2015-12-12, 16:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eqqel
Jag har faktiskt åkt förbi några gånger där hon bor. Jag vet inte vad jag tänkte egentligen. Hoppades bara få se en skymt av henne kanske. Eller så tänkte jag kanske plinga på eller rent av bryta mig in. Kunde inte tänka riktigt klart. Vid ett tillfälle när jag åkte förbi kom en tjej gåendes och tittade in på mig. Våra blickar möttes. Jag vet inte om det var hon men jag flinade och hon såg på mig ilsket. Tror nog det var hon.

Vad var några utav dina tankar när du agerade som du gjorde? Aldrig något "jag ska döda den slynan"?.
Vet en stalker, vilket kanske var ett rykte, han hade suttit utanför hennes lägenhet hela kvällen i bilen och varit obehaglig. Till vilken nytta?^^
Citera
2015-12-12, 16:37
Medlem
Frixys avatar
Citat:
Känner att jag måste skriva av mig. Jag har under nästan 2 års tid stalkat en tjej. Det var efter en nätdejt som gick väldigt snett jag började. Tjejen vägrade ligga med mig och jag blev vansinnig. Jag är rädd för att jag knäckt denna tjej psykiskt. Hon var en väldigt fin tjej som pratade om att hon ville träffa någon för giftermål och barn, sen fick hon träffa ett totalpsyko i mig. Jag pendlar mellan att känna att det är rätt åt henne och ångest för det jag gjort.

Oj. Du måste sluta. Du kommer säkert dessutom må mycket bättre själv och minska din ångest om du slutar. Har du någonsin brutit ett beroende? Då vet du att det är svårt men inte omöjligt. Eller har du kanske sörjt någon? I början tänker man på personen, snuset eller vad det nu är heeela tiden. Verkligen heeela tiden. Sedan kommer det korta stunder när man kan tänka på annat. Dessa stunder blir längre och längre. Till slut växlar det så att man tänker på personen/beroendet bara ibland och när hjärnan till slut fattat grejen kanske det passerar en tanke/känsla någon gång då och då men inte mer.

Gör dig av med beroendet! Du har allt att vinna på det!
Citera
2015-12-12, 17:47
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Vad var några utav dina tankar när du agerade som du gjorde? Aldrig något "jag ska döda den slynan"?.
Vet en stalker, vilket kanske var ett rykte, han hade suttit utanför hennes lägenhet hela kvällen i bilen och varit obehaglig. Till vilken nytta?^^

Och varför vill du se en skymt av någon som avskyr dig? Ger det din någon typ av sexuell kick att slösa bort tiden på sådant trams?
Citera
2015-12-12, 18:04
Bannlyst
Jaha, det var inte till mig
Citera
2015-12-13, 01:34
Medlem
Dianoias avatar
pHAHAHHAHAHAHAHHAAHAHAHAHHA

Tänk inte med penisen, utan med hjärnan innan du hamnar på finkan.
Citera
2015-12-14, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Har du slutat stalka henne nu? Tänker du sluta?

Nej, jag tänker inte sluta. Det är lite synd att just denna tjej ska bli utsatt. Men hon ska få betala priset för det hon gjort och alla andra tjejer gjort mot mig.
Citera
2015-12-15, 10:17
Medlem
Psychopatricks avatar
Citat:
Nej, jag tänker inte sluta. Det är lite synd att just denna tjej ska bli utsatt. Men hon ska få betala priset för det hon gjort och alla andra tjejer gjort mot mig.

Sök hjälp, du är inte frisk.

Du menar att du ska orka lägga energi att stalka någon för att jävlas bara för att några tjejer dissat dig?

Du inser alltså inte VARFÖR dom dissar dig? FÖR ATT DU STALKAR DOM!
Citera
2016-09-11, 08:59
Medlem
Hur många har hon knullat?

Apropå detta med att tjejer är hycklare eller vad man nu ska säga. Det var för tre år sen jag träffade en tjej genom HP. Då var jag väldigt aktiv med nätdejtingen och mitt uttalade mål var att knulla så många som möjligt. Jag var helt desperat och hade bestämt mig för att göra vad som än krävdes. Och det var det jag gjorde också. Jag ljög för den här tjejen och alla andra också. Hittade på en ny identitet, ljög om vad jag jobbade med(ett spännande yrke jag vet tjejer tänder på..men egentligen var jag arbetslös), ljög om vad jag gjorde på fritiden, vad jag hette(ett sexigt namn..) mm mm. Förvrängde bilder på mig själv så jag skulle se bättre ut. Hittade på allting i kort och gott.

