Citat:
Ursprungligen postat av
Eqqel
Till själva dejten, när vi väl träffades märkte jag hur hon blev alldeles skärrad i ansiktet då hon väl såg mig. Tyckte väl jag var skit ful. Det är jag också. Jag låtsades dock inte märka av det och gick självsäkert fram och gav henne kram. Hon köpte det verkade det som och vi bestämdes oss för att gå hem till mig en fika. Hem till mig direkt alltså, jag hade lurat i henne så mycket skit att hon var beredd att komma hem till mig på första dejten.
Haha, jag har också varit med om det där. Det var på firstdate tiden, nån brud som jag helt misslyckades med. Hon ryggade verkligen tillbaka när hon såg mig och verkade inte helt överlycklig av att behöva krama mig. Sen hade jag planerat in en långpromenad, utan en tanke på att hon kanske kunde ha högklackat på sig.

.
Det blev inget bra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Eqqel
Efter ungefär en halvtimme in i dejten bestämde jag mig för att det var dags. Jag slog till och försökte närma mig sexuellt när vi satt i soffan. Det gick åt helvete och jag skämde ut mig totalt. Hon nekade allting jag gjorde. Tog bort min hand när jag la den på henne o.s.v.. Då blev jag fullständigt rasade. Tappade kontrollen helt. Och det var då det gick upp för henne. Då fattade hon att jag var falsk. En lögn. Inte alls någon alfa-kille. Inte seriös för fem öre. Bara ännu en looser som försökte få sig ett billigt knull. Då börjar hon skratta och säger att hon måste hem för hon har en tvättid att passa och stormar ut ur lägenheten.
Du kan inte göra sådär. Jag tror aldrig att det har hänt att en tjej på en dejt har gått rakt in från gatan ner i soffan om hon inte fått betalt för det. Du måste vänta ut henne och ta en liten bit i taget, gärna i kombination med med konsumtion av alkohol. Tänk hela kvällen,framför en film, inte en halvtimme.
Det där blir mer som någon slags övergrepp, jag tror inte ens det hade fungerat om du var en "alpha" kille, men vad vet jag. Kanske om du var Ozzy Osborne och hon var din frisör, vem vet.