Seriöst, vet fan inte vad jag ska ta mig till...
14k kvar, sen är det kört. Plussar 60k, livet leker. Sen poff 2 veckor senare allting borta. Alltid samma jävla visa. Har fast jobb, världens underbaraste flickvän - men fan vad hon förtjänar bättre än en jävla speltorsk som mig... Ångesten är så jävla påtaglig och tårar i ögonen. Har nu lovat mig själv att aldrig någonsin spela igen, men känns som jag gjort denna resan innan. Tar några månader att jobba upp sig till 50k, sen är det så sjukt lockande att lägga några spel. Vinner 10-30k, men torskar ner mig till bankrutt igen.
Hade offrat högerarmen för att aldrig någonsin lagt mitt första spel. Fy fan vad jag hatar mig själv. Vidriga människa.
Min flickvän vet inte om någonting om mitt spelande. Visst, jag borde vara ärlig och lägga korten på bordet. Problemet är bara att jag är så in i helvete rädd att hon då ska lämna mig, och då har en enkel till Nangiala aldrig känts så lockande.
Inser att det finns folk som har det värre. Har alltid kunnat betala mina räkningar, aldrig tagit lån eller lånat pengar av familj/kompisar. Men när jag tänker tillbaka på vilken hög jag hade kunnat ha på kontot, tillskillnad från mina 14 jävla tusen vrider sig hela kroppen av ångest.
Ursäkta rörig text, men är så jävla less på livet