Hur som helst, tillbaka till tjejen i frågan. Den dagen det äntligen var dags för dejten så hade jag knappt hunnit göra mig i ordning förens jag fick ett mess på mobilen 'ska vi träffas idag eller?' från tjejen. Hon var alltså mån om att träffas. Hon hade gått på allting. Hon trodde hon skulle få träffa en riktig alfa-kille ur sina drömmar. Som en del i spelet dröjde jag lite med att svara på messet.

Till själva dejten, när vi väl träffades märkte jag hur hon blev alldeles skärrad i ansiktet då hon väl såg mig. Tyckte väl jag var skit ful. Det är jag också. Jag låtsades dock inte märka av det och gick självsäkert fram och gav henne kram. Hon köpte det verkade det som och vi bestämdes oss för att gå hem till mig en fika. Hem till mig direkt alltså, jag hade lurat i henne så mycket skit att hon var beredd att komma hem till mig på första dejten.

Väl hemma hos mig var då allt började rasa samman. När hon nu såg mig bättre då jag tagit av mig ytterkläderna mm. kunde hon på riktigt se hur jävla ful jag var. Kunde knappt titta mig i ansiktet. Men återigen jag låtsas inte märka det och fortsatte prata på. Hon var misstänksam men hennes huvud var det ju nu en speciell alfa-kille hon var på dejt med så hon fortsatte också att prata.

Efter ungefär en halvtimme in i dejten bestämde jag mig för att det var dags. Jag slog till och försökte närma mig sexuellt när vi satt i soffan. Det gick åt helvete och jag skämde ut mig totalt. Hon nekade allting jag gjorde. Tog bort min hand när jag la den på henne o.s.v.. Då blev jag fullständigt rasade. Tappade kontrollen helt. Och det var då det gick upp för henne. Då fattade hon att jag var falsk. En lögn. Inte alls någon alfa-kille. Inte seriös för fem öre. Bara ännu en looser som försökte få sig ett billigt knull. Då börjar hon skratta och säger att hon måste hem för hon har en tvättid att passa och stormar ut ur lägenheten.

Denna händelse har knäckt mig totalt psykiskt. Det har nu alltså gått tre år men jag tänker fortfarande på det nästintill dagligen. Jag får ångest varje gång jag gör det. Hon är fortfarande kvar på dejtingsidan och jag tänker hur många har hon knullat sen dess? Om hon hade en KK vid tillfället och sedan blivit tillsammans med någon hade det kanske inte varit hela världen.

Men hon är nu bevisligen singel efter tre år. Hur många har hon knullat under dessa tre år? Hur många KK har hon haft? Hur många har knullat henne hårt bakifrån? Har hon blivit sprutad i ansiktet? Sugit kuk? Dessa tankar äter upp mig så pass att jag vill döda. Jag har haft en psykos och varit inne på psykakuten. Äter nu ångestdämpande och neuroleptika då jag blev paranoid efter det som hände.
Citera
2016-09-11, 09:04
Medlem
sonofnatures avatar
Lägg din energi på att må bättre än att brusa upp hur många hon knullat.

För din egna skull !

Hör du själv inte dumt detta e ?

Lycka till
Citera
2016-09-11, 09:06
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Apropå detta med att tjejer är hycklare eller vad man nu ska säga. Det var för tre år sen jag träffade en tjej genom HP. Då var jag väldigt aktiv med nätdejtingen och mitt uttalade mål var att knulla så många som möjligt. Jag var helt desperat och hade bestämt mig för att göra vad som än krävdes. Och det var det jag gjorde också. Jag ljög för den här tjejen och alla andra också. Hittade på en ny identitet, ljög om vad jag jobbade med(ett spännande yrke jag vet tjejer tänder på..men egentligen var jag arbetslös), ljög om vad jag gjorde på fritiden, vad jag hette(ett sexigt namn..) mm mm. Förvrängde bilder på mig själv så jag skulle se bättre ut. Hittade på allting i kort och gott.

