2016-09-10, 23:40
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annaskatter
Det finns asmånga män som nästan inga kvinnor kan tänka sig ligga med. På vilket sätt menar du, att dessa män har makten att tacka nej, när de inte ens har några alternativ?

Det är det jag menar när jag säger att kvinnor är så långt upp i sin egen röv att de inte kan se bakom den egna horisonten de kallar för verklighet.
och det finns många kvinnor som män inte heller skulle röra i med en tång.
Citera
2016-09-10, 23:41
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Visst är det så. Kvinnor har ju som du har märkt fortfarande förväntningar på att vara kyska små oskulder som inte visar något intresse för sex, annars är hon ju en hora. Hade den synen inte funnits så hade förmodligen kvinnor varit mer framåt på den här punkten och makten, i den mån man kan kalla det för det, hade varit mer balanserad.

Absolut, och då är det ju faktiskt något män kan påverka. Sluta kalla kvinnor som tycker om sex för luder. Det är också en slags makt.
Citera
2016-09-10, 23:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Kvinnan såklart. Men om kvinnan vill ha sex och frågar mannen om sex så kan mannen antingen svara ja eller nej, så då är det mannen som har makten. Exakt lika stor makt över att säga nej till sex alltså.

Så återigen, vad eller vem fråntar mannen makten att säga nej?
Men kvinnor frågar ju praktiskt taget aldrig om att få sex av män så det är nästintill alltid kvinnor som har makten. Du pratar teoretiskt, inte verklighet.
Citera
2016-09-10, 23:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Absolut, och då är det ju faktiskt något män kan påverka. Sluta kalla kvinnor som tycker om sex för luder. Det är också en slags makt.
Varför, luder? Dessutom har inte BFC kallat dig eller någon annanför luder i tråden.
Citera
2016-09-10, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oakbiff
Men kvinnor frågar ju praktiskt taget aldrig om att få sex av män så det är nästintill alltid kvinnor som har makten. Du pratar teoretiskt, inte verklighet.
Nej, även i verkligheten så har män lika stor makt som kvinnor över att säga nej till sex. Däremot så får kvinnor generellt använda sig av den makten oftare än män får, men makten att säga nej till sex är lika stor hos båda könen.
Citera
2016-09-10, 23:46
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Mycket möjligt men tror du dina vänner skulle erkänna för dig: Jag ringde 10 ggr till LionQueen88, sen svarade hon och sa att jag skulle komma 13.00 men när jag kom så öppnade hon inte. Jag ringde 3 ggr. till.
Nej, dom skulle aldrig ringa till dig. Men jorrå, på det stora hela vet jag hur sexuellt utsvultna mina manliga vänner är. Mina kvinnliga också för den delen.

Citat:
Vi är helt överens om det och du kanske har sett vad som händer? Det blir white knight hit och cuck dit. Det är ett Sisyfos-arbete.
Citera
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwingThrough
Varför, luder? Dessutom har inte BFC kallat dig eller någon annanför luder i tråden.
suck. Nej, jag avsåg inte honom eller någon i tråden, utan just det vi pratade om, förväntningarr på hur män och kvinnor är vad gäller sex. Du hugger som en gammgädda. det finns tyvätt gott om män som har en bild av kvinnor som gillar att knulla som en sämre sort.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Nej, även i verkligheten så har män lika stor makt som kvinnor över att säga nej till sex. Däremot så får kvinnor generellt använda sig av den makten oftare än män får, men makten att säga nej till sex är lika stor hos båda könen.
Skoja inte lite.
Citera
2016-09-10, 23:47
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwingThrough
Men det var ju bara ett konstaterande att om män slutar kalla kvinnor som gillar att ligga för luder och liknande så blir världen lite bättre. Jag trodde inte för en sekund att hon sa åt mig att jag skulle sluta med det.
Citera
2016-09-10, 23:48
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Nej, dom skulle aldrig ringa till dig. Men jorrå, på det stora hela vet jag hur sexuellt utsvultna mina manliga vänner är. Mina kvinnliga också för den delen.

Vi är helt överens om det och du kanske har sett vad som händer? Det blir white knight hit och cuck dit. Det är ett Sisyfos-arbete.

Jo det har jag sett. Men det är uppskattat.
Citera
2016-09-10, 23:53
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Jo det har jag sett. Men det är uppskattat.
Det är ju just inte för kvinnors uppskattning som jag gör det, då hade jag ju varit en vit knekt. Det är för att jag tror att ett friare sexuellt klimat är bättre för alla. Ja, och för att jag helt enkelt inte tycker att det är fel att ligga mycket, ofta och med olika partners. Men det här är en diskussion för en anna tid och en annan plats.

Däremot så tror jag att det här är något som ytterst sällan händer här på forumet; dom allra flesta av oss i tråden är på det stora hela överens om hur det faktiskt ligger till.
Citera
2016-09-10, 23:58
Bannlyst
Citat:
suck. Nej, jag avsåg inte honom eller någon i tråden, utan just det vi pratade om, förväntningarr på hur män och kvinnor är vad gäller sex. Du hugger som en gammgädda. det finns tyvätt gott om män som har en bild av kvinnor som gillar att knulla som en sämre sort.
Inte mitt fel att du ordar dig korkat, luder ,och drar alla män över samma kam. Luder är endast en benämning bland flera. Och varför är det tyvärr att det finns gott om(ja, bland de som endast vill ligga med er och inget annat) män som har den bilden? Det är ett icke-problem. Logga ut om du inte tål att vara här är ett förslag.

Edit: du svara inte på varför det är makt att kalla luder för luder, stupid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in