Citat:
Ursprungligen postat av
tallskog4
TS och hans gelikar älskar att generalisera när det gäller invandrare.
Men nära Zara Larsson skriver att hon är rädd för alla män då blir TS helt galen över "manshatet" och generaliseringen.
TS är således antagligen lätt sinnesslö.
Jag har inget att hymla över inför dig. Jag generaliserar dagarna i ändan. Det kallas naturlig instinkt. Du kanske saknar denna medfödda funktion. Kanske saknar du även en kromosom, vad vet vi? Vissa invandrare, dem från Iran är till exempel oftast väldigt trevlig. Andra invandrare, från till exempel Afghanistan, är oftast helt ociviliserade. Och så vidare och så vidare. Hur kan jag besitta denna kunskap men inte du? Jo dels är det för att jag integrerar MER med invandrare än vad du gör och därmed lär mig se skillnad på invandrare och invandrare. Samt dels för att jag är öppensinnad inför den naturliga processen att generalisera.
När jag sedan lägger ihop alla mina erfarenheter av invandrare från t.ex. Afrikan och Mellanöstern så har jag tack vare en enkel ekvation i sannolikhetslära kommit fram till att det är smartare att inte hyra ut till okända människor medan denna bakgrund. Men jag antar att med en kromosom kort blir denna logik svårbegriplig.
Vad beträffar Zara Larsson så skämmer du bara ut dig själv med din okunskap. Den gruppen män som förtrycker Zara och hennes tonårsvänninor mest är just exakt denna grupp män vi talar om i denna tråd. Jag antar att du är väl bekant med vilken grupp män som utför följande brott i störst omfattning i Sverige (och världen): Gruppvåldtäkt, kvinnomord, kvinnomisshandel, hedersmord, olaga frihetsberövande med mera med mera.
Ät lite mer C-vitamin så kanske du frisknar till.