Hur som helst, tillbaka till tjejen i frågan. Den dagen det äntligen var dags för dejten så hade jag knappt hunnit göra mig i ordning förens jag fick ett mess på mobilen 'ska vi träffas idag eller?' från tjejen. Hon var alltså mån om att träffas. Hon hade gått på allting. Hon trodde hon skulle få träffa en riktig alfa-kille ur sina drömmar. Som en del i spelet dröjde jag lite med att svara på messet.

Till själva dejten, när vi väl träffades märkte jag hur hon blev alldeles skärrad i ansiktet då hon väl såg mig. Tyckte väl jag var skit ful. Det är jag också. Jag låtsades dock inte märka av det och gick självsäkert fram och gav henne kram. Hon köpte det verkade det som och vi bestämdes oss för att gå hem till mig en fika. Hem till mig direkt alltså, jag hade lurat i henne så mycket skit att hon var beredd att komma hem till mig på första dejten.

Väl hemma hos mig var då allt började rasa samman. När hon nu såg mig bättre då jag tagit av mig ytterkläderna mm. kunde hon på riktigt se hur jävla ful jag var. Kunde knappt titta mig i ansiktet. Men återigen jag låtsas inte märka det och fortsatte prata på. Hon var misstänksam men hennes huvud var det ju nu en speciell alfa-kille hon var på dejt med så hon fortsatte också att prata.

Efter ungefär en halvtimme in i dejten bestämde jag mig för att det var dags. Jag slog till och försökte närma mig sexuellt när vi satt i soffan. Det gick åt helvete och jag skämde ut mig totalt. Hon nekade allting jag gjorde. Tog bort min hand när jag la den på henne o.s.v.. Då blev jag fullständigt rasade. Tappade kontrollen helt. Och det var då det gick upp för henne. Då fattade hon att jag var falsk. En lögn. Inte alls någon alfa-kille. Inte seriös för fem öre. Bara ännu en looser som försökte få sig ett billigt knull. Då börjar hon skratta och säger att hon måste hem för hon har en tvättid att passa och stormar ut ur lägenheten.

Denna händelse har knäckt mig totalt psykiskt. Det har nu alltså gått tre år men jag tänker fortfarande på det nästintill dagligen. Jag får ångest varje gång jag gör det. Hon är fortfarande kvar på dejtingsidan och jag tänker hur många har hon knullat sen dess? Om hon hade en KK vid tillfället och sedan blivit tillsammans med någon hade det kanske inte varit hela världen.

Men hon är nu bevisligen singel efter tre år. Hur många har hon knullat under dessa tre år? Hur många KK har hon haft? Hur många har knullat henne hårt bakifrån? Har hon blivit sprutad i ansiktet? Sugit kuk? Dessa tankar äter upp mig så pass att jag vill döda. Jag har haft en psykos och varit inne på psykakuten. Äter nu ångestdämpande och neuroleptika då jag blev paranoid efter det som hände.
Söte Kristus...ja problemen är stora. Du förstår förhoppningsvis att problemet inte är din dejt som klokt nog drog utan dina tankar. Du blev inte paranoid av händelsen, du var sjuk redan innan Och är du benägen på att få psykoser med paranoida inslag är det detta du ska få hjälp med.
Citera
2016-09-11, 09:07
Medlem
Dofternas avatar
Hur många har hon knullat under dessa tre år?
Kanske 10 - 15 st

Hur många KK har hon haft?
Tre skulle jag gissa på

Hur många har knullat henne hårt bakifrån?
Mellan fem till tio st

Har hon blivit sprutad i ansiktet?
Nej, på rumpan däremot

Sugit kuk?
Det tror jag, det är ganska vanligt med oralsex i Sverige
Citera
2016-09-11, 09:10
Medlem
Allt över tre är en person som jag inte skulle ta i med tång ens. Ju färre ju bättre.

Ludren som har svarat i tråden känner sig givetvis kränkta då de är använda redan men vill sälja sig som oöppnade paket. Alla vet dock vad paketet innehåller, en hink sperma.

Ha lite självrespekt och välj annat än stadens luder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in