hettes insats. Eller nej. Ni håller såklart käften nu. Incestbarn.

Helt sanslöst jävla rån på två pinnar från fiskrensaren.

Vi bör verkligen ha vunnit denna matchen och fortsätter visa att vi är ett lag för övre halvan.
Citera
2016-09-12, 22:28
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Vi bör verkligen ha vunnit denna matchen och fortsätter visa att vi är ett lag för övre halvan.

Minst tredje plats!!!1!
Citera
2016-09-12, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Minst tredje plats!!!1!
Ni är topp-3 i Stockholm vad gäller tabellmässigt och (om än knappt) spelmässigt.

Värt att fira med en lina med Ranegie på Club Kino.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in